X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آبان 1396, 00:19
کد خبر: 24638
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پایتخت نشینان در کاتالونیا تسلیم شدند

پایتخت نشینان در کاتالونیا تسلیم شدند پایتخت نشینان در کاتالونیا تسلیم شدند
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
پایتخت نشینان در کاتالونیا تسلیم شدند

در حساسترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد رده دومی میزبان تاتنهام رده سومی بود. این بازی با قضاوت جاناتان ماس برگزار شد که شیاطین سرخ موفق شدند در یک بازی حساس، فشرده و دیدنی با تک گل مارسیال تعویضی، تاتنهام آماده را شکست دهند و اختلاف را با این تیم به سه امتیاز برسانند. در ادامه شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی موفق شدند با نتیجه 3-2 وست برومویچ را شکست دهند. تیم لیورپول در دیداری یک طرفه توانست با 3 گل بر میهمان خود هادرسفیلد غلبه کند. محمد صلاح در این دیدار یک پنالتی از دست داد. آرسنال نیز موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 سوانسی را مغلوب کند. چلسی که در آخرین دیدار خارج از خانه خود شکست خورده بود، توانست با تک گل ستاره بلژیکی خود هازارد در دقیقه 51 در مقابل حریف ته جدولی خود، بورنموث به پیروزی دست یابد، چلسی با کسب این پیروزی با 19 امتیاز در رده چهارم و بورنموث با این شکست در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.


در دهمین هفته از بوندس لیگا شاگردان بوش در تیم دورتموند به مصاف هانوفر رفتند که در نهایت زنبورها با نتیجه 4-2 مغلوب میزبانشان شدند. در این بازی دورتموند از دقیقه 59 با اخراج دان اکسل زاگادو 10 نفره به کارش ادامه داد. در روزی که لایپزیش حدود 80 دقیقه را 10 نفره بازی کرد، شاگردان یوپ هاینکس توانستند به روند نتایج خوب شان ادامه دهند و به لطف شکست دورتموند، به صدر جدول لیگ برتر آلمان برگردند.


تیم های اتلتیکو مادرید و ویارئال از هفته دهم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ویارئال در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که از دقیقه 61 با گلزنی آنخل کورئا تا دقیقه 81 زمانی که کارلوس باکا گل تساوی را برای ویارئالی ها به ثمر رساند، از زیردریایی زرد پیش بود. بارسلونا در ورزشگاه سن مامس برابر اتلتیکو مادرید قرار گرفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد. شاگردان ارنستو والورده در این دیدار کار راحتی نداشتند.درخشش تراشتگن در شبی که بارها دروازه بارسلونا تهدید شد نیز یکی از عوامل کسب سه امتیاز این بازی بود.بارسا با این پیروزی 28 امتیاز شد ومقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت. رئال مادرید به تیم تازه لالیگایی شده خیرونا باخت تا فاصله اش با کاتالان ها به 8 امتیاز برسد. تک گل کهکشانی‌ها را در این دیدار ایسکو به ثمر رساند.


در حساس ترین دیدار از هفته یازدهم سری آ ایتالیا، تیم‌‌های میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سیرو با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار یووه موفق شد با گلهای دقیقه 23 و 63 ایگواین، حریف سنتی خود را 2 بر صفر شکست دهد و با 29 امتیاز به صدر جدول صعود کند. میلان هم با این شکست 16 امتیازی و در رده هشتم جدول باقی ماند تا اوضاع برای مونتلا دشوارتر شود. در ادامه رقابتها تیم رم میزبان بولونیا بود که با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را استفان الشعراوی در دقیقه 33 به ثمر رساند تا رم 24 امتیازی شود و جایگاهش را در رده پنجم جدول مستحکم کند. این هشتمین پیروزی جالوروسی در این فصل است که یک بازی معوقه هم برابر سامپدوریا دارد. در آخرین دیدار این هفته اینتر مقابل میزبانش هلاس ورونا به برتری 2 - 1 دست یافت.


پاری سن ژرمن موفق شد هفته یازدهم لوشامپیونه را با پیروزی خانگی 3 - 0 در شب دبل کاوانی به پایان برساند. شاگردان ژاردیم در تیم موناکو در یک بازی با برنامه و با یک نمایش خوب، بوردو را شکست دادند تا دومی خود در جدول را تثبیت کنند. تیم فوتبال لیون با 2 گل متز را از پیش رو برداشت و مارسی با یک گل بر لیل غلبه کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها