X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آذر 1396, 10:23
کد خبر: 24852
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

غرش توپخانه قرمز در آسمان شمال لندن

غرش توپخانه قرمز در آسمان شمال لندن غرش توپخانه قرمز در آسمان شمال لندن
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
غرش توپخانه قرمز در آسمان شمال لندن

در نخستین دیدار از هفته دوازدهم لیگ جزیره تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام بود که در نهایت با دو گل پیروز و فاتح دربی لندن شد. شکودران موستافی (36) و الکسیس سانچز (41) گلهای توپچی ها را در این بازی به ثمر رساندند. توپچی‌ها با کسب هفتمین بردشان در این فصل لیگ برتر 22 امتیازی شدند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی در رده پنجم قرار گرفتند. تاتنهام هم با 23 امتیاز در رده سوم باقی ماند. چلسی جشنواره گل به راه انداخت و با 4 گل وست برومویچ را شکست داد. منچستر سیتی با نتیجه 2 - 0 لستر سیتی را از پیش رو برداشت تا سیتیزن ها با 34 امتیاز همچنان در صدرجدول لیگ برتر قرار بگیرند. لیورپول موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده در آنفیلد با 3 گل ساوتهمپتون را مغلوب کرده و به رتبه پنجم صعود کند. محمدصلاح با زدن دو گل ستاره قرمزها در این دیدار بود. یونایتد با 4 گل موفق شد در خانه نیوکاسل را مغلوب کند تا فاصله این تیم با سیتی صدرنشین دوباره به 8 امتیاز برسد.


تیم بوروسیا دورتموند در دیدار آغازین هفته دوازدهم بوندسلیگای آلمان در زمین تیم اشتوتگارت، مرسدس بنز آرنا با نتیجه 1 - 2 مغلوب شد. این چهارمین شکست در پنج دیدار اخیر شاگردان پیتر بوش به شمار می رود. بایرن مونیخ در ادامه به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد در پایان با نتیجه 3-0 این تیم را شکست دهد. با کسب این نتیجه مونیخی ها 29 امتیازی شدند و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند. این پنجمین برد متوالی شاگردان هاینکس بود.


بارسلونا در حالی در ایستگاه دوازدهم لالیگا در ورزشگاه بوتراکه شهر مادرید مهمان لگانس بود که از 11 بازی خود 10 برد و یک تساوی کسب کرده بود. شاگردان والورده موفق شدند در پایان با درخشش سوارز حریف خود را با سه گل شکست دهند. تنها غایب بزرگ آبی اناری ها سرجی روبرتو بود. دو تیم شهر مادرید در حساس ترین دیدار این هفته به مصاف هم رفتند که نبرد شاگردان زیدان و سیمئونه برنده ای در پی نداشت تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند. با این تساوی اختلاف امتیاز بارسا و رئال در جدول به 11 امتیاز رسید.


در نخستین دیدار از رقابتهای هفته سیزدهم سری آ دو تیم رم و لاتزیو، در ورزشگاه المپیکو به قضاوت جانلوکا روکی، به مصاف یکدیگر رفتند که رم موفق شد با نتیجه دو بر یک رقیب همشهری اش را شکست دهد و فاتح دربی بزرگ دلاکاپیتاله شود. رم توسط پروتی در دقیقه 48 (از روی نقطه پنالتی) و ناینگولان در دقیقه 53 به گل رسید و لاتزیو تنها موفق شد با پنالتی ایموبیله در دقیقه 72 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. به این ترتیب جالوروسی 30 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول صعود کرد. لاتزیوی 28 امتیازی در رده چهارم باقی ماند. شاگردان مائوریسیو ساری که در این فصل به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شدند، در دیدار این هفته مقابل میلان هم نمایش بسیار خوبی داشتند و در نهایت توانستند به یازدهمین پیروزی این فصل شان دست پیدا کنند. سمپدوریا موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده وبا گل های زاپاتا، توریرا و فراری با 3 گل در برابر گل های ایگواین و دیبالا در ثانیه های پایانی، قهرمان 6 فصل گذشته سری آ را مغلوب کند. در آخرین دیدار اینتر با 2 گل بر آتالانتا غلبه کرد.


سیزدهمین هفته از لیگ برتر فرانسه با برتری 3 بر 1 لیل مقابل سنت اتین آغاز شد. موناکو در خانه آمیان متوقف شد تا اختلاف امتیازش با پاری سن ژرمن 6 امتیاز باشد. پاری سن ژرمن موفق شد در یک دیدار برتر و با دبل کاوانی، نانت را در خانه شکست دهد و در ادامه تیمهای لیون و مارسی مقابل حریفان خود به تساوی دست پیدا کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها