X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آذر 1396, 10:39
کد خبر: 24924
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

کاپیتان ایکاردی، بالِ پرواز نراتزوری است

کاپیتان ایکاردی، بالِ پرواز نراتزوری است کاپیتان ایکاردی، بالِ پرواز نراتزوری است
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
کاپیتان ایکاردی، بالِ پرواز نراتزوری است

تیم فوتبال منچستر یونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل میهمان خود، برایتون به پیروزی 1 - 0 دست یافت. دیدار لیورپول - چلسی همچون فصل قبل در آنفیلد با تساوی ۱-۱ پایان یافت تا صلاح با درخشش خود مانع شکست قرمزها شود. چلسی با ۲۶ امتیاز سوم است و لیورپول هم با ۲۳ امتیاز، پنجم است. در ادامه، تیم های برنلی و آرسنال به مصاف هم رفتند که توپچی ها با یک گل میزبانشان را شکست دادند. در این بازی برنلی در ورزشگاه ترف مور تا دقایق پایانی حریف نامدار خود را با تساوی بدون گل متوقف کرده بود اما پنالتی دقیقه 2+90 الکسیس سانچس منجر به پیروزی دیر هنگام شاگردان ونگر شد. آرسنال با این پیروزی 25 امتیازی شد و به رتبه چهارم رسید. برنلی نیز با 22 امتیاز هفتم است. نکته جالب توجه غیبت اوزیل در این دیدار بود. گفته می شود او به دلیل بیماری این دیدار را از دست داد. در آخرین دیدار این هفته لیگ جزیره، سیتیزن ها موفق شدند با گلهای آگوئرو و استرلینگ مقابل هادرسفیلد به برتری برسند.
اشلی یانگ پس از گلزنی برابر برایتون، دو گل دیگر هم برای منچستریونایتد زد تا فرم خارق العاده خود در 32 سالگی رادر هفته چهاردهم لیگ برتر به رخ رقبا بکشد. چلسی برابر سوانسی به پیروزی 1 - 0 رسید شاگردان ونگر که میزبان هادرسفیلد در خانه بودند، توانستند با ارائه نمایشی فوق العاده، 3 امتیاز بازی را از آن خود کرده و یک پیروزی دلچسب را برای هواداران به ثبت برسانند. منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در آخرین ثانیه های بازی مقابل ساوتهمپتون به گل برتری برسد و 2-1 پیروز شود. شاگردان پپ گواردیولا که نزدیک بود روند پیروزی های پیاپی شان قطع شود، در دقیقه 6+90 به گل رسیدند تا به دوازدهمین پیروزی متوالی در این رقابت ها برسند. گل های بازی را دبروینه و رحیم استرلینگ برای سیتی و رومئو برای ساوتهمپتون به ثمر رساندند. سیتی با این برد 40 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول ایستاد. در دیگر بازی مهم نیز لیورپول که به زمین استوک سیتی رفته بود ، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.مانه 17 و صلاح دقایق 77 و 83 برای لیورپول گل زدند. در پایان این دیدار لیورپول 26 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.


در مهمترین دیدار هفته سیزدهم بوندس لیگا، تیم دورتموند در دربی روهر در دیداری عجیب با نتیجه چهار بر چهار مقابل شالکه متوقف شد. دورتموند بازی را طوفانی آغاز کرد و در 25 دقیقه ابتدایی بازی چهار گل به حریف زد. این نتیجه تا دقیقه 60 نیز پا بر جا بود اما به یکباره ورق برگشت و شالکه چهار گل در سی دقیقه به ثمر رساند. اخراج اوبامیانگ از دورتموند در دقیقه 72 با دریافت کارت زرد دومش، کار را برای شالکه آسان‌تر کرد. با این نتیجه زنبورها 21 امتیازی شدند و نتوانستند جایگاه شالکه رده سومی‌ در جدول که حالا 24 امتیازی است را بگیرند و در رده چهارم ماندند. در ادامه دیدارهای این هفته، تیم مونشن گلادباخ میزبان بایرن مونیخ بود که توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد. تورگان هازارد دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و ماتیاس گینتر دقیقه 44 گلهای میزبان را به ثمر رساندند و تک گل باوارایی ها را آرتورو ویدال دقیقه 74 وارد دروازه حریف کرد. این نخستین شکست هاینکس با باوارایی ها در مسابقات این فصل بوندس لیگا بود. بایرن با این شکست همچنان با 29 امتیاز صدرنشین است و گلادباخ با 24 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.


تیم رئال مادرید در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا میزبان مالاگا بود که در نهایت توانست با نتیجه سه بر دو پیروز شود. در دقیقه 76 یک پنالتی به سود رئال اعلام شد. باوجود اینکه دروازه بان مالاگا پنالتی رونالدو را مهار کرد اما ستاره پرتغالی کهکشانی ها در ریباند ضربه پنالتی توپ را درون دروازه قرار داد تا او نیز همچون بنزما پس از مدتها در لالیگا گلزنی کند. رئال مادرید با این پیروزی دشوار 27 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. دو تیم لوانته و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه استادی سیوتات د والنسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان لوانته در خانه خودی گل باران شد. این اولین پیروزی سیمئونه در ورزشگاه استادی سیوتات د والنسیا به شمار می آید. حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر اسپانیا بین تیمهای اول و دوم جدول یعنی بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه نخست مسابقه لیونل مسی با شوتی از پشت محوطه جریمه والنسیا که با اشتباه دروازه بان این تیم همراه شد دروازه حریف را باز کرد اما داور به تصور اینکه توپ از خط نگذشته است ، به اشتباه دستور به ادامه بازی داد که با اعتراض شدید بازیکنان بارسا مواجه شد. اما در نیمه دوم ابتدا والنسیا به گل رسید. رودریگو دقیقه 60 این گل را به ثمر رساند اما حملات بارسلونا دقیقه 82 نتیجه داد و جوردی آلبا با پاس دیدنی مسی بازی را به تساوی کشاند. در نهایت با تساوی در این دیدار ، بارسلونا و والنسیا با 35 و 31 امتیاز در رتبه های نخست و دوم جدول ماندند.


شاگردان لوچانو اسپالتی در ادامه نتایج خوب خود در رقابت های این فصل، در دیدار هفته چهاردهم هم کار دشواری در خانه کالیاری نداشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی آسان 3 - 1 دست پیدا کنند. کاپیتان ایکاردی در این دیدار دبل کرد. رم و جنوا به تساوی 1 -1 دست یافتند. میلان در خانه مقابل تورینو با وجود داشتن موقعیت های فراوان گلزنی، متوقف شد. در ادامه، تیم های یوونتوس و کروتونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر صفر بیانکونری در استادیوم آلیانز خاتمه یافت.


هفته چهاردهم لیگ برتر فرانسه با برتری 3 - 0 لیل برابر مون پلیه آغاز شد. لیون مقابل نیس جشنواره گل به راه انداخت و با 5 گل حریف خود را با شکستی سنگین تحقیر کرد. مارسی به برد خفیف 1- 0 برابر گنگام دست یافت . پاری سن ژرمن موفق شد با یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل موناکو، اختلاف امتیاز را در صدر جدول به عدد 9 برساند. در این دیدار نیمار و کاوانی برای پاریسی ها گلزنی کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها