X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1396, 10:40
کد خبر: 25008
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پریشیچ جواهری در نراتزوری

پریشیچ جواهری در نراتزوری پریشیچ جواهری در نراتزوری
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
پریشیچ جواهری در نراتزوری

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، دو تیم چلسی و نیوکسل به مصاف هم رفتند که در انتها آبی های میزبان موفق شدند با نتیجه 3 - 1 حریف خود را شکست دهند. مرسی سایدی ها 5 بار دروازه برایتون را باز کرده و به رتبه چهارم جدول صعود کردند. در حساس ترین دیدار این هفته، تیم های آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که در پایان، این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با نتیجه سه بر یک میزبانشان را مغلوب کردند. اخراج مستقیم پوگبا از منچستریونایتد در دقیقه 75 به دلیل تکل خطرناک تغییری در روند بازی به وجود نیاورد و در نهایت منچستر با برتری سه بر یک ضمن خاتمه دادن به 12 پیروزی متوالی آرسنال در خانه‌اش، به تعقیب منچسترسیتی صدرنشین ادامه داد. پوگبا نیز با این اخراج دربی حساس شهر منچستر که هفته آینده برگزار می شود را از دست داد. دخیا دروازه بان شیاطین سرخ در این مسابقه 14 سیو داشت که تاکنون هیچ دروازه بانی در تاریخ لیگ برتر موفق به ثبت چنین آماری نشده بود. یونایتد با این نتیجه 35 امتیازی شد و همچنان در رتبه دوم است. آرسنال نیز با 28 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و در آخرین دیدار، سیتیزن ها موفق شدند با برتری 1-2 مقابل وستهام به صدرنشینی مقتدرانه خود استمرار بخشند.


تیم های بایرن مونیخ و هانوفر از سری مسابقات هفته چهاردهم بوندس لیگا در آلیانز ارنا به مصاف هم رفتند که در نهایت باواریایی ها موفق شدند بازی را با پیروزی پشت سر بگذرانند. دیگر تیم آلمانی، بوروسیا دورتموند به تساوی 1 - 1 برابر بایرلورکوزن دست پیدا کرد.


در دیداری فوق العاده جذاب که بعد تاکتیکی جالبی هم داشت، بارسا در نیوکمپ نتوانست از پس تیم اونزوئه در سلتاویگو بر آید و در هفته چهاردهم لالیگا به تساوی 2 - 2 رسید. در این دیدار اومتیتی مدافع آبی اناری ها مصدوم شد. شاگردان سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید موفق شدند با نتیجه 2 - 1 از سد رئال‌سوسیداد عبور کنند. رئال مادرید در دیداری خارج از خانه و در شب اخراج راموس مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 0-0 متوقف شد و نتوانست فاصله خود را با بارسلونا کاهش دهد.


در پانزدهمین هفته از لیگ برتر ایتالیا تیم فوتبال رم موفق شد با نتیجه پرگل 3 - 1 بر اسپال غلبه کند. بانوی پیر با تک گل ایگواین ناپولی را از پیش روی برداشت. در ادامه رقابتهای این هفته سری آ ، تیم میلان در نخستین تجربه مربیگری جنارو گتوزو روی نیمکت این تیم مهمان تیم نگون بخت بنونتو بود که با نتیجه دو بر دو متوقف شد. در این بازی بوناونتوارا (38) و کالینیچ (57) برای روسونری و پوسکاس (50) و آلبرتو بریگنولی دروزاه بان جلو کشیده (5+90) برای بنونتو گلزنی کردند. ضمن اینکه رومانیولی در دقیقه 75 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. بنونتو که تاکنون همه مسابقات قبلی اش در رقابتهای این فصل را شکست خورده بود ، با تساوی در این دیدار نخستین امتیاز فصلش را گرفت و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. میلان نیز با 21 امتیاز هفتم است. نراتزوری موفق شد با ارائه نمایشی برتر و با هت تریک پریشیچ و گل های ایکاردی و اشکرینار با 5 گل کیه وو را مغلوب کرده و صدرنشین جدید سری آ لقب بگیرد و با روحیه ای خوب برای دیدار حساس هفته بعد برابر یوونتوس رده دومی آماده شود.


لیل پانزدهمین هفته از لوشامپیونه را با برتری 2 - 1 برابر لیون آغاز کرد. مارسی با 3 گل متز را گلباران کرد. تیم فوتبال نانت و موناکو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت موناکو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تیم پاری سن ژرمن که در این فصل لیگ 1 فرانسه توانسته است خودش را از رقبا جدا کند، در این دیدار نیز موفق شد با دو گل میهمان خود را بدرقه کند. گل های تیم پی اس جی را در این دیدار نیمار در دقیقه 73 و کاوانی در دقیقه 90 روی پاس گل نیمار به ثمر رساندند. همچنین کاوانی در این دیدار یک پنالتی را از دست داد، تا همچنان به شایعات در مورد زننده پنالتی های تیم پاری سن ژرمن دامن بزند. تیم پاری سن ژرمن با کسب این پیروزی توانسته است از 15 دیدار خود 41 امتیاز کسب کند و با 10 امتیاز اختلاف، همچنان صدر نشین لیگ فرانسه باقی بماند.
در پایان 90 دقیقه و 9 دقیقه وقت اضافه، پاری سن ژرمن با تمام ستارگانش موفق نشد از شکست مقابل استراسبورگ در هفته شانزدهم بگریزد. تک گل پپه برای برد لیل مقابل تولوز کافی بود. موناکو با یک گل آنژه را شکست داد. در ادامه دو تیم مارسی و مون پلیه به تقسیم امتیازات رضایت دادند و لیون توانست با نتیجه 2 - 1 بر کان غلبه کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها