X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1396, 12:14
کد خبر: 25088
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

رونی بیخیال لیورپول نمی شود!

رونی بیخیال لیورپول نمی شود! رونی بیخیال لیورپول نمی شود!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
رونی بیخیال لیورپول نمی شود!

درهفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم وستهام و چلسی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان کونته با نتیجه 1- 0 مقابل میزبان خود شکست خوردند. تیم های ساوتهمپتون و آرسنال در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. چارلی اوستین در دقیقه 3 ابتدا میزبان را پیش انداخت و اولویه ژیرو در دقیقه 88 گل تساوی توپچی‌های لندن را به ثمر رساند. آرسنال با این تساوی 29 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، تیم های لیورپول و اورتون در آنفیلد دربی مرسی ساید را برگزار کردند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. لیورپول که در این دیدار بر بازی حاکم بود با اشتباه عجیب لوورن حریف را صاحب یک ضربه پنالتی کرد تا رونی که با لباس یونایتد 6 گل به لیورپول زده بود باز هم دروازه این تیم را باز کند و آنفیلدی ها را از رسیدن به سه امتیاز این دیدار محروم کند. تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که نبرد مورینیو و گواردیولا، این بار به سود مرد کاتالان به پایان رسید.
تیم چلسی توانست در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره، هادرسفیلد را در ورزشگاه خانگی اش با 3 گل مغلوب نماید. منچستر سیتی در این هفته با 4 گل داوید سیلوا در دقایق 27 و 52، دی‌بروین در دقیقه 34 و آگوئرو در دقیقه 85 به برتری 4 بر صفر در خانه سوانزی دست یافت و ضمن ثبت رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی با 15 برد پی در پی با 49 امتیاز مقتدرانه در صدر ماند. منچستریونایتد در خانه خودش یک بر صفر بورنموث را برد و به تعقیب ناامیدانه منچسترسیتی صدرنشین ادامه داد. لوکاکو پس از مدتی افت در دقیقه 26 گل پیروزی تیم مدعی قهرمانی را به ثمر رساند. آرسنال، دیگر تیم بزرگ جزیره در دربی لندن در خانه وستهام به تساوی بدون گل رضایت داد و بیش از پیش از جمع مدعیان فاصله گرفت و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل وست‌برومویچ به تساوی بدون گل رسید و 2 امتیاز خانگی را از دست داد.



در هفته پانزدهم بوندسلیگای آلمان، بوروسیا دورتموند شکستی دیگر را تجربه کرد تا رکورد چندین ساله نباختن زنبورها به وردربرمن در وستفالن، با پیتر بوش از بین برود. شاگردان هاینکس درتیم بایرن مونیخ با برتری مقابل میزبان خود فرانکفورت به روند صدرنشینی ادامه دادند.
در هفته شانزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، تیم بوروسیادورتموند در اولین بازی پس از اخراج پیتر بوش و مربیگری اشتوگر به روند ناکامی‌هایش خاتمه داد. این تیم در بازی در زمین ماینتس به برتری 2 بر صفر رسید تا پس از مدت‌ها در بوندس‌لیگا به پیروزی برسد. گل‌های بازی توسط سوکراتیس در دقیقه 55 و کاگاوا در دقیقه 89 زده شد. بایرن موفق شد در دیداری که چندان مهیج نبود و موقعیت مهمی روی دروازه ها خلق نشد با تک گل لواندوفسکی کلن را مغلوب کرده و اختلاف خود با تیم دوم را به 10 امتیاز برساند.


از هفته پانزدهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگا سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود و موفق شد با ارائه نمایشی برتر و فوق العاده در نیمه اول 5 بار دروازه سویا را باز کرده و در نهایت با همین نتیجه رقیب خود را مغلوب کند. رونالدو در این دیدار دبل کرد.اتلتیکو مادرید موفق شد با یک پیروزی خفیف در زمین رئال بتیس، سه امتیاز دیگر به جمع امتیازاتش در این فصل لالیگا اضافه کند. تیم های ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه ال‌مادریگال مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار که تیم میزبان 30 دقیقه پایانی بازی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد، آبی و اناری ها توانستند با گل های لوئیس سوارز و لیونل مسی به پیروزی برسند.بارسا با این برد 39 امتیازی شد و با فاصله 5 امتیازی نسبت به والنسیای رده دومی در صدر جدول ایستاد.


در حساس ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و اینتر دربی ایتالیا را برگزار کردند. در این دیدار جذاب و تماشایی که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه اینتر با 40 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند و یوونتوس 38 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت. دو تیم کیه وو و آ اس رم در ورزشگاه بنته گودی ورونا به قضاوت فابیو مارسکا، به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 بولونیا را شکست دهد تا گنارو گتوزو طعم اولین پیروزی به عنوان سرمربی روسونری را بچشد.


هفدهمین هفته از لیگ برتر فرانسه با برتری قاطع 3 - 1 پاری سن ژرمن بر لیل آغاز شد . موناکو در دیداری پرگل تروا را با نتیجه 3 - 2 شکست داد. دو تیم آمیان و لیون به مصاف هم رفتند که درپایان لیون موفق شد بر میزبان خود غلبه کند و در آخرین دیدار این هفته مارسی موفق شد با سه گل میهمان خود سنت اتین را با شکست بدرقه کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها