X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1396, 10:33
کد خبر: 25223
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

با تحقیر مادرید، تیم والورده دست نیافتنی تر شد

با تحقیر مادرید، تیم والورده دست نیافتنی تر شد با تحقیر مادرید، تیم والورده دست نیافتنی تر شد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
با تحقیر مادرید، تیم والورده دست نیافتنی تر شد

تیم های آرسنال و لیورپول حساس ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه امارات برگزار کردند.در این دیدار جذاب و تماشایی، ابتدا لیورپول با دو گل پیش افتاد اما شاگردان ونگر توانستند با زدن 3 گل در فاصله 6 دقیقه، نتیجه را به سود خود کنند. اما این پایان کار نبود و لیورپول با زدن گل تساوی، توانست یک امتیاز از این دیدار بگیرد. دیدار نه چندان جذاب و کم اتفاق چلسی و اورتون در گودیسون پارک، با تساوی بدون گل پایان یافت تا دو تیم با یک امتیاز زمین بازی را ترک کنند. سیتی در دیداری که همانند دیدارهای قبلی موقعیت های زیادی خلق نکرد، موفق شد با 4 گل بورنموث را مغلوب کرده و به صدرنشینی مقتدرانه خود استمرار بخشد. لسترسیتی و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 2 - 2 رسیدند.
تیم های منچستریونایتد و برنلی، در بیستمین بازی خود در چارچوب رقابت های لیگ برتر در فصل 18-2017 به مصاف هم رفتند که در انتها به تساوی 2-2 رسیدند تا شیاطین سرخ در جدول تنها نقش پوششی برای قهرمانی همشهری شان ایفا کنند. چلسي موفق شد با ارائه يک نمايش ديدني در نيمه دوم و با گلزني موراتا و آلونسو مقابل برايتون به برتري 2 -0 رسيده و 42 امتيازي شود و لیورپول در خانه خود با 5 گل سوانسی نگون بخت را بدرقه کرد تا در آنفیلد آتش بازی دیدنی و زیبایی را راه بیندازد. شاگردان پپ در شبی که مالکیت توپ عجیب و غریبی داشتند، با تک گل استرلینگ، هجدهمین بازی متوالی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند.


شاگردان سیمئونه در هفته هفدهم لالیگا در خانه اسپانیول شکست خوردند تا فرصت خوبی برای تیم های والنسیا و رئال مادرید برای جبران اختلاف امتیازها به وجود آید. رئال مادرید در خانه مقابل تیم بارسلونا ۳-۰ شکست خورد تا روند شکست ناپذیری آبی اناری ها ادامه پیدا کرده و این تیم ۴۵ امتیازی شود؛ به این ترتیب اختلاف تیم زیدان با صدر جدول با یک بازی کمتر به ۱۴ امتیاز رسید تا امید های قهرمانی برای این تیم تا حد زیادی محو شود. سوارز، مسی و ویدال گلهای آبی اناری ها را به ثمر رساندند.


تیم فوتبال اینتر در هفته هجدهم سری آ با یک گل مغلوب ساسولو شد . میلان با ارائه یک بازی ضعیف در خانه خود با 2 گل مغلوب آتالانتا شد تا تیره روزی های این تیم با سرمربی جدید نیز ادامه داشته باشد. این هفته لیگ برتر ایتالیا با دیدار تیم های یوونتوس و رم ادامه یافت. این بازی در نهایت با یک گل به سود یوونتوس میزبان به پایان رسید تا این تیم ۴۴ امتیازی شود و فاصله یک امتیازی با ناپولی صدرنشین را حفظ کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها