X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1396, 10:08
کد خبر: 25688
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بانوی پیر در راه کسب هفتمین اسکودتو، از رقابت پا پس نمی کشد

بانوی پیر در راه کسب هفتمین اسکودتو، از رقابت پا پس نمی کشد بانوی پیر در راه کسب هفتمین اسکودتو، از رقابت پا پس نمی کشد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
بانوی پیر در راه کسب هفتمین اسکودتو، از رقابت پا پس نمی کشد

تیم فوتبال چلسی در هفته بیست و چهارم لیگ جزیره به مصاف برایتون رفت و موفق شد میزبان خود را با 4 گل گلباران کند. شلیک سه امتیازی مارسیال برای پیروزی پر زحمت شیاطین سرخ کافی بود. آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 کریستال پالاس را شکست دهد و به روند نتایج ضعیفش در هفته های اخیر پایان دهد. گفتنی است توپچی ها در همان 25 دقیقه ابتدایی بازی، هر 4 گل خود را وارد دروازه حریف کردند. منچسترسیتی موفق شد با هت تریک آگوئرو در خانه خود 1-3 نیوکاسل را مغلوب کرده و فاصله 12 امتیازی خود را با یونایتد حفظ کند. دو تیم سوانسی و لیورپول، در ورزشگاه لیبرتی آخرین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند. شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت سوانسی را با 5 گل شکست داده بودند، در دیدار امشب حتی یک بار هم نتوانستند به گل برسند و در نهایت یک شکست غافلگیر کننده را متحمل شدند. در دقیقه 40 این بازی روی یک ضربه کرنر بود که توپ در شلوغی مقابل دروازه لیورپول به ماوسون رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. لیورپول بعد از این باخت با 47 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند. سوانسی نیز با 20 امتیاز همچنان قعرنشین لیگ جزیره است.


تیم فوتبال دورتموند در هفته نوزدهم بوندس لیگا، در خانه هرتابرلین به تساوی رسید. تک گل زنبورها را شینجی کاگاوا در دقیقه 71 به ثمر رساند. در ادامه، بایرن مونیخ در آلیانس آرنا به مصاف وردربرمن رفت و در نهایت توانست با ارائه نمایشی فوق العاده 4 بر 2 برمن را شکست دهد و فاصله خود با سایر رقبا را بیش از پیش افزایش دهد. گوندورف در دقیقه 25 گل نخست بازی را برای وردربرمن به ثمر رساند اما در ادامه توماس مولر (41) و رابرت لواندوفسکی (63) با گل های خود نتیجه را به سود بایرن مونیخ باز گرداندند. در ادامه نیکلاس سول (74) بازیکن بایرن با باز کردن دروازه خودی، بازی را به تساوی کشاند. بایرن که برای پیروزی در این دیدار سراپا حمله شده بود در دقیقه (77)توسط لواندوفسکی به گل سوم دست یافت و توماس مولر هم در دقیقه (84) گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز این دیدار نصیب باوارایی ها شود. بایرن مونیخ با این برد 47 امتیازی شد و با اختلاف 16 امتیازی نسبت به تیم دوم، مقتدرانه در صدر ایستاد.


اتلتیکو مادرید در هفته بیستم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان خیرونا بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. گریزمان در دقیقه 34 اتلتیکو را پیش انداخت اما پروتو در دقیقه 73 گل تساوی خیرونا را به ثمر رساند تا اتلتیکو در خانه 2 امتیاز حساس را از دست بدهد. رئال مادرید با ارائه یک بازی تهاجمی، دیپورتیوو لاکرونیا را با 7 گل در هم کوبید. ناچو، رونالدو و گرت بیل هر کدام دو گل به ثمر رساندند. مودریچ دیگر گل کهکشانی ها را به ثمر رساند. این در حالی بود که مهمان در ابتدا با یک گل پیش افتاده بود. بارسلونا موفق شد با ارائه یک بازی طوفانی در نیمه دوم، بتیس را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد. در این دیدار آبی و اناری ها نتوانستند در نیمه اول به گل برسند اما در نیمه دوم پنج بار دروازه حریف را باز کردند و یک پیروزی پرگل را جشن گرفتند. راکیتیچ در دقیقه 59، مسی 64، 80 و سوارس 68 ،89 برای بارسا در این دیدار گلزنی کردند.آبی و اناری ها با این برد 54 امتیازی شدند و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم کردند.


در رقابتهای هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا ، تیم های کالیاری و میلان در ساردینیا آرنا به مصاف هم رفتند که میلان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست داد. روسونری که از دقیقه 80 با اخراج ریکاردو رودریگس 10 نفره به کارش ادامه می‌داد، در دقیقه 8 بازی از میهمان خود عقب افتاد. گل نخست بازی را نیکولو بارلا برای کالیاری به ثمر رساند. با این حال دو گل فرانک یانیک کِسیه در دقایق 36 (از روی نقطه پنالتی) و 42 ورق را به سود روسونری برگرداند تا 3 امتیاز مسابقه به حساب مردان جنارو گتوزو واریز شود. همچنین در دقیقه 88 بازی بارلا، زننده تنها گل میزبان از بازی اخراج شد. میلان با این پیروزی با 31 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت. در دیدار مهم و حساس این هفته، تیمهای اینتر و رم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند و در آخرین دیدار، تیم های یوونتوس و جنوا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان مکس آلگری در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند اما تنها یک بار توسط داگلاس کاستا توانستند به گل برسند، هرچند همان یک گل برای کسب سه امتیاز کافی بود.در دقیقه 16 روی حرکت خوب ماریو مانژوکیچ و ارسال او به دهانه دروازه بود که داگلاس کاستا با یک ضربه حساب شده، کار را تمام کرد. یووه با این برد 53 امتیازی شد و با فاصله یک امتیازی نسبت به ناپولی در رده دوم قرار گرفت.


تیم فوتبال مارسی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فرانسه با دو گل بر کان غلبه کرد. تیم فوتبال تروا با تک گل نیانه به سه امتیاز خانگی مقابل لیل دست پیدا کرد. تیمهای موناکو و متز در مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با برتری سه بر یک موناکو پایان یافت. تیم های المپیک لیون و پاری سن ژرمن در مهمترین دیدار این هفته به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود میزبان به پایان رسید تا پاریسی ها در شب مصدومیت امباپه ، اخراج دنی آلوز و نبود نیمار دومین شکست فصل خود را تجربه کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها