X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1396, 10:03
کد خبر: 25961
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بایرن مونیخ و برد، یک اصل همیشگی!

بایرن مونیخ و برد، یک اصل همیشگی! بایرن مونیخ و برد، یک اصل همیشگی!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
بایرن مونیخ و برد، یک اصل همیشگی!

هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با توقف منچستر سیتی برابر برنلی آغاز شد. تیم فوتبال منچستر یونایتد با نتیجه 2-0 از سد هادرسفیلد گذشت. گلهای شیاطین سرخ را در این دیدار لوکاکو و سانچس به ثمر رساندند. آرسنال در ورزشگاه امیریتس میزبان اورتون بود.آرسنال در این دیدار موفق شد با ارائه نمایشی طوفانی در نیمه اول، با 5 گل اورتون را مغلوب کرده و اوضاع خود را در جدول بهبود بخشد.پیر اوبامیانگ اولین بازی خود را این هفته برای توپچی ها انجام داد و در اولین حضورش موفق شد برای آرسنال گلزنی کند. آرون رمزی هم در این دیدار خوش درخشید و توانست هتریک کند.کوشیلنی دیگر گل آرسنال در این دیدار را به ثمر رساند. در مقابل تک گل اورتون هم توسط لوین زده شد. در حساس ترین دیدار این هفته لیگ جزیره، تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. ابتدا محمد صلاح دقیقه سه در مصافی تک به تک میزبان را پیش انداخت صلاح با این گل به چهارمین آفریقایی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که موفق می شود در یک فصل از مرز 20 گل در این رقابت ها عبور کند. این نتیجه تا دقیقه 80 ادامه داشت اما 10 دقیقه پایانی مسابقه بسیار جذاب دنبال شد. دقیقه 80 ویکتور وانیاما بازی را به تساوی کشاند. هفت دقیقه بعد یک ضربه پنالتی برای تاتنهام اعلام شد اما هری کین ستاره این تیم پنالتی را به وسط دروازه زد که کاریوس دروازه بان سرخ ها این ضربه را مهار کرد. دقیقه 91 محمد صلاح با حرکتی دیدنی دو بازیکن تاتنهام را جا گذاشت و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود ، داور مسابقه در دقیقه 95 یک پنالتی بحث برانگیز دیگر برای شاگردان پوچتینو اعلام کرد که این بار هری کین ضربه اش را برخلاف حرکت دروازه بان توپش را به تور دروازه لیورپول چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود. این گل صدمین گل کین در لیگ جزیره بود. چلسی در شبی که هیچ نشانی از تیم همیشگی نداشت در خانه واتفورد با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. آبی ها از دقیقه 30 با اخراج باکویوکو ده نفره شده بودند.
تاتنهام در هفته بیست و هفتم با تک گل هری کین بر آرسنال غلبه کرد. منچسترسیتی در شب درخشش سرخیو آگوئرو 5 بر یک لسترسیتی را شکست داد و گام بلندی برای فتح جزیره برداشت. آگوئرو در این دیدار عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و در دقایق 48، 53، 77 و 90 برای سیتی گل زد و دیگر گل آبی آسمانی‌ها توسط استرلینگ در دقیقه 3 زده شد. واردی هم دقیقه 24 تک گل لسترسیتی را به ثمر رساند. شاگردان مورینیو در دیداری که موقعیت های خوبی را از دست دادند، با یک گل مغلوب نیوکاسل تحت هدایت رافا بنیتس شدند. دقیقه 63 ارسال یک توپ بلند و دفع ناقص اسمالینگ باعث شد ریچی در محوطه جریمه در موقعیتی مناسب دروازه دخیا را باز کند تا سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی از آن نیوکاسل شود. تیم فوتبال لیورپول مهمان ساوتهمپتون بود که موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد. بعد از تحمل دو شکست با اختلاف سه گل، چلسی موفق شد در خانه با نتیجه 3-0 وست برومویچ را شکست دهد تا فشارها از روی کونته برداشته شود. هازارد در این دیدار دبل کرد.


در آغاز رقابت‌های هفته بیست و یکم بوند سلیگا، کلن درانرژی استادیون میزبان دورتموند بود و با نتیجه پر گل 3بر 2 مقابل مهمانش شکست خورد. باتشوایی خرید جدید زنبورها(2گل) و آندره شورله گل های شاگردان اشتوگر را به ثمر رساندند.سیمون زولر 60 و جورج مری 69 هم گل های تیم میزبان را زدند اما با این وجود نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند. بایرن در شب گلزنی ریبری و خامس 2 بر صفر ماینتس را مغلوب کرد و به صدرنشینی اش ادامه داد.
زنبورها در هفته بیست و دوم با نتیجه 2- 0 حریف خود را مغلوب کردند. در ادامه بایرن مونیخ در آلیانس آره نا به مصاف شالکه رفت. بایرن در نیمه اول با گل های لواندوفسکی و مولر با برتری 1-2 به رختکن رفت و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند. باوارایی‌ها با این برد 56 امتیازی شدند و به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه دادند.



از هفته بیست ودوم رقابت های لالیگا، رئال مادرید در زمین لوانته دو بار پیش افتاد اما موفق به حفظ نتیجه نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد. بارسلونا و اسپانیول هم به تساوی 1-1 دست یافتند. تیمهای اتلتیکو مادرید و والنسیا به مصاف هم رفتند که در پایان آنخل کوره آ توانست تیم مادریدی را به پیروزی برساند.
اتلتیکو مادرید هفته بیست و سوم را با پیروزی یک بر صفر آغاز کرد . شاگردان زین الدین زیدان نمایش خوبی برابر حریف خود داشتند و در نهایت با نتیجه 5 بر 2 مقابل سوسیداد به پیروزی رسیدند. در این بازی رونالدو برای رئال هتریک کرد، واسکز در دقیقه یک و تونی کروس دقیقه 34 دیگر گلهای رئال را به ثمر رساندند. بارسا در روزی که بدترین نمایش خود را از بدو ورود والورده ارائه داده و قادر به خلق موقعیت های چندان مهمی نبود، در خانه مقابل ختافه متوقف شد تا بعد از تساوی برابر اسپانیول، در دومین هفته متوالی امتیاز از دست بدهد. آبی اناری ها با این تساوی 59 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول قرار دارند.


در هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، اینترمیلان بحران زده در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف کروتونه رفت.اینتر با ارائه یک نمایش ضعیف در خانه خود با نتیجه 1-1 برابر کروتونه متوقف شد تا برای چهارمین هفته متوالی همین نتیجه حاصل تلاش شاگردان اسپالتی باشد. رم با یک گل میزبانش هلاس ورونا را شکست داد. یوونتوس با 7 گل ساسولو را گلباران کرد. هیگواین در این دیدار هتریک کرد و میلان و اودینزه امتیازات را میان خود تقسیم کردند.
نخستین مسابقه هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا بین تیم های فیورنتینا و یوونتوس در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس برگزار شد که شاگردان آلگری موفق شدند با دو گل میزبان خود را مغلوب کنند.
گل نخست مسابقه را فدریکو برناردسکی بازیکن پیشین فیورنتینا در دقیقه 56 به ثمر رساند. این بازیکن که در این بازی با استقبال نامناسب هواداران تیم سابقش روبرو شد از روی یک ضربه کاشته به زیبایی این گل را به ثمر رساند. گونزالو هیگواین دقیقه 86 گل دوم یووه را روی یک فرار و در مصافی تک به تک با دروازه بان فیوره به ثمر رساند. جان لوئیجی بوفون با قرار گرفتن در ترکیب یوونتوس برای پانصدمین بار برای بانوی پیر در پیکارهای لیگ به میدان رفت. آلگری نیز در این مسابقه برای دویستمین بار روی نیمکت بیانکونری نشست. این مربی با 71 درصد پیروزی رکورددار بیشترین درصد پیروزی به عنوان مربی در تاریخ بانوی پیر است. در ادامه روزهای شیرین روسونری تحت هدایت گتوزو، این تیم با درخشش کوترونه و دبل او، 0-4 اسپال را مغلوب کرد. در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان بولونیا بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد. ادر در دقیقه 2 و کارمو در دقیقه 63 برای اینتر و پالاسیو (بازیکن سابق اینتر) در دقیقه 25 برای بولونیا گل زدند، ضمن اینکه امبایه در دقیقه 68 و مسینا دقیقه 95 از بازی اخراج شدند تا بولونیا 9 نفره بازی را تمام کند. آخرین پیروزی اینتر به دیدار هفته پانزدهم برمی‌گردد که در آن دیدار نراتزوری موفق شد 5 بر صفر کیه‌وو را شکست دهد. شاگردان اسپالتی با این پیروزی 48 امتیازی شده و جای لاتزیو را در رتبه سوم گرفتند. تیم فوتبال رم در دیداری که 7 گل داشت با نتیجه 5 - 2 برابر بنونتو به پیروزی رسید.


تیم فوتبال مارسی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فرانسه با نتیجه 6- 3 بر متز غبله کرد. در ادامه دیدار های این هفته، تیم های لیل و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند که شاگردان امری با سه گل میزبان خود را شکست دادند. گل‌های صدرنشین لوشامپیونه توسط برچیچ در دقیقه 46، نیمار در دقیقه 77 و لاچلسو در دقیقه 87 به گل رسید و به این ترتیب پاریسی‌ها به پیشتازی قاطعانه خود ادامه دادند. ضمن اینکه فالکائو در دقیقه (36) یک ضربه پنالتی را برای تیمش هدر داد.بالدا کیتا هم از دقیقه 45 به علت دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و شاهزاده های پاریس نیمه دوم را با یک یار کمتر مقابل حریف ادامه دادند. در حساس ترین دیدار این هفته تیم های سوم و چهارم جدول یعنی موناکو و لیون در ورزشگاه لوئی دوم به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار پر گل با پیروزی 3 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید تا شاگردان ژاردیم برنده دیدار سنتی در این فصل باشند.
قطار رقابتهای لوشامپیونه به ایستگاه بیست و پنجم رسید. در این هفته مارسی و سنت اتین به تساوی مقابل یکدیگر رضایت دادند. تیم‌های تولوز و پاری سن ژرمن مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. در این دیدار که به میزبانی تولوز برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر شاگردان اونای امری به پایان رسید. نیمار در دقیقه 68 برای پاریسی ها گلزنی کرد. پاری سن ژرمن با پیروزی در این دیدار 68 امتیازی شد و فاصله خود خود با سایر مدعیان افزایش داد. موناکو به برد قاطع 4 بر صفر مقابل آنژه دست یافت. نانت در دیداری خارج از خانه مقابل لیل به تساوی 2-2 دست پیدا کرد و لیون هم به شکست خانگی مقبال رن رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها