X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اسفند 1396, 10:25
کد خبر: 26079
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تسخیر قلعه رم به دست سربازان گتوزو

تسخیر قلعه رم به دست سربازان گتوزو تسخیر قلعه رم به دست سربازان گتوزو
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
تسخیر قلعه رم به دست سربازان گتوزو

تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و هشتم لیگ جزیره به مصاف وستهام رفت که در نهایت به پیروزی پرگل 4 - 1 دست یافت. تیم های فوتبال منچستر یونایتد و چلسی دیدار حساس خود را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که نتیجه آن ۲ بر یک به سود شیاطین سرخ رقم خورد. در این بازی ابتدا ویلیان در دقیقه ۳۲ تیم چلسی را پیش انداخت اما در ادامه روملو لوکاکو (۳۹) و جسی لینگارد (۷۵) با گل های خود منچستر را به یک پیروزی شیرین رساندند. با این نتیجه ژوزه مورینیو انتقام شکست دور رفت را از چلسی گرفت. منچستر یونایتد با این برد ۵۹ امتیازی شد و بار دیگر به رده دوم جدول بازگشت.


در رقابتهای هفته بیست و چهارم بوندس لیگای آلمان ، چهار مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار بایرن مونیخ مقابل مهمانش هرتابرلین به تساوی بدون گل رضایت داد. بایرن با این تساوی 60 امتیازی شد. تیم فوتبال دورتموند با ارائه نمایشی سرد در وستفالن نیمه پر به تساوی مقابل آگزبورگ رسید. تک گل زنبورها را مارکو رویس به ثمر رساند تا آمار بدون باخت اشتوگرهمچنان ادامه داشته باشد.


رئال مادرید موفق شد در برنابئو و در هفته بیست و پنجم لالیگا، با درخشش رونالدو، 0-4 آلاوس را مغلوب کرده و به چهارمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست یابد. بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان موفق شد بانتیجه 6-1 خیرونا را شکست دهد و فاصله اش با سایر مدعیان را حفظ کند. شاگردان ارنستو والورده در این دیدار ابتدا با یک گل زودهنگام از حریف عقب افتادند اما در ادامه شش بار دروازه خیرونا را باز کردند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند. آخرین بازی این هفته لیگ دسته اول اسپانیا با برتری پرگل 5 بر 2 تیم اتلتیکومادرید مقابل سویا به پایان رسید.


اینتر در هفته بیست و ششم سری آ در شب کم فروغ هافبک ها و مهاجمانش، با گلزنی مدافعان مرکزی خود به روند پیروزی بازگشت تا هواداران این تیم با امیدواری بیشتری منتظر هفته های آتی باشند. تیم میلان در ادامه روند رو به رشد هفته‌های اخیرش، بازی حساس این هفته لیگ برتر ایتالیا را در خانه رم با برتری غیرمنتظره 2 بر صفر پشت سر گذاشت. گل‌های میلان به وسیله کوترونه در دقیقه 48 و کالابریا در دقیقه 74 زده شد تا گتوسو 3 امتیاز شیرین دیگر به دست بیاورد.


تیم های فوتبال موناکو و تولوز از هفته بیست و هفتم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پر گل 3 - 3 دست پیدا کردند . تیم فوتبال لیل به یک شکست تلخ خانگی مقابل آنژه رسید. لیون و سنت اتین به تساوی 1 - 1 رضایت دادند و امتیازات را میان خود تقسیم کردند. در بازی بزرگ این هفته لیگ فرانسه ، پاری سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دپرنس به مصاف مارسی رفت. پاری سن ژرمن در شرایطی پا به این میدان گذاشت که فاصله خود را با سایر رقبا افزایش داده و گام به گام به سوی قهرمانی پیش می رود. آنها در این بازی نیز کار سختی را در پیش نداشتند و با سه گل، مارسی مدعی را در هم کوبیدند تا با 71 امتیاز مقتدرانه در صدر بایستند. ام‌باپه 10 و رولاندو (گل به خودی)27 و کاوانی55 گلهای سن ژرمن در این دیدار را به ثمر رساندند. ادینسون کاوانی با گلزنی در این دیدار با 112 گل زده با پیراهن پاری سن ژرمن در لوشامپیونه به رکورد گلزنی زلاتان در این تیم رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها