X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 اسفند 1396, 10:41
کد خبر: 26144
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بازی سختی در سنندج پیش رو داریم

فرهمند: داور نتیجه بازی با سیرجان را عوض کرد

فرهمند: داور نتیجه بازی با سیرجان را عوض کرد فرهمند: داور نتیجه بازی با سیرجان را عوض کرد
کاپیتان سپاهان اصفهان اعلام کرد: داور اشتباهات زیادی داشت و گل سالم ما را مردود اعلام کرد. کارشناسان داوری آقایان هم اعتقاد دارند که گل صحیح سپاهان به سیرجان به اشتباه مردود اعلام شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری ورزش بانوان، سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف هم رفتند و سپاهانی‌ها با یک گل مغلوب سیرجانی‌ها شدند. الهام فرهمند ، کاپیتان تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در گفتگویی با ورزش بانوان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد: داور نتیجه بازی را عوض کرد و مانع برد ما شد. این صحبت منِ بازیکن نیست کسانی که از نزدیک ناظر این بازی بودند به صحت و سقم حرف من رسیده‌اند. این دیدار با بازی‌های دیگر این هفته از رقابت‌ها متفاوت بود و با توجه به حساسیت بالای یک دیدار باید از داوران قوی‌تری برای قضاوت در این روز استفاده می‌شد.

وی همچنین عنوان کرد: داور بازی اشتباهات زیادی داشت و گل سالم ما را مردود اعلام کرد. کارشناسان داوری آقایان هم اعتقاد دارند که گل صحیح سپاهان به اشتباه مردود اعلام شده است. در صحنه‌ای دیگر، خطایی که بازیکن شهرداری سیرجان روی هاجر دباغی انجام داد یک خطای واضح پنالتی بود که داور سوت پنالتی را نزد. از طرفی نیمه دوم بازیکن ما و دورازه‌بان سیرجان با هم برخورد کردند، حتی داور وسط سوت پنالتی زد، توپ را کاشتیم که پنالتی بزنیم اما کمک داور دور با داور وسط صحبت کرد و داور هم نظرش را برگرداند. تمام این اتفاقات دست به دست هم دادند تا کنترل تیم از دست همه ما خارج شود استرس و اضطراب بر همه ما غلبه کرد و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.

فرهمند خاطر نشان کرد: چندین مورد هم شاهد رفتارهای خشونت آمیز بازیکنان سیرجان بودیم؛ خصوصا وقتی داور به نفع ما پنالتی اعلام کرد و به گلر سیرجان کارت زرد داد، دروازه‌بان این تیم به سمت داور رفت و محکم به دستش زد تا کارت‌های داور از دستش بیفتند. با این که همه انتظار داشتیم بعد از این اتفقا این بازیکن، کارت قرمز بگیرد، با هیچ واکنشی از سوی داور روبرو نشد و به دروازه برگشت. وقتی که پنالتی هم از سوی داور مردود اعلام شد، دروازه‌بان سیرجان اعلام کرد اگر پنالتی می‌گرفتید من آتش‌تان می‌زدم و مجددا داور اصلا به این بازیکن سخت نگرفت. بعد از بازی حال روحی همه ما آشفته شده بود چرا که از هر لحاظ یک سروگردن از سیرجان بهتر بازی کردیم. امیدوارم در این مدت زمان کم همگی به شرایط ایده آل برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در خصوص هفته بیست و یکم و رویارویی تیمش با راه یاب ملل سنندج گفت: به نظرم بازی سختی را پیش رو داریم، چون در زمین حریف برگزار خواهد شد، اما برای به ثمر نشستن زحماتی که در این فصل کشیدیم دریغ نخواهیم کرد. هفته آخر لیگ نیز به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها