X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1396, 09:27
کد خبر: 26150
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

مسی گل کاشت تا بارسلونا به قهرمانی نزدیک تر شود

مسی گل کاشت تا بارسلونا به قهرمانی نزدیک تر شود مسی گل کاشت تا بارسلونا به قهرمانی نزدیک تر شود
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
مسی گل کاشت تا بارسلونا به قهرمانی نزدیک تر شود

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و نیوکاسل در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کلوپ با دو گل مهمان خود را شکست دادند تا رافائل بنتیز در بازگشت مجددش به آنفیلد مقابل تیم سابقش مغلوب شود. صلاح در دقیقه 40 و مانه در دقیقه 55 برای لیورپول گل زدند تا قرمزها روند شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های خانگی فصل جاری لیگ برتر را تداوم بخشند. در ادامه تیم بحران زده آرسنال مهمان برایتون بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لوئیس دانک دقیقه 7 و گلن مائوری دقیقه 26 گلهای میزبان را به ثمر رساندند و تک گل توپچی ها را اوبامیانگ دقیقه 43 وارد دروازه حریف کرد. آرسنال با این شکست همچنان با 45 امتیاز ششم است تا فشار بر روی آرسن ونگر بیشتر شود و سایه اخراج روی سرش سنگینی کند. در حساس ترین دیدار این هفته تیمهای منچسترسیتی و چلسی به مصاف هم رفتند که سیتیزن ها با گل برناردو سیلوا به برتری دست یافتند. یک نیمه فوتبال تهاجمی، یک باخت رکوردشکن را به یک پیروزی دراماتیک برای منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس تبدیل کرد.


از هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندس لیگا، لایپزیش در ردبول آره‌نا میزبان بورسیا دورتموند بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آگوستین در دقیقه 20 لایپزیش، نایب‌قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا را پیش انداخت اما در ادامه رویس در دقیقه 38 گل تساوی دورتموند را به ثمر رساند. تیم های بایرن مونیخ و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که شاگردان هاینکس با چهار گل میزبانشان را شکست دادند. شولو (بازیکن حریف) در دقیقه 25، تولیسو در دقیقه 29، واگنر در دقیقه 54 و مولر در دقیقه 69 گلهای باوارایی ها را به ثمر رساندند تا این تیم پس از توقف هفته گذشته ، بار دیگر به روند پیروزی بازگردد و با 63 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود در بوندس لیگا ادامه دهند.


تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا مقابل اسپانیول با نتیجه 1 - 0 شکست خورد. اتلتیکو مادرید با درخشش خیره کننده ستاره فرانسوی اش، گریزمان موفق شد سه امتیاز خانگی دیگر را برابر لگانس به دست آورد و فاصله را تا صدر جدول کاهش دهد. در ادامه تیم بارسلونا در جزایر قناری مهمان لاس پالماس بود که با نتیجه یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد. در این بازی ابتدا لیونل مسی در دقیقه 21 بارسا را پیش انداخت اما کایری در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی گل تساوی لاس‌پالماس را به ثمر رساند تا این تیم در خانه از بارسلونا امتیاز بگیرد. بارسا با این تساوی 66 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
رئال مادرید در دیداری خانگی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اسپانیا، با درخشش رونالدو با نتیجه 3-1 ختافه را شکست داد و فاصله اش با تیم چهارم جدول را به 4 امتیاز افزایش داد. بارسلونا موفق شد با کسب یک پیروزی شیرین خانگی مقابل اتلتیکو مادرید، نزدیکترین رقیب خود در صدر جدول این مسابقات گامی بلند به سوی قهرمانی فصل بردارد. این دیدار که با حضور بیش از نود هزار تماشاگر در استادیوم نیوکمپ برگزار شد با برتری و تسلط کامل آبی اناری پوشان همراه بود به گونه ای که تیم میهمان فرصت چندانی برای تهدید دروازه حریف پیدا نکرد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه 25 مسابقه با یک ضربه ایستگاهی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه اتلتیکو را باز کرد تا آبی اناری ها با ۶۹ امتیاز از ۲۷ مسابقه در فاصله ۸ امتیازی نسبت به اتلتیکو در صدر جدول لالیگا جا خوش کنند. رئال مادرید اینک با همین تعداد بازی و اختلاف ۱۵ امتیازی نسبت به رقیب سنتی خود بارسلونا در مکان سوم جدول قرار گرفته است.


در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ، لاتزیو در ورزشگاه خانگی خود از یوونتوس پذیرایی کرد. این دیدار که در ورزشگاه خانگی لاتزیو برگزار شد با یک گل به سود یوونتوس به پایان رسید. بازی در آخرین ثانیه ها با تساوی بدون گل دنبال می شد تا اینکه پائولو دیبالا موفق شد در دقیقه 93 گل پیروزی را برای یووه به ثمر رساند تا این تیم سه امتیاز حساس و شیرین را کسب کند. یوونتوس با این پیروزی 68 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده دوم باقی ماند. در آخرین دیدار این هفته، ناپولی صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رم رفت. ناپولی با وجود اینکه در این دیدار با گل زود هنگام انسینیه پیش افتاد اما در ادامه چهار گل دریافت کرد. این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر دو رم پایان رسید تا یک نتیجه عجیب در رقابت‌های سری A رقم خورد. لازم به ذکر است دیگر بازی های این هفته لیگ برتر ایتالیا برگزار نشد.


تیم فوتبال لیل در هفته بیست و هشتم لوشامپیونه مقابل نیس شکست خورد. موناکو موفق شد در خانه، بوردو را پشت سر بگذارد. تیم امری در تیم فوتبال پاریسن ژرمن در یک بازی سخت و پیچیده، با درخشش ستارگان امریکای جنوبی خط حمله اش، سه امتیاز دیگر را کسب کرد و لیون و مارسی مقابل حریفان خود به تساوی 1-1 رسیدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها