X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1396, 14:41
کد خبر: 26167
خبرنگار: khani
نظرات: 0

گویا تنها محرومیت با مربیان و بازیکنان است و شامل داوران نمی‌شود

فرهمند: باشگاه‌های بزرگ را از ورود به فوتبال بانوان پشیمان نکنیم

فرهمند: باشگاه‌های بزرگ را از ورود به فوتبال بانوان پشیمان نکنیم فرهمند: باشگاه‌های بزرگ را از ورود به فوتبال بانوان پشیمان نکنیم
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به اشتباهات داوری که این روزها بیش از هر چیزی تیمش را آزرده گفت: انتظار ما از فدراسیون این است که با نظارت بیشتر بر مسابقات و کاهش اشتباهات داوری باشگاهها را بیشتر به تیمداری در فوتبال ترغیب کند در حالی که مسائل این روزهای لیگ برتر باشگاههای نامی را پشیمان می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، الهام فرهمند در گفت وگو ب ایسنا، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا باید تمام این اشتباهات و مسائل تنها برای تیم ما رخ دهد. در بازی مقابل راه یاب سنندج بین دو بازیکن درگیری ایجاد شد که داوران و کادر فنی دو تیم نیز تلاش می‌کردند تا آن را خاتمه دهند و من هم در صحنه بودم و هیچ گونه صحبت و برخوردی داشتم اما نمی‌دانم چرا داور علاوه بر دو بازیکن خاطی به من نیز کارت زرد نشان داد.

وی افزود: در ادامه بازی و حدود دو دقیقه بعد از این ماجرا در حالی که بازیکن راه یاب در عرض زمین صاحب توپ بود و هیچ موقعیت خاصی نداشت، یک برخورد ساده با وی داشتم که داور بلافاصله کارت زرد دوم و در ادامه کارت قرمز را به من نشان داد و از بازری اخراج شدم، اخراجی که به اعتقاد بسیاری بی دلیل بود.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاقات با توجه به اشتباهاتی که از ابتدای بازی بود و بعد پنالتی اشتباهی که داور اعلام کرد، کادر فنی تیم ما تصمیم به بیرون آوردن تیم از زمین بازی کرد. فکر می‌کنم به قول معروف دیگر کارد به استخوان تیم رسیده است در طی هفته‌های اخیر ودر بازی‌های مهمی که داشتیم با اشتباهات داوری و اتفاقاتی که کمی عجیب و غریب است تیم ما با شکست روبرو شده و جایگاه واقعی خود را در جدول از دست داده است.

فرهمند خاطر نشان کرد: در بازی مقابل ایلام از ناحیه داوری خیلی اذیت شدیم. بازی با شهرداری سیرجان که در کل برنامه چیز دیگری بود و این داوران بودند که نتیجه بازی را رقم زدند نه بازیکنان دو تیم. در بازی مقابل راه یاب نیز صحنه پنالتی بسیار مشکوک بود و گل دوم آنها نیز مشکوک به آفساید بود. در این بازی بیشتر دقایق بازی مالکیت با تیم ما بود و در تنها صحنه‌ای که در یک ضد حمله صاحب توپ شدند از غیبت دفاع وسط تیم ما که به دلیل مصدومیت از زمین بیرون بود استفاده کردند و گل اول خود را به ثمر رساندند.

وی در خصوص صحبت‌های سرپرست باشگاه سپاهان گفت: آقای تابش یکی از افتخارات فوتبال اصفهان وایران هستند و شناخت خوبی نسبت به مسائل فوتبال دارند. در این اتفاقات نیز تلاش کردند همراه مجموعه سپاهان ما را حمایت کنند. موضوع این است که فدراسیون باید به دنبال راهکارهای مناسب برای جذب و ورود باشگاههای بیشتری که در فوتبال آقایان تیمداری می‌کنند، باشد اما با این اتفاقات قضیه برعکس می‌شود و باشگاههای صاحب نامی که وجود دارند دیگر انگیزه و علاقه‌ای به تیمداری از خود نشان نمی‌دهند. در حال حاضر تنها سپاهان، ذوب آهن و استقلال اهواز تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر فوتبال بانوان و آقایان تیمداری می‌کنند و فدراسیون باید به دنبال حل مشکلات باشد تا حمایتها از فوتبال بانوان بیشتر و در سطح بالاتری از کمیت وکیفیت قرار گیرد.

کاپیتان سپاهان تاکید کرد: ما هیچ زمانی به خود اجازه نمی‌دهیم در کار داوران دخالت کنیم. همان گونه که بازیکنی که اشتباه می‌کند از سوی کادر فنی تیم تنبیه می‌شود کمیته داوران نیز باید با داورانی که دچار اشتباهات تاثیرگذار می‌شوند برخورد کند. چطور کمک داوری که روند بازی را به هم ریخت و در تصمیماتی که مربوط به کمک داور دیگر می‌شود دخالت می‌کند دوباره داوری می‌دهند. اگر با آن‌ها هم برخورد شود و به دنبال رفع اشتباهات خود بروند سطح داوری ما بالا خواهد رفت. گویا تنها محرومیت با مربیان و بازیکنان است و شامل داوران نمی‌شود.
فرهمند: باشگاه‌های بزرگ را از ورود به فوتبال بانوان پشیمان نکنیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها