X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1396, 15:07
کد خبر: 26169
خبرنگار: khani
نظرات: 1

داور حاکم میدان بود

شهبازی: از جامعه فوتبال عذر خواهی می‌کنم

شهبازی:  از جامعه فوتبال عذر خواهی می‌کنم شهبازی:  از جامعه فوتبال عذر خواهی می‌کنم
سرمربی تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص بیرون کشیدن تیمش در بازی سنندج گفت: داور در آن بازی حاکم میدان بود و نباید تیم را بیرون می‌آوردم که البته از جامعه فوتبال به این خاطر عذر خواهی می‌کنم اما در آن بازی بسیار تحت فشار بودیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی در گفت و گو با ایسنا در خصوص اتفاقات بازی راه یاب ملل سنندج و سپاهان در لیگ برتر بانوان اظهار کرد: در نیمه اول توپ و میدان در دست تیم سپاهان بود و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم، از نیمه دوم حملات خود را آغاز کردیم و بازی نیز دست سپاهان بود، اواسط بازی یک درگیری بین بازیکنان دو تیم رخ داد و یکی از بازیکنمان کارت زرد گرفت، در کمتر از دو دقیقه همان بازیکن روی خطایی که خیلی هم جدی نبود کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد، همین اتفاق و همچنین اتفاقات از پیش تعیین شده در بازی‌های قبل که باعث شد تیم بانوان سپاهان از داوری بسیار متضرر شود دلیل عصبانیت من و کادر فنی تیم شد که تصمیم گرفتیم تیم را از زمین بیرون بیاوریم.

وی در رابطه با جایگاه فعلی سپاهان و اینکه چرا در ردهٔ چهارم جدول قرار دارد، گفت: در طول فصل دستخوش یک سری تغییرات شدیم، تیم بانوان خیلی سریع از لحاظ روحی می‌تواند به هم بریزد و با این اتفاقاتی که در بازی‌های ایلام و سیرجان افتاد کامل تیم ما از لحاظ روحی افت کرد. البته تا حدودی مسائل فنی نیز دخیل بود.
سرمربی تیم بانوان سپاهان در خصوص بیرون کشیدن تیمش درنیمه دوم بازی سنندج اظهار کرد: داور در آن بازی حاکم میدان بود، البته از جامعه فوتبال به خاطر اینکارم عذر خواهی می‌کنم و نباید تیم را بیرون می‌کشیدم، در آن بازی بسیار تحت فشار بودیم.

شهبازی در خصوص بازی بعدی تیمش اظهار کرد: روز دوشنبه با تیم خبیر خرم آباد بازی داریم، خبیر تیمی است که با آن بضاعت کمی که دارد در مقابل هیچ تیمی کم نمی‌آورد و بسیار با غیرت بازی می‌کنند. در کنار این بازی نیم نگاهی هم به بازی سنندج و ارومیه داریم که ببینم همانگونه که ارومیه توانست سپاهان را متوقف کند می‌تواند رقیبمان برای سومی را هم متوقف کند یا خیر. چرا که در صورت توقف راه یاب سنندج و پیروزی ما می‌توانیم حداقل بر سکوی سوم بایستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها