X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اسفند 1396, 14:53
کد خبر: 26177
خبرنگار: khani
نظرات: 8

تغییرات زیاد ثبات را از سپاهان گرفت

ابراهیم زاده: به حداکثر امتیاز بازی های باقی مانده نیاز داریم

ابراهیم زاده: به حداکثر امتیاز بازی های باقی مانده نیاز داریم ابراهیم زاده: به حداکثر امتیاز بازی های باقی مانده نیاز داریم
سرمربی سپاهان گفت: توافقات اولیه برای فصل آینده با سپاهان انجام شده است اما برای بررسی دقیق برنامه هایمان پس از پایان فصل بار دگر به صورت کلی صحبت خواهیم کرد.
به گزارش پایگااه خبری طوفان زرد ، منصور ابراهیم زاده در گفت و گوی با ایسکانیوز، در رابطه با آخرین وضعیت سپاهان گفت: خدار را شکر شرایط خوبی داریم و برای برگزاری پنج دیدار باقی مانده آماده می شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده در سپاهان خواهد ماند یا خیر نیز تشریح کرد: برای ماندن در فصل آینده صحبت هایی انجام داده ایم اما در حال حاضر مهم ترین مساله کسب حداکثر امتیاز از پنج بازی باقی مانده است و قرار بر این شده در انتهای فصل در رابطه با برنامه های فصل آینده گفت و گو کنیم و در صورتیکه مشکلی به وجود نیاید برای فصل بعد هم در خدمت سپاهان خواهم بود.

ابراهیم زاده در واکنش به پرسشی مبنی بر علت افت سپاهان طی فصول گذشته هم خاطرنشان کرد: علت های مختلفی موجب افت سپاهان شده اند اما مهم ترین عامل تغییرات مداوم در کادر مدیریتی و فنی بوده که موجب بی ثبات شدن سپاهان شده است.

سرمربی سپاهان که سابقه حضور در فینال جام باشگاه های آسیا را هم به همراه ذوب آهن در کارنامه دارد در رابطه با شرایط چهار نماینده کشورمان در این رقابت ها هم تصریح کرد: متاسفانه شرایطی غیر منصفانه ای برای نمایندگان کشورمان وجود دارد و نمی توانند از تیم های عربستانی میزبانی کنند از طرفی بازی در زمین بی طرف نیز با توجه به اینکه در کشورهای عربی برگزار می شود بیشتر به سود تیم های عربستانی است تا تیم های کشورمان.

وی ادامه داد: سه تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن شرایط خوبی دارند و در دور رفت

منصور ابراهیم زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با آخرین وضعییت سپاهان گفت: خدار را شکر شرایط خوبی داریم و برای برگزاری پنج دیدار باقی مانده از لیگ برتر آماده می شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده در سپاهان خواهد ماند یا خیر نیز تشریح کرد: برای ماندن در فصل آینده صحبت هایی انجام داده ایم اما در حال حاضر مهم ترین مساله کسب بیشترین امتیاز از پنج بازی باقی مانده است و قرار است در انتهای فصل در رابطه با برنامه های فصل آینده گفت و گو کنیم و در صورتیکه مشکلی به وجود نیاید برای فصل هم در خدمت سپاهان خواهم بود.

ابراهیم زاده در واکنش به پرسشی مبنی بر علت افت سپاهان در فصول گذشته هم خاطرنشان کرد: علت های مختلیفی موجب افت سپاهان شده اند اما مهم ترین عامل تغییرات مداوم در کادر مدیریتی و کادر فنی بوده است که موجب بی ثبات شدن سپاهان شده است.

سرمربی سپاهان که سابقه حضور در فینال جام باشگاه های آسیا را به همراه ذوب آهن در کارنامه دارد در رابطه با شرایط چهار نماینده کشورمان در این رقابت ها هم تصریح کرد: متاسفانه شرایطی غیر منصفانه ای برای نمایندگان کشورمان وجود دارد و نمی توانند از تیم های عربستانی میزبانی کنند از طرفی بازی در زمین بی طرف نیز با توجه به اینکه در کشورهای عربی برگزار می شود بیشتر به سود تیم های عربستانی است تا تیم های کشورمان.

وی ادامه داد: سه تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن شرایط خوبی دارند و در دور رفت نیز نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند و توان صعود به دور بعد را دارند اما تراکتورسازی به دلیل مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات داشت نتوانست آن تیم آماده فصول گذشته باشد، در ضمن تراکتورسازی در حالی دور رفت را به پایان رساند که هیچ کدام از بازی هایش را در زمین خانگی خودش برگزار نکرد و با توجه به اینکه در دور برگشت دو بازی خانگی دارد همچنان از شانس صعود برخوردار است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها