X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اسفند 1396, 14:54
کد خبر: 26182
خبرنگار: khani
نظرات: 4

عکس

روزهای تلخ پیشکسوت باشگاه سپاهان

روزهای تلخ پیشکسوت باشگاه سپاهان
روزهای تلخ پیشکسوت باشگاه سپاهان

کیومرث فرحناک مدافع مستحکم دهه 60 و 70 سپاهان این روز ها تنهای تنها در گوشه ای از خانه سالمندان نیاکان واقع در اصفهان به انتظار بهار نشسته است .

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، کیومرث فرحناک مدافع اسبق سپاهان که سابقه ای هشت ساله در این تیم دارد، این روز ها اصلا شرایط مناسبی ندارد و دست روزگار بازی های رنگارنگ و تلخی را با وی انجام داده است.

فرحناک پس از آویختن کفش هایش و وداع با مستطیل سبز در کار ساختمانی مشغول به فعالیت می‌شود، اما در یکی از روزهایی که مشغول انجام فعالیت روزانه خود بوده، تیر آهنی به روی بدن وی می افتد تا این حادثه تلخ آغازی برای دردها و زخم های فرحناک باشد.

پس از این اتفاق وحشتناک و غم انگیز که منجر به مصدومیت شدید فرحناک میشود، یکی از پا های وی عفونت میکند و پزشکان مجبور به قطع یکی از پاهای او می شوند و در ادامه به دلیل شرایط سختش راهی خانه سالمندان میشود.

فرحناک که پس از تمام این حوادث غیرمنتظره بدلیل سکته به سختی صحبت می‌کند، باز هم از عشق به باشگاه سپاهان می گوید و علیرغم تمام مشکلاتی که با آن ها دست و پنجه نرم می کند، هنوز عکس های سپاهان را در اطراف خود پر کرده و شاید الان زمانی باشد که مسئولان باشگاه فولاد مبارکه حالی از پیشکسوت سال های دور باشگاه خود بگیرند؛ به خصوص حالا که یکی از بازیکنان قدیمی سپاهان، مدیریت تیم را در اختیار دارد.
روزهای تلخ پیشکسوت باشگاه سپاهان

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها