X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1396, 16:26
کد خبر: 26202
خبرنگار: lark
نظرات: 4

دو سال دیگر با پیراهن سپاهان خداحافظی می‌کنم

نویدکیا: زمان کرانچار تیم بی‌انگیزه و دچار مشکل روحی شده بود

نویدکیا: زمان کرانچار تیم بی‌انگیزه و دچار مشکل روحی شده بود نویدکیا: زمان کرانچار تیم بی‌انگیزه و دچار مشکل روحی شده بود
رسول نویدکیا هافبک سپاهان گفت: پرسپولیس قهرمان می‌شود، ذوب‌آهن و استقلال سهمیه می‌گیرند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبر ورزشی، رسول نویدکیا هافبک سپاهان زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد و حالا دوران نقاهت را سپری می‌کند. دیروز فرصتی دست داد تا با برادر محرم گپی بزنیم.

* بعد از عمل جراحی شرایط جسمانی‌ات چگونه است؟
فعلاً با عصا راه می‌روم. بخیه‌هایم را هم امروز و فردا می‌کشم و طبق نظر پزشک شرایطم بسیار خوب است.

* دویدن را از چه زمانی شروع می‌کنی؟
از اردیبهشت ۹۷ نرم‌دوی را شروع می‌کنم. فعلاً با فیزیوتراپی، راه رفتن و یکسری حرکات اصلاحی سعی می‌کنم کمبود تحرک را جبران کنم.

* جراحت چه کسی بود؟
دکتر حیدریان و از عمل جراحی‌ام هم رضایت کامل داشت. خوشبختانه بعد از عمل ایشان اظهار داشت مینیسک زانوی پای چپم آسیبی ندیده است.

* چه خبر از محرم؟
آقامحرم با گل، شیرینی و کمپوت آلوورا به ملاقاتم آمد و کلی به من روحیه داد و گفت ان‌شاءا... هرچه زودتر خوب شوم و کارم را با موفقیت بیشتر دنبال کنم.

* دیگر همبازیانت نیامدند؟
در بیمارستان که بودم چند تن از هواداران‌مان تلفنی جویای احوالم شدند ولی چون در تهران عمل کردم، برای خیلی‌ها سخت بود به عیادت بیایند. البته بچه‌های تیم و اعضای کادر فنی همه آمدند و از همه آنها ممنونم.

* سپاهان می‌ماند؟
ما دو پیروزی بسیار خوب کسب کردیم اما از شانس بد تیم‌های پایینی هم بردند. هنوز تا حدودی خطر سقوط ما را تهدید می‌کند اما اگر از پنج بازی باقی‌مانده در دو بازی‌مان پیروز شویم، حتماً در لیگ برتر می‌مانیم. خدا را شکر سپاهان از بحران درآمده و همین برای امیدواری به بقا کافی است.

* مشکل اصلی تیم در دوره کرانچار به نظر تو چه بود؟

زمان کرانچار تیم‌مان مشکل روحی داشت و بازیکنان‌مان بی‌انگیزه شده بودند اما با حضور آقای ابراهیم‌زاده شرایط روحی و حال و هوای تیم تغییر کرد.

* در بهترین حالت فکر می‌کنی سپاهان چندم شود؟
فکر می‌کنم نهم یا دهم.

* تیم قهرمان و سهمیه‌بگیر را چه تیم‌هایی می‌دانی؟
پرسپولیس که صددرصد قهرمان می‌شود. ذوب‌آهن و استقلال هم شانس بالایی برای کسب سهمیه دارند.

* تا چند سال دیگر فوتبال بازی خواهی کرد؟

فعلاً ۳۴ ساله هستم و ان‌شاءا... دو فصل دیگر هم بازی می‌کنم و بعد فوتبال را کنار می‌گذارم. خیلی دوست دارم با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. ‌ان‌شاءا... که شرایطی فراهم شود تا به این آرزویم برسم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها