X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اسفند 1396, 09:36
کد خبر: 26211
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

مشکلی برای قهرمانی پسران پپ وجود ندارد

مشکلی برای قهرمانی پسران پپ وجود ندارد مشکلی برای قهرمانی پسران پپ وجود ندارد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
مشکلی برای قهرمانی پسران پپ وجود ندارد

شاگردان مورینیو در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول بودند دیداری که با توجه به شرایط جدول دربی نایب قهرمانی هم به حساب می آمد و یونایتدها موفق شدند با دو گل رشفورد پیروز شوند و در فاصله 8 هفته تا پایان لیگ برتر 5 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار بگیرند. در ادامه رقابتهای این هفته ، تیم چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان کریستال پالاس بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک رقیب همشهری اش را شکست دهد. در این بازی، ویلیان در دقیقه 25 و کلی (بازیکن حریف) در دقیقه 32 برای چلسی گلزنی کردند و آنهولت در دقیقه 90 تنها گل پالاس را به ثمر رساند. تیم های آرسنال و واتفورد در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که توپچی ها با سه گل مهمان خود را شکست دادند. شکودران موستافی (8)، پیر امریک اوبامیانگ (59) و هنریک مخیتاریان (77) برای توپچی‌های لندن گلزنی کردند. در دقیقه 62 نیز واتفورد صاحب یک ضربه پنالتی شد که پتر چک ضربه تروی دینِی را مهار کرد. توپچی‌ها در این مسابقه به رکورد هزار گل در بازی‌های خانگی رسیدند تا پس از منچستریونایتد دومین تیمی باشند که به این رکورد می‌رسند. همچنین در این بازی چک موفق شد دویستمین کلین شیت خود را در دوران حرفه‌ای‌اش ثبت کند. شاگردان ونگر که پس از سه شکست پیاپی در لیگ جزیره، به پیروزی رسیدند با این نتیجه 48 امتیازی شدند و همچنان در رتبه ششم جدول قرار دارند. منچستر سیتی موفق شد با دو گل استوک سیتی را شکست دهد تا شاگردان پپ گواردیولا در فاصله 8 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر، 16 امتیاز با تیم دوم یعنی منچستریونایتد فاصله داشته باشند تا بدین ترتیب چیزی به قهرمانی سیتیزن ها باقی نمانده نباشد.


در مهمترین دیدار هفته بیست و ششم بوندس لیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان هامبورگ بود که با شش گل این تیم را در هم کوبید. در این بازی فرانک ریبری دبل و روبرت لواندوفسکی هتریک کردند و دیگر گل بایرن توسط روبن در دقیقه 55 زده شد. ضمن اینکه لواندوفسکی در دقیقه 86 بازی یک پنالتی را به هدر داد. شاگردان هاینکس با این برد 66 امتیازی شدند و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دادند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند. دایناسورها هم با 18 امتیاز هفدهم هستند و یکی از شانس‌های سقوط به دسته پایین‌‌تر محسوب می شوند. در ادامه رقابتها، تیم دورتموند میزبان اینتراخت فرانکفورت بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. باتشوایی در این دیدار ناجی زنبورها بود.


رئال مادرید موفق شد در هفته بیست و هشتم لالیگا و در دیداری که چندان عملکرد قابل دفاعی نداشت، به لطف درخشش کریستیانو رونالدو از سد میزبان خود ایبار عبور کند. ستاره پرتغالی کهکشانی ها هم شمار گل های خود را به ۱۸ برساند و حالا تنها ۶ گل با مسی صدرنشین فاصله دارد. تیم های مالاگا و بارسلونا در ورزشگاه لاروسالدا به مصاف هم رفتند که آبی اناری ها موفق شدند با دو گل میزبان خود را شکست دهند. لوئیز سوارز دقیقه 15 و فیلیپ کوتینیو دقیقه 28 گلهای آبی اناری ها را در این دیدار به ثمر رساندند. ضمن آنکه ساموئل گارسیا از مالاگا در دقیقه 30 به دلیل تکل خطرناک روی ساق آلبا با دریافت کارت قرمز مستقیم، از زمین مسابقه اخراج شد. در این مسابقه لیونل مسی فوق ستاره بارسا، به دلیل تولد فرزند سومش در لیست بارسلونا حضور نداشت. با این نتیجه، بارسا 72 امتیازی شد و همچنان با اقتدار صدرنشین لالیگاست. با یک نمایش منطقی و متمرکز، تیم سیمئونه با فرصت طلبی بازیکنانش موفق شد سلتاویگوی چغر را در خانه با نتیجه‌ای بسیار خوب شکست بدهد. با این پیروزی دوباره اختلاف اتلتیکو با صدر جدول به 8 امتیاز رسید.


در دیدار آغازین هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان تورینو بود که با سه گل به پیروزی دست یافت. مانولاس 56 ، ده روسی 73 و پیگرینی 93 گلزنان گرگها در این بازی بودند تا این تیم پس از پیروزی چهار بر دوی هفته گذشته مقابل ناپولی صدرنشین به دومین پیروزی پرگل پیاپی برسد. دیدار حساس تیم های اینتر و ناپولی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا صدر جدول سری آ در اختیار یوونتوس قرار بگیرد. بازی های هفته گذشته لیگ برتر ایتالیا که به دلیل فوت داویده آستوری بازیکن فقید فیورنتینا لغو شده بود، شروع بازی تحت تاثیر مرگ این بازیکن قرار گرفت و بوفون دروازبان یوونتوس برای هموطن خود گریه کرد. در نهایت شاگردان ماسیمو اودو در تیم اودینزه مغلوب یوونتوس شدند تا رکورد پیروزی و کلین شیت یوونتوس در سال 2018 در سری آ، همچنان ادامه پیدا کند. تیم های جنوا و میلان در ورزشگاه لوئیجی فراریس به مصاف هم رفتند که روسونری موفق شد با گل ثانیه های پایانی یک بر صفر حریف را شکست دهد. تک گل میلان را آندره سیلوا تعویض طلایی گتوزو در دقیقه 94 مسابقه به ثمر رساند تا مهاجم پرتغالی و گران قیمت میلان بالاخره نخستین گلش را برای این تیم به ثمر برساند.


تیم فوتبال موناکو در هفته بیست و نهم لوشامپیونه به مصاف میزبان خود استراسبورگ رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. پاری سن ژرمن موفق شد با پیروزی پرگل پنج بر صفر، از سد متز عبور کند. در ادامه تیمهای لیل و مون پلیه مقابل هم صف آرایی کردند که دو تیم به تساوی 1 - 1 رسیدند. تیم فوتبال لیون با تک گل برتراند ترائوره بر کان غلبه کرد. در آخرین دیدار این هفته مارسی با نتیجه 2 - 1 تولوز را شکست داد تا با دست پر به خانه برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها