X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 فروردین 1397, 11:53
کد خبر: 26234
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

جشنواره گل در برنابئو با پوکر ستاره پرتغالی

جشنواره گل در برنابئو با پوکر ستاره پرتغالی جشنواره گل در برنابئو با پوکر ستاره پرتغالی
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
جشنواره گل در برنابئو با پوکر ستاره پرتغالی

از هفته بیست و هفتم رقابت‌های بوندس لیگا، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک میزبان هانوفر بود و با یک گل پیروز شد. تنها گل این بازی را میچی باتشوایی در دقیقه 24 برای زردپوشان وستفالن به ثمر رساند. شاگردان اشتوگر با این برد 48 امتیازی شدند و جایگاه سومی خود در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را استحکام بخشیدند. در بازی حساس این هفته، لایپزیش موفق شد دست به کار بزرگی بزند و بایرن مونیخ مدعی و روی فرم را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. این سومین شکست فصل بایرن بود تا آن ها همچنان ۶۶ امتیازی باقی بمانند.


بارسا در روزی که بدشانس بود و 3 بار دیرک دروازه بیلبائو را به لرزه درآورد، در نهایت با 2 گل آلکاسر و مسی، بیلبائو را در هفته بیست و نهم لالیگا شکست داد. در ادامه، ویارئال میزبان اتلتیکو مادرید بود که به پیروزی دو بر یک دست یافت. برای اتلتیکو، آنتون گریزمان از روی نقطه پنالتی گلزنی و برای ویارئال اونال دبل کرد. با این شکست اختلاف امتیاز اتلتیکو رده دومی با بارسلونای صدرنشین به 11 امتیاز افزایش یافت و قهرمانی تقریبا برای آنها غیرممکن شد. ویارئال نیز با 47 امتیاز پنجم است. رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-3 خیرونا را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول لالیگا برگردد. در این دیدار خیرونا نمایش شجاعانه ای در سانتیاگو برنابئو داشت اما در نهایت این رئالی ها بودند که به لطف درخشش کریس رونالدو و چهار گل او توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند. نکته قابل توجه اینکه دروازه بان خیرونا، یاسین بونو، احتمالا دروازه بان اول مراکش در جام جهانی خواهد بود و رونالدو در این دیدار، شیوه های مختلف باز کردن دروازه او را تمرین کرد.


یوونتوس در هفته بیست و نهم سری آ در خانه اسپال به مصاف این تیم رفت که در پایان با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد. یووه در این مسابقه دهمین کلین شیت متوالی اش را ثبت کرد. این تیم در سال 2018 در رقابتهای سری آ تاکنون گلی دریافت نکرده است. آنها همچنین پس از 12 پیروزی متوالی متوقف شدند و در سری آ در سال 2018 تاکنون امتیاز از دست نداده بودند. در جدول لیگ کالچو، یوونتوس با 75 امتیاز در صدر و اسپال با 25 امتیاز هفدهم است. تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا مهمان سمپدوریا بود که موفق شد با درخشش کاپیتان آرژانتینی خود با پنج گل حریف را درهم بکوبد تا شاگردان اسپالتی امیدوارتر از همیشه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند. رم با 2 گل کروتونه را شکست داد. در آخرین دیدار، میلان موفق شد باخت 2-1 را جبران کرده و با نتیجه 3-2، مقابل کیه وو پیروز شود. کسیه در این بازی یک پنالتی نیز از دست داد.


تیم فوتبال موناکو در هفته سی ام لیگ برتر فرانسه به مصاف لیل رفت و توانست با نتیجه 2-1 میهمان خود را شکست داد. تیم نیس در خانه میزبان پاری سن ژرمن بود که در نهایت پاریسی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک میزبانشان را شکست دهند. آلن سنت‌ماکسیمین در دقیقه 17 نیس را ابتدا پیش انداخت، اما در ادامه پاری‌سن‌ژرمن با گل‌های آنخل دی‌ماریا (21) و دنی آلوز (82) نتیجه را به سود خود تغییر داد. پاریسی ها با این برد 83 امتیازی شدند و ضمن استحکام صدرنشینی خود، یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیکتر شدند. تیمهای مارسی و لیون مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت در دیداری که پنج گل در برداشت تیم فوتبال لیون با نتیجه 3 - 2 به برتری دست یافت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها