X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 فروردین 1397, 16:24
کد خبر: 26269
خبرنگار: lark
نظرات: 3

با رسیدن مصدومان و ملی پوشان سپاهان کامل شد؛

همه چیز مهیای اولین پیروزی طلایی پوشان

همه چیز مهیای اولین پیروزی طلایی پوشان همه چیز مهیای اولین پیروزی طلایی پوشان
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می رود که ابراهیم زاده هیچ محدودیتی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مصدومیت ها و محرومیت ها در طول لیگ هفدهم بارها تیم سپاهان را اذیت کرد و آنها روزهای سختی را در سال 96 پشت سر گذاشتند، اما حضور منصور ابراهیم زاده و کسب دو پیروزی روحیه بخش برابر سیاه جامگان و گسترش فولاد تبریز سبب شد تا طلایی پوشان سال 96 را با خیال راحت تمام کنند و حالا در 5 بازی باقی مانده به دنبال اعاده حیثیت هستند.
البته در این مسیر منصور ابراهیم زاده نیز رفته رفته به تیم کامل خود دست یافت و روز آینده می تواند بدون هیچ محدودیتی از میان تمام بازیکنان خود، 11 بازیکن اصلی را انتخاب کند.
در خط دفاعی با رفع مصدومیت سیاوش یزدانی، سرمربی سپاهان تمامی بازیکنان خود را در این پست در اختیار خواهد داشت وی می تواند از گزینه هایی نظیر عارف غلامی، عزت پورقاز، سعید آقایی، مهدی رحیمی و حسن جعفری استفاده کند. در خط میانی نیز مصدومیت های جزئی ادون حسنی و علی کریمی برطرف شده و جلال علی محمدی نیز پس از غیبت چند هفته ای در مقابل پیکان می تواند راهی میدان شود تا در کنار بازیکنان جوانی نظیر رضا دهقانی سرمربی سپاهان دردسر شیرینی برای انتخاب از میان آنها داشته باشد. ضمن اینکه بازگشت ابراهیم عالمه از تیم ملی سوریه خیال آنها را از بابت دروازه راحت خواهد کرد.
در خط هجومی نیز خوشحال کننده ترین خبر برای سپاهانی ها آمادگی مسعود حسن زاده است، که مدتی است تمرینات پرفشار خود را آغاز کرده و ابراهیم زاده می تواند در صورت صلاحدید علاوه بر مهدی شریفی، مروان حسین و ساسان انصاری از این چهره که سال گذشته در اردیبهشت ماه و در دیدار برابر تراکتورسازی آسیب دید نیز استفاده کند.
با تمام این تفاسیر می توان گفت که ابراهیم زاده برای اولین بار پس از بازگشت به سپاهان بدون هیچ محدودیتی می تواند از میان بازیکنان خود 11 نفر اصلی را انتخاب کند و قرعه آنها نیز کمک کرد تا ملی پوشان این تیم، با استراحت بیشتری آماده دیدار در لیگ برتر شوند.
همه چیز مهیای اولین پیروزی طلایی پوشان



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها