X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1397, 12:04
کد خبر: 26302
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تحقیر زنبورها به دست تیم ترسناک هاینکس

تحقیر زنبورها به دست تیم ترسناک هاینکس تحقیر زنبورها به دست تیم ترسناک هاینکس
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
تحقیر زنبورها به دست تیم ترسناک هاینکس

تیم فوتبال لیورپول در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با گلهای محمدصلاح و مانه به برتری 2 - 1 رسید. منچستر یونایتد در مصاف با سوانسی با نتیجه 2 - 0 به برتری دست یافت. منچسترسیتی در ادامه روند موفق خود توانست در گودیسون پارک، ۳-۱ اورتون را شکست دهد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود و حالا به برد در دربی منچستر نیاز دارد. سیتی با این برد ۸۴ امتیازی شد، آن ها اکنون از یونایتد رده دومی ۱۶ امتیاز بیشتر دارند و برد در مسابقه هفته آینده در دربی منچستر می تواند حکم قهرمانی منچسترسیتی را تایید کند. در ادامه بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف استوک‌سیتی رفت و موفق شد حریف خو را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. در این دیدار پی‌یر امریک اوبامیانگ (75- پنالتی و 86) و الکساندر لاکازت (89- پنالتی) برای توپچی‌های لندن گلزنی کردند. مردان ونگر با این پیروزی خانگی 51 امتیازی شدند و همچنان در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند. در حساس ترین دیدار این هفته رقابتهای لیگ جزیره، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام که در جدول نیز همسایه هستند و رقابت زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف هم رفتند که تاتنهام موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد. در این مسابقه ابتدا آلوارو موراتا در دقیقه 30 چلسی را پیش انداخت اما در ثانیه های پایانی نیمه نخست کریستین اریکسن با شوتی زیبا و از راه دور بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم مسابقه دله علی دو گل در دقایق 62 و 66 به ثمر رساند تا شاگردان پوچتینو پیروز این مسابقه شوند. این نخستین پیروزی تاتنهام در ورزشگاه استمفوربریج از سال 1990 به بعد است. همچنین این تیم در این مسابقه به رکورد 100 گل در تمامی رقابتهای فصل رسید. تاتنهام با این پیروزی 64 امتیازی شد و همچنان در رتبه چهارم قرار دارد. چلسی نیز با 56 امتیاز پنجم است و امیدش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کمرنگ است.


دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند از هفته بیست و هشتم بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا از به مصاف هم رفتند که درنهایت بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش مقتدرانه، با 6 گل دورتموند را مغلوب کرده تا در آستانه فتح ششمین بوندسلیگای متوالی قرار گیرد تا باورایی ها حاکم بی چون و چرای درکلاسیکر لقب گیرند.


در هفته سی ام لالیگا، رئال مادرید در خانه لاس پالماس به میدان رفت و با سه گل به پیروزی رسید. گرت بیل (26 و 51 - پنالتی) و کریم بنزما (39 - پنالتی) برای کهکشانی‌ها در این دیدار گلزنی کردند. بنزما در این دیدار چهارصدمین بازی‌اش را برای رئال انجام داد و برای اولین بار نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست. شاگردان زیدان با این برد 63 امتیازی شدند و ضمن استحکام جایگاه خود (رده سوم) در جدول، به فاصله یک امتیازی اتلتیکومادرید دوم جدولی رسیدند. تیم های سویا و بارسلونا در ورزشگاه سانچزپیزخوان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. فرانکو وازکز (36) و لوئیس موریل (50) تیم میزبان را در این مسابقه پیش انداختند اما بارسلونا با گلهای سوارز در دقیقه 88 و مسی دقیقه 90 توانست از شکست خارج از خانه فرار کند تا همچنان در رقابتهای این فصل لالیگا بدون شکست باشد و به رکورد 37 بازی بدون شکست برسند. بارسا با این تساوی 76 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد. شاگردان مونتلا نیز با 46 امتیاز ششم اند. راه راه پوشان مادریدی شب خوبی را مقابل دیپورتیوو لاکرونیا پشت سر نگذاشتند اما به لطف یک پنالتی بحث برانگیز، به سه امتیاز بازی رسیدند.


تیمهای فوتبال بولونیا و رم از هفته سی ام سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک یک رسیدند. تک گل رم را ژکو به ثمر رساند. اینتر و هلاس ورونا مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، اینتر با سه گل مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کرد. در آخرین و حساس‌ترین بازی این هفته، یوونتوس در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف میلان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک مهمان خود را با شکست بدرقه کند. در این مسابقه ابتدا یووه در دقیقه هشت با شوت دقیق دیبالا از حریف پیش افتاد اما در دقیقه 28 لئوناردو بونوچی که برای نخستین بار پس از پیوستن به میلان به تورین بازمیگشت توانست با ضربه سر روی ارسال کرنر دروازه بوفون را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.بونوچی پس از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی فراوان و عجیبی کرد. این نخستین گلی بود که یووه در سال 2018 در سری آ دریافت کرد. در نیمه دوم و در دقیقه 79 خوان کوادرادو که در این مسابقه پس از مدتها مصدومیت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، گل دوم بیانکونری را به ثمر رساند. سامی خدیرا نیز دقیقه 87 گل سوم را زد و کار میلان را تمام کرد. شاگردان آلگری با این برد 78 امتیازی شدند.


از رقابتهای هفته سی و یکم لوشامپیونه فرانسه، تیم پاری سن ژرمن در خانه مقابل آنژه به پیروزی دو بر یک دست یافت. برای پاریسی ها،امباپه هر دو گل را در دقایق 12 و 25 به ثمر رساند و تک گل مهمان را اکامبی وارد دروازه پی اس جی کرد. پاری سن ژرمن از دقیقه 19 با اخراج تیاگو موتا 10 نفره به کار ادامه داد. آنها هم اکنون با 80 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. تیم فوتبال مارسی، میهمان تیم دیژون بود که در نهایت موفق شد با نتیجه ۳ بر یک فاتح این مسابقه لقب بگیرد. جرمین، اوکامپوس و پایه گل‌های مارسی را در این دیدار به ثمر رساندند و چانگ هون هم تک گل دیژون را زد. آمیان با نتیجه 1- 0 لیل را متوقف کرد و لیون با دو گل تولوز را از پیش رو برداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها