X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1397, 11:28
کد خبر: 26369
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بایرن مونیخ، قهرمانِ تکراری!

بایرن مونیخ، قهرمانِ تکراری! بایرن مونیخ، قهرمانِ تکراری!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
بایرن مونیخ، قهرمانِ تکراری!

در نخستین مسابقه از هفته سی و سوم لیگ جزیره، تیم اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این دیدار که به دربی مرسی ساید مشهور است دروازه بانان دو تیم عملکرد خوبی داشتند و مانع باز شدن دروازه هایشان شدند. با این نتیجه لیورپول رده سومی 67 امتیازی شد وجایگاه اورتون رده نهمی هم با این نتیجه تغییری نکرد و این تیم با 41 امتیاز در رده قبلی‌اش باقی ماند. تیمهای شهر منچستر در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در نهایت یونایتدی ها موفق شدند این دیدار را با پیروزی 3-2 پشت سر بگذارند. پوگبا در این دیدار دبل کرد و اسمالینگ دیگر گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. ایلکای گوندوگان و کمپانی هم گلهای سیتیزن ها را وارد دروازه ده خیا کرد. دو تیم آرسنال و ساوتهمپتون با قضاوت مارینر در ورزشگاه امارات برابر هم قرار گرفتند که شاگردان ونگر به پیروزی سه بر دو دست یافتند. در این بازی اوبامیانگ در دقیقه 28 و ولبک در دقایق 38 و 81 برای آرسنال گل زدند و گل‌های وستهام هم توسط لانگ 17 و آستین 73 زده شد. در آخرین دیدار این هفته، چلسی در استمفوردبریج میزبان وستهام بود، در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در این بازی سزار آزپلیکوئتا در دقیقه 36 گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه چیچاریتو در دقیقه 73 گل تساوی را برای چکش ها زد تا ناکامی دیگری در کارنامه آبی های لندنی ثبت شود. چلسی با این تساوی 57 امتیازی شد در رتبه چهارم قرار گرفت.وستهام هم با 34 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.


تیم بایرن مونیخ از هفته بیست و نهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان در خانه آگزبورگ به میدان رفت و با پیروزی چهار بر یک مقابل این تیم ، پنج هفته مانده به پایان فصل قهرمان این مسابقات شد. بایرنی که در دقیقه 18 با گلزنی نیکلاس سوله از میزبانش عقب افتاده بود، با گلزنی تولیسو در دقیقه 32 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گلزنی خامس رودریگز در دقیقه 38 از حریف خود پیش افتاد. آرین روبن و ساندرو واگنر نیز با گلزنی در دقایق 62 و 87 اختلاف را بیشتر کردند. با این برد، باواریایی‌ها 72 امتیازی شدند تا با افزایش فاصله‌شان با شالکه رده دومی به 20 امتیاز، در فاصله 5 هفته به پایان فصل، ششمین قهرمانی متوالی و در مجموع بیست و هشتمین قهرمانی‌شان در بوندس‌لیگا را قطعی کنند. در ادامه دیدار های این هفته، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایندوناپارک میزبان اشتوتگارت بود و با 3 گل پیروز شد. کریستین پولیشیچ (38)، میچی باتشوای (48) و ماکسیمیلیان فیلیپ (59) برای دورتوند در این دیدار خانگی گلزنی کردند. شاگردان پیتر اشتوگر که هفته گذشته با شش گل مقابل بایرن مونیخ باخته بودند ، با این برد 51 امتیازی شدند و ضمن استحکام جایگاه سومی خود در جدول بوندس‌لیگا، به فاصله یک امتیازی شالکه دوم جدولی رسیدند.


در هفته سی و یکم لالیگا، بارسا در نیوکمپ به مصاف لگانس رفت که در پایان شاگردان والورده با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند. در ابتدا در دقیقه 27 لیونل مسی از فاصله 26 متری و روی یک ضربه ایستگاهی به شکل زیبایی گل نخست آبی و اناری پوشان را وارد دروازه کوئلار کرد. پنج دقیقه بعد دوباره مسی روی پاس گل کوتینیو برزیلی گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد. در نیمه دوم تیم لگانس توانست توسط نبیل اِل زهر 68 یکی از گل های خورده را جبران کند تا با امیدواری بیشتری بازی را دنبال کند اما با این وجود این پایان کار نبود لیونل مسی در دقیقه 87 و روی پاس زیبای دمبله گل سوم بارسا را زد تا اعجوبه آرژانتینی موفق به هتریک در این دیدار شود. همچنین لئو مسی اولین بازیکنی در لالیگا است که از سال 2007 تاکنون در یک فصل 6 گل از روی ضربه کاشته موفق به گلزنی می شود. در جدول لالیگا بارسلونا با 79 امتیاز همچنان صدرنشین است.لگانس هم با 36 امتیاز چهاردهم است. ضمن اینکه کاتالان ها با این پیروزی توانستند رکورد شکست ناپذیری شان در بازی های لالیگا را به عدد 38 برسانند و با رکورد سال 1979 - 1980 و 1978-1979 سوسیداد برابری کنند. در دربی شهر مادرید دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو در برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. گل نخست رئال دقیقه 51 توسط په په به ثمر رسید. ارسال تونی کروس از روی یک ضربه آزاد با ضربه سر دقیق په په همراه شد و رئال از حریف خود پیش افتاد. دقیقه 85 گریزمان ستاره اتلتیکو بازی را به تساوی کشاند. پاس دیدنی کورا به گریزمان رسید و او با ضربه ای زمینی گل تساوی را زد.


در هفته سی و یکم سری آ، یوونتوس با نمایش خوب پائولو دیبالا توانست در خانه بنونتو با نتیجه چهار بر دو به برتری برسد. در این بازی پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هت‌تریک کرد. داگلاس کاستا دیگر گل بانوی پیر را در دقیقه 82 به ثمر رساند. گل‌های بنونتو را هم دیاباته در دقیقه 24 و 51 زد. فیورنتینا با دوگل بر آ اس رم غلبه کرد. تیم های فوتبال تورینو و اینتر در مقابل هم صف آرایی کردند که در انتها تورینو با تک گل آدام لیائیچ به برتری شیرینی دست یافت. در ادامه، میلان به مصاف تیم ساسولو رفت که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا قرمزهای شهر میلان از کسب پیروزی خانگی باز بمانند.


در یکی از بازی های هفته سی و دوم لیگ 1 فرانسه، پاری سن ژرمن میهمان سنت اتین بود. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا پاریسی ها در آخرین لحظات با گل به خودی دبوشی از شکست بگریزند. تیم فوتبال موناکو با نتیجه 2 - 1 بر نانت غلبه کرد. گلهای موناکو را در این دیدار فالکائو و لوپز به ثمر رساند. بوردو با همین نتیجه لیل را شکست داد. لیون با 5 گل متز را گلباران کرد و مارسی و مون پلیه به تساوی 0 - 0 رسیدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها