X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1397, 14:11
کد خبر: 26400
خبرنگار: lark
نظرات: 3

محرومیت یزدانی و فرصت دوباره پورقاز

محرومیت یزدانی و فرصت دوباره پورقاز محرومیت یزدانی و فرصت دوباره پورقاز
سیاوش یزدانی به دلیل سه کارته شدن نمی تواند تیمش را برابر استقلال خوزستان همراهی کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، سیاوش یزدانی روز گذشته به همراه عارف غلامی تشکیل دهنده زوج خط دفاعی طلایی پوشان بود، اما دریافت کارت زرد سبب شد تا این بازیکن در مصاف هفته آینده برابر استقلال خوزستان غایب باشد.
یزدانی که یکی از مدافعین خوب سپاهان طی هفته های اخیر بوده است، در نیمه اول از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا منصور ابراهیم زاده که به زوج یزدانی-غلامی اعتماد دارد، مجبور شود بازیکنی را جایگزین یزدانی کند.
البته سرمربی سپاهان در مقابل استقلال خوزستان با بازگشت پورقاز از محرومیت می تواند از این بازیکن در پست دفاع میانی استفاده کند؛ هر چند پس از حضور ابراهیم زاده در سپاهان، پورقاز تنها در نقش هافبک تدافعی بازی کرده ، اما می توان این پیش بینی را داشت که این چهره باتجربه پس از اخراج برابر تراکتورسازی و پشت سر گذاشتن محرومیت برابر تیم صنعت نفت آبادان، حالا می تواند بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان راهی میدان شود.
پورقاز که پس از مصدومیتی که در دیدار رفت برابر پرسپولیس با آن مواجه شد، هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی تیم بازگردد و در زمان سرمربیگری ابراهیم زاده نیز از ترکیب اصلی دور شده است، در دیدار برابر تیم سابق خود فرصت نشان دادن توانایی هایش را دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها