X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1397, 16:24
کد خبر: 26401
خبرنگار: lark
نظرات: 6

مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی شایعه است

نیکفر: تلاش داریم تا نقاط ضعفمان را برای فصل آینده پوشش دهیم

نیکفر: تلاش داریم تا نقاط ضعفمان را برای فصل آینده پوشش دهیم نیکفر: تلاش داریم تا نقاط ضعفمان را برای فصل آینده پوشش دهیم
شایعه مذاکره سپاهان با منصوریان و قطبی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان تکذیب شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شایعات مذاکره سپاهان با قلعه‌نویی، گل محمدی، قطبی و منصوریان اظهار داشت: ابراهیم‌زاده در حال حاضر سرمربی ماست و ما از ایشان حمایت می‌کنیم. ما در 2 هفته آینده 2 بازی بسیار مهم داریم و ما به مسائلی که در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود اهمیت نمی‌دهیم و تمرکز ما به 2 بازی حساس آینده و نتیجه‌گیری در این دیدارهاست.
وی افزود: پس از به پایان رسیدن بازی‌ها عملکرد منصوریان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم، به هر حال ابراهیم‌زاده در شرایط نامساعد، تیم را به دست گرفته، کادر فنی و بازیکنان تا آخرین لحظه نیاز به حمایت دارند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان نیز در زمین دوست دارند تا نتیجه لازم را کسب کنند اما اتفاق‌های افتاده در این فصل به نفع سپاهان نبوده و ما بدشانس بوده‌ایم، ما تلاش داریم تا نقاط ضعفمان را برای فصل آینده پوشش دهیم.
به گزارش تسنیم در روزهای اخیر از سوی برخی رسانه‌ها شایعه‌هایی مبنی بر مذاکرات سپاهان با برخی مربیان برای فصل آینده داشته است که این اخبار از سوی مسئولان باشگاه به شدت تکذیب می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها