X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1397, 22:22
کد خبر: 26403
خبرنگار: khani
نظرات: 2

واکنش سپاهان به شایعه لغو قرارداد ادون حسنی و مروان حسین

واکنش سپاهان به شایعه لغو قرارداد ادون حسنی و مروان حسین واکنش سپاهان به شایعه لغو قرارداد ادون حسنی و مروان حسین
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به مسائل مطرح شده قرارداد بازیکنان خارجی سپاهان با توجه به نوسانات بازار ارز و خروج این بازیکنان از سپاهان گفت: ادون حسنی و مروان حسینی هزینه بالایی برای باشگاه ندارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره اینکه گفته می‌شود سپاهان در پایان فصل همکاری خود را با ادون حسنی و مروان حسین به پایان می‌رساند، اظهار داشت: این بازیکنان با نظر کرانچار در سپاهان جذب شده‌اند و این بازیکنان هزینه بالایی برای تیم نداشته و مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی افزود: این بازیکنان با هدف اینکه سپاهان به جایگاه اصلی خود بازگردد جذب شده‌اند، اما آنطور که باید نتوانستند انتظارات ما و کادر فنی را برآورده کنند و به هدفمان نرسیدیم، هدف اصلی ما در این فصل کسب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی و بازگشت به جایگاه اصلی سپاهان بود که بدشانسی، ما را از هدفمان دور کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره وضعیت جذب بازیکن خارجی برای فصل آینده با توجه به نوسانات قیمت ارز خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا به جایگاه اصلی سپاهان بازگردیم و اگر بازیکن خارجی با کیفیت به ما پیشنهاد شود با آن‌ها مذاکره ‌می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود با توجه به نوسانات شدید اخیر بازار ارز باشگاه سپاهان قصد فروش بازیکنان خارجی خود را دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها