X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1397, 15:52
کد خبر: 26416
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 10

در نقد بیانیه اخیر باشگاه سپاهان

بیانیه گره‌گشای سپاهان نیست

بیانیه گره‌گشای سپاهان نیست بیانیه گره‌گشای سپاهان نیست
عملکرد ضعیف تیم فوتبال سپاهان در خلال فصلی که از آن گذشتیم نه‌تنها موردانتقاد بسیاری از هواداران است بلکه فاصله چند فرسنگی تیم حاضر با هویت و ریشه اصلی آن موردتوجه چهره‌ها و جوامع مختلف فوتبالی و غیر فوتبالی کشور قرارگرفته است.
آنچه می‌خوانید یادداشت مجتبی فدائی مدیرمسئول پایگاه خبری طوفان زرد در پاسخ به بیانیه‌ای است که اخیراً از سوی وب‌سایت رسمی سپاهان منتشرشده است:
داشتن یک رذیلت اخلاقی، اکنون آرزوی هرروز و هر شب هوادارانی است که کابوس سپاهان قعر جدولی گلویشان را فشار می‌دهد. «بی‌تفاوتی محض!» همان نعمتی است که ما از آن محروم هستیم اما شما... آن‌قدر نوشتیم و گفتیم و تکرار کردیم که باورمان شده اصلاح چاره‌ساز است و فرصت جبران برایتان بی‌انتها...

صحبت اما فنی نیست و ما هم فوتبالی نمی‌نویسیم اما کلیدواژه‌های ثابت تمام مصاحبه‌ها و بیانه‌های اخیر مسئولان باشگاه برایمان آزاردهنده است. صحبت شما پر است از اماواگر است... اگر آن توپ گل می‌شد.. اگر آن موقعیت نتیجه می‌داد... اگر آن ضربه وارد دروازه می‌شد و اگر های دیگری که اگر رخ می‌داد امروز انتقادی نبود و شما موردنقد هواداران نبودید. انگار فراموشتان شده راجع به سپاهان صحبت می‌کنیم... برای تیمی که معنی اقتدار و صلابت را با آن آموخته‌ایم اما و اگر بی‌معناترین واژه عالم است... برای تیمی که روزی منزلگاه ستارگان ورزشی و مدیریتی بود بیانیه‌ها بی شأن تر و بی‌شخصیت‌تر از شکست‌هاست. چه شد که جای ستاره و سیاه‌چال در پرافتخارترین تیم ایران عوض شد؟

شما بگویید؛ در تمریناتی که یا تعطیل است یا محروم از تماشاگر چه فشاری روی بازیکنان است که هر بار دلیل ناکارآمدی بازیکنان را فشار روحی می‌دانید؟ ظاهراً آنچه ما در هفته‌های گذشته دیده‌ایم با آنچه شما تصور می‌کنید کاملاً متفاوت است. بازیکنان شما ، در بالاترین سطح لیگ و با بیشترین رقم دریافتیشان هنوز هم در الفبای فوتبال مشکل‌دارند. چه کسی باور می‌کند سپاهان درمجموع دو دیدار رفت‌وبرگشت از صنعت نفت یک امتیاز بگیرد؟ روزی هزار بار جایگاه سپاهان را به خود یادآوری کنید و روزی هزار برابر، از این جایگاه احساس گناه کنید. شما مسئول سپاهانی هستید که امروز همه از آن ناراحت هستیم نه هوادار!

در همان روزهای ابتدایی مسئولیت جدید مسعود تابش نوشتیم اولین ضربه این انتصاب بر پیکره پیشکسوت محجوب سپاهان است. نوشتیم همچون محسن طاهری که عقبه قهرمانی و پهلوانی‌اش قربانی سیاست‌های ناکارآمد هیئت‌مدیره غیربومی سپاهان شد، مسعود تابش را قربانی نکنید. بگذارید او به‌دوراز مصاحبه‌های پرتکرار و سریالی، به‌دوراز تلاش برای ابقای صندلی و به‌دوراز روسیاهی سپاهان، همچنان طلایی بماند و سپر هیئت‌مدیره و دستاورد امروزشان نباشد.
برای ما نوشته‌اید: « فصل آینده با شرایطی بهتری جوابگوی این‌همه اشتیاق و محبت هواداران هستیم...» ظاهراً ماهم دچار همان رذیلت بی‌تفاوتی شده‌ایم اگر همین تک گزاره امیدبخش شما آتشمان نزد... برای شما فصل بعدی هم هست؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها