X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1397, 16:27
کد خبر: 26477
خبرنگار: lark
نظرات: 15

سرپرست باشگاه سپاهان خبر داد

۱۰ درصد نقش جهان برای هواداران استقلال

۱۰ درصد نقش جهان برای هواداران استقلال ۱۰ درصد نقش جهان برای هواداران استقلال
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه تعداد هواداران سپاهان زیاد است در دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل استقلال تهران فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران استقلال اختصاص داده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در برای تماشاگران استقلال در دیدار مقابل سپاهان، اظهار کرد: طبق الزامات AFC و فیفا، ۱۰ درصد از جایگاه تماشاگران ورزشگاه به هواداران میهمان اختصاص داده می‌شود. البته الزامات و استاندارد ۷ درصد است اما ما ۱۰ درصد را به هواداران استقلال اختصاص می‌دهیم.
وی ادامه داد: مکان هواداران تیم استقلال تهران در ورزشگاه مشخص است و برای سه هزار تماشاگر مکان پیش‌بینی شده است.
سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا این ظرفیت مثل دیدار ذوب آهن و پرسپولیس تغییر می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: ذوب آهن هوادار ندارد اما ما هوادار داریم و نمی‌توانیم این‌کار را انجام دهیم، در اینصورت تعداد زیادی از هواداران سپاهان پشت در ورزشگاه‌ می‌مانند و باید آن‌ها را به خانه بفرستیم که این کار درست نیست.
تابش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هواداران سپاهان در دقایق منتهی به زمان آغاز مسابقه به سمت ورزشگاه می‌آیند و ظرفیت ورزشگاه را دیرتر پر می‌کنند آیا ممکن است جایگاه آن ها به هواداران استقلال تعلق پیدا کند؟ تصریح کرد: این مسئله به ما ربطی ندارد. ما ۱۰ درصد از ظرفیت جایگاه تماشاگران را به هواداران استقلال تهران اختصاص می‌دهیم و این ظرفیت بیشتر نمی‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها