X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1397, 21:13
کد خبر: 26528
خبرنگار: khani
نظرات: 15

مشتزنی تاچیبانا در نقش جهان

آخرین درگیری لیگ هفدهم کارگردانی شد

آخرین درگیری لیگ هفدهم کارگردانی شد آخرین درگیری لیگ هفدهم کارگردانی شد
یکی از مهمترین اتفاقات دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در نیمه دوم افتاد. جایی که تعدادی بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، فصل بدیمن سپاهانی ها با شکست برابر استقلال تهران بالاخره به پایان رسید. دیداری که سه امتیاز آن می توانست مرهمی باشد بر یک فصل ناکامی بازیکنان و هواداران اصفهانی که این اتفاق نیفتاد تا استقلالی ها آخرین تیم لیگ هفدهم باشند که می توانند در نقش جهان سپاهان را شکست دهند.
سپاهانی ها که در نیمه اول دروازه خود را باز شده دیدند و در ادامه از چند فرصت خود نتوانستند استفاده کنند و به همین دلیل در نیمه دوم با فشار عصبی بیشتر از قبل به بازی پرداختند و البته تاثیر فشار بالایی که روی بازیکنان سپاهان بود یکی از عجیب ترین صحنه های لیگ هفدهم را سبب شد. صحنه ای که در آن بازیکنان دو تیم به جان یکدیگر افتادند و با ضرباتی که روانه کارزار می کردند از خجالت هم درآمدند.
پس از جدال امید نورافکن و سیاوش یزدانی که در نهایت منجر به خارج شدن توپ از زمین شد مدافع سپاهانی برای برداشتن توپ و آغاز مجدد سریع اقدام کرد که با ممانعت بازیکن جوان استقلالی ها روبرو شد. این ممانعت در نهایت منجر به واکنش مدافع سپاهان شد تا یزدانی و نورافکن آغاز آخرین درگیری لیگ هفدهم را رقم بزنند.
پس از کش و قوس نورافکن و یزدانی، بازیکنان دیگر از راه رسیدند تا بتوانند از بازیکن خودی دفاع کنند و در این میان نیز از خجالت حریف روبرو برآمدند. ضرباتی که دو سه بازیکن برای سر و صورت حریف مستقیم خود رها می کردند صحنه هایی زشت را پدید آورد و در حالی که حساسیت چندانی روی نتیجه نهایی این بازی نبود تصاویری که دیده می شد تعجب تماشاگران این بازی را به دنبال داشت.
هرچند اغلب بازیکنانی که در این درگیری حضور پیدا کردند سعی در جدایی بازیکنان مهاجم از یکدیگر بود اما نفراتی که به جدال با هم پرداختند نیز به خوبی از خجالت یکدیگر درآمدند. بازیکنان مانند مهرداد محمدی که آنچنان که در تصاویر پیداست با ضربات مشت خود به مانند بوکسوری با هوک های محکم چپ و راست به هنرنمایی پرداخت.

آخرین درگیری لیگ هفدهم کارگردانی شد


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها