X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1397, 12:32
کد خبر: 26580
خبرنگار: khani
نظرات: 5

پس از حضور مهرعلیزاده در برنامه ضربه آزاد

هجوم هواداران سپاهان به صفحه شخصی استاندار در اینستاگرام

هجوم هواداران سپاهان به صفحه شخصی استاندار در اینستاگرام هجوم هواداران سپاهان به صفحه شخصی استاندار در اینستاگرام
هواداران سپاهان با ارسال پیام هایی در صفحه اینستاگرام محسن مهرعلیزاده، خواستار تغییر در اعضای هیئت مدیره این باشگاه شدند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ۲۹ دی ماه سال گذشته و در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان استاندار اصفهان با انتشار نامه ای رسمی در صفحه شخصی خود، خواستار بازنگری در مدیریت باشگاه سپاهان شد. این اقدام اگر چه از سوی برخی افراد و منتقدان مورد اعتراض وارد شد اما برای هواداران سپاهان اتفاقی خوشایند بود.
شاید بتوان گفت انتشار همین نامه باعث شد تا محسن طاهری از مدیر عاملی باشگاه سپاهان کنار رود و مسعود تابش به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شود. اما این تغییر هم نتوانست درمانی برای اوضاع تیم فوتبال سپاهان باشد و فصل کابوس وار سپاهان با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول لیگ برتر به پایان رسید تا همچنان هواداران سپاهان منتقد عملکرد تیم و مدیران باشگاه باشند.
شب گذشته محسن مهرعلیزاده مهمان برنامه ضربه آزاد در شبکه اصفهان بود تا مشکلات ورزش استان را بررسی کند. پس از اتمام این برنامه استاندار اصفهان عکسی از حضور در این برنامه در صفحه شخصی خود منتشر کرد. از همان لحظه انتشار این عکس سیل کثیری از هواداران سپاهان به عنوان گلایه زیر این عکس پیام هایی ارسال کردند، پیام های ارسالی نشان می دهد که همچنان هواداران سپاهان نگران شرایط باشگاه هستند و از استاندار درخواست می کنند که در اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان تغییراتی اعمال شود.
هواداران سپاهان که دل خوشی از وضعیت کنونی ندارند تنها راه ممکن برای رساندن حرف خود به گوش مسئولان را از طریق ارسال همین پیام ها می دانند و امیدوارند تا از این طریق به خواسته خود برسند.
حال باید منتظر ماند تا در روزهای آینده واکنش مسئولان عالی رتبه استان و مدیران باشگاه سپاهان را به این پیام ها شاهد باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها