X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اردیبهشت 1397, 13:32
کد خبر: 26592
خبرنگار: khani
نظرات: 18

"برای تعیین سرمربی تیم عجله داریم"

تابش: تغییری در هیئت مدیره نداریم/انتظار داریم صداوسیما واقعیت‌ها را بگوید

تابش: تغییری در هیئت مدیره نداریم/انتظار داریم صداوسیما واقعیت‌ها را بگوید تابش: تغییری در هیئت مدیره نداریم/انتظار داریم صداوسیما واقعیت‌ها را بگوید
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وقتی در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری می‌گوید ۴۳ میلیارد هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است، ذهن میلیون‌ها نفر مشوش می‌شود، با وجود اینکه مستندات باشگاه سپاهان چیز دیگری می‌گوید اما پاک کردن این ذهنیت بسیار سخت است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا در مورد انتصابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان و اینکه آیا این انتخاب در پی حواشی اخیر هواداران بوده است یا خیر، اظهار کرد: به هیچ وجه. این تصمیم از قبل گرفته شده بود و حتی ۱۰ روز گذشته هم از طریق مسئولان و مدیران ذی‌ربط با من در این رابطه صحبت شده بود و قرار بود که این اتفاق بیفتد و این تصمیم به دلیل صحبت‌های دو، سه روز اخیر نبود.
وی در مورد درخواست هواداران برای تغییر هیئت مدیره باشگاه سپاهان، ادامه داد: نمی‌شود گفت همه هوادارن چرا که خیلی‌ از آن‌ها هم این درخواست را ندارند و افراد معترض تنها بخشی از هواداران را شامل می شوند. البته هرکسی می‌تواند با تلفن‌های مختلف پیام ارسال کند اما متأسفانه در یک برنامه زنده تلویزیونی مسائلی مطرح می‌شود که نمی‌دانم با چه شرایطی این اتفاق می‌افتد.
به هواداران اطلاعات اشتباه داده می‌شود
تابش افزود: کجا هواداران تغییر در مدیریت را خواسته‌اند؟ اتفاقاً بسیاری از هواداران با ما تماس می‌گرفتند اما چنین موضوعی را مطرح نمی‌کردند و اصلاً قرار نبود تغییراتی داده شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بارها هم گفته‌ام که باشگاه سپاهان در همه رشته‌های ورزشی تحت پوشش و همچنین در همه رده‌های سنی تیم فوتبال موفق بوده است و سال ۹۶ از نظر نتایج در رشته‌های مختلف هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان یکی از بهترین فصول باشگاه بود.
در مدت دو ماه سرپرستی‌ام چه کاری می‌توانستم برای فوتبال برزگسالان انجام دهم؟
وی تصریح کرد: در مدت دو ماهی که سرپرستی باشگاه را برعهده گرفتم، چه کاری از دستم بر می‌آمد که برای تیم فوتبال بزرگسالان انجام دهم. باید تیم را کلاً عوض می‌کردم؟ سرمربی تیم را تغییر دادیم، مربی با دانشی که از خانواده سپاهان بود آوردیم، تمرینات خوب داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم اما نمی‌دانم مشکل چه بود.
تابش اضافه کرد: نمی‌دانم دلیل صحبت از تغییر در مدیریت باشگاه چه بوده ولی خودمان که مشکلی نداشتیم. البته بسیاری از هواداران نظرشان تغییر در مدیریت نبود اما مهم این است که چه اطلاعاتی به هواداران داده می‌شود، در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام می‌شود که باشگاه سپاهان رقم عجیب و غریبی را خرج تیم فوتبال بزرگسالان کرده است که این خبر کذب است. سپاهان باشگاهی است که تمام برنامه‌هایش حساب و کتاب دارد و اسناد و مدارک همه فعالیت‌ها موجود است و به همه موارد حسابرسی می‌شود.
کل بودجه باشگاه سپاهان ۴۳ میلیارد هم نبود!
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است که تمام اسناد و مدارک آن هم در باشگاه موجود است و هیچ باشگاهی به این شفافیت این موارد را بیان نمی‌کند. اما در برنامه زنده تلویزیونی ضربه آزاد گفته شد باشگاه سپاهان ۴۳ میلیارد تومان برای تیم فوتبال بزرگسالان هزینه کرده است در صورتی که کل بودجه باشگاه سپاهان فصل گذشته در تمامی رشته‌های ورزشی با بیش از ۶۰ تیم تحت پوشش در بخش آقایان و بانوان، ۴۳ میلیارد تومان نبود.
وی ادامه داد: ۲۹۱۹ ورزشکار، مربی، پزشک، سرپرست، مدیر در باشگاه سپاهان در رشته‌های مختلف حضور دارند اما کل بودجه باشگاه سپاهان به این مبلغ نمی‌رسد که عنوان می‌شود ۴۳ میلیارد تومان خرج تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است. تمام این صحبت‌ها باعث تخریب اذهان می‌شود و اطلاعات نادرست در اختیار مردم گذاشته می‌شود. تمام هزینه‌های تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان با اسناد و مدارک واضح و شفاف موجود است.
تابش تأکید کرد: مورد دیگری که گفته می‌شد این بود که لیستی که زلاتکو کرانچار به باشگاه سپاهان داده بود و بازیکنانی که خواسته بود را باشگاه نگرفت در صورتی که لیستی که کرانچار خواسته بود با امضای خودش در باشگاه سپاهان موجود است و اگر لازم باشد این لیست را منتشر می‌کنیم.
اخبار غلط به مردم داده می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه متأسفانه بر اساس اطلاعات اشتباه برخی اخبار غلط به مردم داده می‌شود، تأکید کرد: دو ماه است که سرپرستی باشگاه را به عهده گرفته‌ام. رزومه من هم مشخص است، سال‌ها مدیریت کرده‌ام، صاحب امتیاز باشگاه سپاهان بوده‌ام، مدیرعامل باشگاه سپاهان بودم، فوتبال بازی کردم و کاپیتان سپاهان بودم اما مدتی که به‌صورت مستقیم مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم تنها هشت مسابقه از لیگ برتر فوتبال باقی‌مانده بود. هر کاری لازم بود برای تیم فوتبال بزرگسالان کردیم که این تیم موفق شود، متأسفانه نتایج به‌دست نیامد البته تیم از نظر روحی، روانی هم تخریب شده بود و کاری نمی‌شد انجام دهیم اما ما باز هم تلاشمان را کردیم.
جبران مافات می‌کنیم
تابش با اشاره به منصوب شدنش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: روز از نو، روزی از نو. فصل جدید در پیش است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک تیم قدرتمند در حد نام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان داشته باشیم. حتماً می‌خواهیم مربی بزرگی به کار گیریم و حتماً تیم قدرتمندی خواهیم داشت و جبران مافات خواهیم کرد.
وی در مورد انتخاب سرمربی، تصریح کرد: مطمئن باشید مربی بسیار قدرتمند و خوب در فصل پیش‌رو خواهیم داشت ولی الان چون به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم اجازه بدهید گزینه مورد نظر را پس از انتخاب، اعلام می‌کنیم.
برای تعیین سرمربی عجله داریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد: برای تعیین سرمربی تیم عجله داریم و می‌خواهیم هرچه سریع‌تر سرمربی تیم تعیین شود چون درنظر داریم تیم با نظر سرمربی بسته شود. درست است که کمیته فنی خیلی خوبی داریم و من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه و یک فرد فوتبالی، سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته‌ام، کار مربیگری کرده‌ام و بازیکن بودم اما نظرم این است که بازیکنانی که می‌خواهیم برای فصل پیش‌رو در اختیار بگیریم حتماً باید با نظر سرمربی تیم باشد. در هر صورت سلیقه‌ها مختلف و برنامه مربی‌ها متفاوت است و ترکیب تیم باید با نظر سرمربی باشد اما مطمئناً تیم خوبی خواهیم داشت.
وی در پاسخ به اینکه نظرات بیشتر بر روی سرمربی خارجی است یا ایرانی، خاطرنشان کرد: اجازه دهید تا هفت، هشت روز دیگر به قطعیت برسیم پس از آن گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم. دوست دارم ارتباط تنگاتنگ و شفافی با رسانه‌ها داشته باشم و از همه اصحاب رسانه خواهش می‌کنم به ما کمک کنند تا بتوانیم برای فصل پیش‌رو سپاهان قدرتمندی بسازیم و موجب شادی و شعف مردم استان اصفهان شویم.
تابش اظهار کرد: گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان بررسی شده است اما هنوز گزینه نهایی قطعی نشده است که به محض قطعی شدن اعلام می‌کنیم و به تبع آن بازیکنان مورد نظر را جذب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در مورد برنامه ضربه آزاد قضاوتی نمی‌کنم، ادامه داد: برنامه تلویزیونی باید در جهت تنویر افکار عمومی باشد، تعجب می‌کنم که مجری برنامه مستقیماً در مورد آدم‌ها قضاوت می‌کند. ما از این برنامه واقعاً تعجب کردیم، بحث من صحبت‌های استاندار در این برنامه نیست، استاندار صاحب نظر است و در ارتباط با صحبت‌هایی که می‌گوید ذی‌حق است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: وقتی در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری می‌گوید ۴۳ میلیارد هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است، ذهن میلیون‌ها نفر مشوش می‌شود، با وجود اینکه مستندات باشگاه سپاهان چیز دیگری می‌گوید اما پاک کردن این ذهنیت بسیار سخت است.
وی در پاسخ به اینکه در صورت لزوم برای شفاف‌سازی موضوع با ارائه سند و مدرک در برنامه ضربه آزاد حاضر می‌شوید، گفت: بله. به موقع به این برنامه می روم.
تابش با اشاره به مدت زمانی که سرپرست باشگاه بود خاطر نشان کرد: باشگاه های دیگری بوده اند که دو سال با سرپرست اداره می شدند اما هیچکس در مورد تعیین مدیرعامل با آن‌ها صحبت نمی‌کرد اما در مدتی که من سرپرست باشگاه بودم هر روز از من این سوال پرسیده می‌شد که چه زمانی مدیرعامل باشگاه سپاهان مشخص می‌شود و حکم شما کی زده می‌شود. حالا که حکم من زده شد چه فرقی کرد؟ قبل از اینکه حکم مدیرعاملی من زده شود به همین اندازه احساس مسئولیت می‌کردم و کارم را انجام می‌دادم.
وی اضافه کرد: انتظار ما از صدا و سیما تنویر افکار عمومی بر اساس واقعیت‌ها است، استاندار اصفهان فردی ورزشی و بصیر است، از ورزش اطلاعات کافی دارد و مسئولیت ورزش کشور را بر عهده داشته است اما طراحی سوالاتی که مجری برنامه ضربه آزاد می‌پرسید صحیح نبود.
شایستگی‌ام با عملکردم مشخص می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: من باید شایستگی‌ام را با عملکردم ثابت کنم. سال‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی مدیریت کرده‌ام اما هیچکدام از این‌ موارد ملاک نیست.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه از بزرگان و پیشکسوت‌های ورزش حتماً استفاده می‌کنم، ادامه داد: نیاز به کمک رسانه‌ها دارم تا در درجه اول آرامش داشته باشیم و بتوانیم کارمان را درست انجام دهیم، تغییری در هیئت مدیره نخواهیم داشت و هئیت مدیره فعلی هم نهایت همکاری را با من دارند. در مدت دو، سه ماهی که مسئولیت باشگاه را برعهده داشتم مشکلی با هیئت مدیره نداشتیم و با ما همکاری و همراهی کردند. به نظر من در مورد هیئت مدیره جوسازی شده است که اگر اطلاعات دقیق را از باشگاه سپاهان بگیرند این اتفاقات نمی‌افتد. من آمادگی دارم هر شخصی که بخواهد به باشگاه سپاهان بیاید و با ارائه مستندات اطلاعات را در اختیارشان قرار دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها