X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اردیبهشت 1397, 10:13
کد خبر: 26593
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تساوی در الکلاسیکو با قضاوت جنجالی داور!

تساوی در الکلاسیکو با قضاوت جنجالی داور! تساوی در الکلاسیکو با قضاوت جنجالی داور!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
تساوی در الکلاسیکو با قضاوت جنجالی داور!

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس با شکست یک بر صفر منچستر یونایتد برابر برایتون آغاز شد. تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هادرسفیلد رفت و برابر این تیم به تساوی غیر منتظره بدون گل رسید. در نیمه نخست این بازی تیم پایین جدولی هادرسفیلد چندین موقعیت گل خلق کرد اما در نیمه دوم شاگردان گواردیولا به خود آمدند اما نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند. شاگردان پپ گواردیولا که بدنبال رکوردهای دیگری در این فصل بودند با این تساوی ۹۴ امتیازی شدند. در آخرین دیداری که ونگر در خانه آرسنال هدایت این تیم را بر عهده داشت، توپچی ها با 5 گل برنلی را بدرقه کردند تا پایانی خوش را برای سرمربی فرانسوی رقم بزنند. آرسن ونگر در این بازی مورد قدردانی ویژه هواداران قرار گرفت. بازیکنان دو تیم نیز پیش از شروع بازی یک تونل برای ورود ونگر به داخل زمین تشکیل دادند. تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در دیداری حساس که در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم چلسی با حساب یک بر صفر رقیب خود را شکست داد. اولیویه ژیرو در دقیقه ۳۵ تک گل بازی را برای آبی پوشان لندنی به ثمر رساند. چلسی با این برد ۶۹ امتیازی شد و با ۲ امتیاز کمتر از تاتنهام در رده پنجم ایستاد.


بوروسیا دورتموند در هفته سی و چهارم و ما قبل پایانی بوندس لیگا در زمین خود با نتیجه دو بر یک از میهمان خود ماینتس شکست خورد. تیم هاینکس که مدت هاست قهرمانی خود در بوندسلیگا را مسجل کرده، کار دشواری برای غلبه بر کلن نداشت و 1-3 برابر این تیم پیروز شد.


تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته سی و ششم لالیگا، با یک نمایش کاملا ضعیف و البته در روز غیبت ستارگانش، با دو گل به اسپانیول که بهتر از هفته‌های قبل بازی می‌کرد، باخت. حالا هم کورس نایب قهرمانی جذابتر است و هم رقابت برای جایزه زامورا. در آخرین و حساسترین بازی این هفته لالیگا، تیم های بارسلونا و رئال مادرید اگرچه در یک بازی تشریفاتی ولی حیثیتی به مصاف هم رفتند اما این از جذابیت ال کلاسیکو کم نکرد. ال کلاسیکوی این هفته همه چیز داشت؛ از اخراجی گرفته تا گل های زیبا، اما عملکرد داور نقطه چشمگیر بازی بود. بارسلونا در ده دقیقه نخست برتری نسبتاً محسوسی داشت و موفق شد روی یک ضدحمله و حرکت تیمی دیدنی به گل اول برسد و ضربه دقیق سوارز به گوشه دروازه رفت. اما رئال مادرید خیلی زود به بازی برگشت، دقیقه ۱۴ بود که رونالدو موفق شد بار دیگر در نیوکمپ گلزنی کند. دقیقه آخر نیمه اول، سرخی روبرتو به دلیل برخورد با مارسلو اخراج شد که به نظر تصمیمی سختگیرانه بود. به این ترتیب بارسلونا کل نیمه دوم ده نفره بازی کرد. مسی و بیل دیگر گل تیم های خود را به ثمر رساندند. با این وجود بارسای ده نفره خوشحال بود که توانست رکورد شکست ناپذیری خود را در لالیگا حفظ کند.


از هفته سی و ششم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و هلاس ورونا در سن سیرو به مصاف هم رفتند که شاگردان گتوزو با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. برای میلان، چالهان‌اوغلو در دقیقه 11، کوترونه در دقیقه 32 و آباته در دقیقه 49 و بورینی در دقیقه 89 و برای هلاس، هولبی در دقیقه 85 گلزنی کردند. یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی 3-1 بولونیا را شکست داد و در آستانه هفتمین قهرمانی پیاپی در سری آ قرار گرفت. در این دیدار شاگردان مکس آلگری ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه بولونیا را باز کردند و توانستند به یک پیروزی با ارزش برسند. تیم فوتبال اینتر با چهار گل تیم اودینزه را گلباران کرد. نتیجه بازی رفت کالیاری و رم تکرار شد تا خیال شاگردان دی فرانچسکو از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا حدود زیادی راحت شود. خستگی و مصدومیت در این بازی بلای جان گرگ ها بود اما هوش جنگیز و درخشش آلیسون، سه امتیاز را برای رم به ارمغان آورد.


آمیان و پاری سن ژرمن هفته سی و ششم لوشامپیونه را با تساوی 2 - 2 برابر هم آغاز کردند. لیون با سه گل تروا را تحقیر کرد. تیم فوتبال موناکو با نتیجه 2- 1 بر کان غلبه کرد. تیمهای تولوز و لیل به مصاف هم رفتند که در پایان این لیل بود که با نتیجه 3 - 2 به برتری رسید. در آخرین دیدار این هفته، مارسی با گلهای پایت و جرمین برابر نیس به برتری دست یافت. تک گل نیس در این دیدار را بالوتلی به ثمر رساند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها