X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اردیبهشت 1397, 11:13
کد خبر: 26602
خبرنگار: khani
نظرات: 10

هدف‌گذاری ما قهرمانی است

چهره‌هایی مثل محرم ،سرمایه‌های سپاهان هستند

چهره‌هایی مثل محرم ،سرمایه‌های سپاهان هستند چهره‌هایی مثل محرم ،سرمایه‌های سپاهان هستند
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که بازیکنان سابق این باشگاه و بقیه پیشکسوتان در صورت دارا بودن شرایط لازم حتما می‌توانند به مجموعه سپاهان کمک کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، این روزها هواداران سپاهان در انتظار انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال این باشگاه هستند تا سپاهان بتواند با فراموشی اتفاقات فصل گذشته روزهایی بسیار خاطره‌انگیز را در ورزش ایران تجربه کند. در این بین مسعود تابش که در هفته گذشته به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد در گفتگو با ایمنا وعده داد که سپاهان با جذب یک مربی بزرگ و بازیکنان با کیفیت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود.
در هفته گذشته شما به عنوان مدیر عامل سپاهان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه اتحادیه باشگاه‌های صنعتی انتخاب شدید، هدف از تشکیل این اتحادیه چیست؟
خوشبختانه با رای بسیار مناسبی انتخاب شدیم واین اتحادیه آیین نامه‌ها و دستورالعمل هایی را تصویب می‌کند و باشگاه‌های صنعتی موظف هستند که سیاست‌گذاری‌های کلی خودشان را بر همین اساس تنظیم کنند.
با این شرایط امکان دارد که میزان بودجه باشگاه‌های صنعتی هم تحت تاثیر همین سیاست‌ها قرار بگیرد؟
نه ما قصد دخالت در عملکرد باشگاه‌های صنعتی نداریم و فقط باید کنترل مناسبی بر روی باشگاه‌ها وجود داشته باشد و اگر بتوانیم سازماندهی مناسبی انجام دهیم در بحث بودجه هم گام‌های خوبی برداشته خواهد شد.
چند باشگاه در این سیستم حضور دارند؟
نزدیک به 30 باشگاه صنعتی شامل این قضیه می‌شوند و البته این موضوع را هم تاکید کنم که فقط بحث فوتبال مطرح نیست و مثال‌های زیادی وجود دارد که حتی در والیبال و رشته‌های رزمی هم فعالیت‌های زیادی انجام داده‌اند.
تشکیل این اتحادیه که تداخلی با اتحادیه اصلی باشگاه‌های ایران ندارد؟
نه اصلا ، حتی ما تعامل مناسبی با فدراسیون‌های ورزشی مختلفی خواهیم داشت تا با همفکری و همکاری بتوانیم کار کنیم.
هواداران سپاهان همچنان در انتظار معرفی سرمربی تیم فوتبال هستند، روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان به کدام مرحله رسیده است؟
اولویت اصلی ما انتخاب سرمربی تیم و خرید بازیکنان جدید است و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا به سرعت کار انجام شود و سعی می‌کنیم تا پایان هفته کار را به سرانجام برسانیم.گزینه‌های بسیار بزرگ ایرانی و حتی خارجی مد نظر ما هستند و به دنبال آن هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. هدف‌گذاری سپاهان آماده کردن تیمی است که بتواند مدعی قهرمانی باشد چون سپاهان ظرفیت و سابقه لازم برای مدعی بودن را دارد.
هفته گذشته صحبت هایی به نقل از شما در مورد اضافه شدن محرم نویدکیا به سپاهان منتشر شد که به نظر واقعی نمی‌رسید، موضع شما در این مورد واقعا چه چیزی است؟
ابتدا باید تکلیف نیمکت تیم و بازیکنان را مشخص کنیم تا نگرانی دیگری وجود نداشته باشد و بعد از آن در فکر استفاده از همه آنهایی هستیم که برای سپاهان زحمت کشیده‌اند. برای چهره‌هایی مثل محرم نویدکیا احترام زیادی قائل هستم و معتقدم بازیکن بزرگ و خوش فکری بوده است. او در زمین هم مدیر بسیار خوبی بود و حتما می‌تواند به سپاهان کمک کند.
یعنی امکان اضافه شدن او به مجموعه سپاهان وجود دارد؟
نه تنها محرم بلکه همه پیشکسوتان فوتبال سپاهان برای ما قابل احترام هستند. به نظر می‌رسد که نوید کیا به مربی‌گری هم علاقمند است و در حال گذراندن دوره‌های مختلف است. حتما مربی بزرگی خواهد شد و در آینده اگر او و نفرات دیگری بتوانند به سپاهان کمک کنند به عنوان سرمایه‌های باشگاه سپاهان استفاده خواهیم کرد.
در مورد جذب بازیکنان جدید چه قولی به هواداران می دهید؟
با نفرات مختلفی صحبت کرده‌ایم و به مراحل بسیار خوبی رسیده‌ایم. حتی با کارشناسان سپاهان در لیگ یک هم بازیکنان آینده‌داری را دنبال کرده‌ایم که وضعیت بسیار خوبی دارند اما همه این کارها را بعد از انتخاب سرمربی جدید انجام می‌دهیم تا تیم را با نظر او ببندیم. تنها می توانم بر روی این موضوع تاکید کنم که تمام تلاشم را برای جذب مربی بزرگ و بازیکنان خوب انجام می‌دهم و امکانات لازم را در اختیار تیم قرار خواهیم داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها