X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اردیبهشت 1397, 11:52
کد خبر: 26608
خبرنگار: khani
نظرات: 17

اسکوچیچ، نوری و دایی گزینه ما نیستند

تابش: قرار نیست فردا سرمربی جدید مشخص شود/ از توافق با قلعه‌نویی بی‌خبرم

تابش: قرار نیست فردا سرمربی جدید مشخص شود/ از توافق با قلعه‌نویی بی‌خبرم تابش: قرار نیست فردا سرمربی جدید مشخص شود/ از توافق با قلعه‌نویی بی‌خبرم
مدیرعامل سپاهان توافق با قلعه‌نویی و معرفی سرمربی جدید طی 24 ساعت آینده را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر توافق نهایی سپاهان با گزینه مورد نظر خود و معرفی آن طی 24 ساعت آینده را داده بودند و با وجودی که نامی از این سرمربی برده نشده بود، مشخصات اعلام شده نشان می‌داد در مورد امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی ذوب‌آهن صحبت می‌شود که امروز دیدار حساسی با استقلال دارد.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص معرفی سرمربی جدید سپاهان تا 24 ساعت آینده اظهار داشت: من هرگز چنین صحبتی نکردم و قرار نیست در 24 ساعت آینده سرمربی جدید معرفی شود. ما مشغول رایزنی هستیم و خودمان هم عجله داریم که سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنیم تا کار فصل جدید زودتر شروع شود ولی فردا سرمربی جدید معرفی نخواهد شد.
وی افزود: من فردا مشهد هستم و اصلاً اصفهان نیستم که بخواهیم با سرمربی جدید قرارداد ببندیم. رسانه‌ها و هواداران 3-4 روز دیگر صبر کنن و ابتدای هفته آینده متوجه می‌شوند سرمربی جدید ما چه کسی خواهد بود.
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه با قلعه‌نویی به توافق رسیده است و منتظر پایان بازی ذوب‌آهن - استقلال هستند تا وی را معرفی کنند خاطر نشان کرد: من از چنین موضوعی بی‌خبر هستم و حتماً رسانه‌هایی که این مسائل را عنوان کرده‌اند بیشتر از من خبر دارند که در سپاهان چه خبر است. خیر چنین چیزی صحت ندارد.
تابش در مورد گزینه‌های سرمربیگری سپاهان گفت: فعلاً یک گزینه محتمل داریم که ایرانی است و به جز آن گزینه‌های دیگری هم مد نظر داریم ولی مذاکره جدی صورت نگرفته است.
وی در مورد گزینه‌های مطرح شده در مورد این باشگاه هم خاطرنشان کرد: صحبت از اسکوچیچ، الکساندر نوری و آقای دایی است که من تکذیب می‌کنم و با احترامی که برای این عزیزان قائل هستیم مذاکره‌ای با آنها نداشتیم و برنامه‌ای برای همکاری نداریم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها