X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1397, 15:43
کد خبر: 26642
خبرنگار: lark
نظرات: 15

سپاهان باید به بالای جدول برگردد

میرزایی: منتظر انتخاب سرمربی جدید هستم

میرزایی: منتظر انتخاب سرمربی جدید هستم میرزایی: منتظر انتخاب سرمربی جدید هستم
مهاجم جوان سپاهان در مورد وضعیت خودش و تیمش در تعطیلات لیگ صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: از زمانی که تمرینات تیم تعطیل شده است به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم و بی‌صبرانه منتظر فصل جدید هستم.
وی در مورد وضعیتش در نقل و انتقالات گفت: قرارداد من تمام شده است و پیشنهاداتی هم دارم ولی منتظر تعیین تکلیف سپاهان هستم تا سرمربی مشخص شود و پس از آن تصمیم می‌گیرم.
بازیکن سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و فقط چنین خبری را شنیده‌ام. آقای قلعه‌نویی رزومه مشخصی دارد و کارنامه‌اش نیازی به توضیح ندارد و در سپاهان هم نتایج موفقی کسب کردند. امیدوارم هر اتفاقی خیر باشد همان بیافتد.
میرزایی در مورد خط خوردن دو بازیکن سپاهان از اردوی تیم ملی عنوان کرد: خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و دوست داشتم تیم ما هم در تیم ملی سهمیه داشته باشد. امیدوارم بازهم سعید آقایی و علی کریمی به تیم ملی دعوت شوند.
وی در پایان در مورد شرایط سپاهان گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و بدترین نتایج ممکن کسب شد ولی سال بعد چه من در خدمت سپاهان باشم چه نباشم این تیم جایگاهش اینجا نیست و باید به بالای جدول برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها