X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 خرداد 1397, 10:12
کد خبر: 26674
خبرنگار: khani
نظرات: 8

دو باشگاه اصفهانی باید به یکدیگر کمک کنند نه اینکه یک باشگاه بازیکنان تیم دیگر را ببرد

جمشیدی: مذاکره سپاهان با بازیکنان‌مان «تنش‌زا» خواهد بود

جمشیدی: مذاکره سپاهان با بازیکنان‌مان «تنش‌زا» خواهد بود جمشیدی: مذاکره سپاهان با بازیکنان‌مان «تنش‌زا» خواهد بود
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اعتقاد دارد این تیم می‌تواند با سرمربی جدیدش نسبت به سال گذشته بهتر نتیجه بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره انتخاب امید نمازی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان اظهار داشت: نمازی مربی بزرگ و رزومه‌داری است. او سه سال در ایران دستیار کارلوس‌کی‌روش بوده است و سابقه هدایت تیم زیر 18 سال آمریکا را نیز در کارنامه دارد. مطمئنم ذوب‌آهن با این مربی سال آینده نسبت به فصل گذشته عملکردی بهتری خواهد داشت. با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد, شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد.
وی ادامه داد: با همه احترامی که برای همه تیم‌های لیگ برتری قائل هستیم, با رزومه‌ای که نمازی دارد در فصل آینده در لیگ برتر یا در جام حذفی حتماً قهرمان خواهیم شد. ابتدا در هیئت مدیره هفت گزینه برای سرمربیگری داشتیم، اما نمازی بهترین شخصی بود که می‌توانست به تیم بیاید و همه کارشناسان درباره این انتخاب نظر مثبت داشتند.
جمشیدی درباره اینکه قرار است چه بازیکنانی از ذوب‌آهن جدا شوند, گفت: بدنه اصلی تیم با باشگاه قرارداد دارند و اکثر این بازیکنان هم به قراردادشان پایبند هستند. صحبت‌هایی که در فضای مجازی برای جدایی بازیکنان ذوب‌آهن مطرح می‌شود همه تبلیغاتی است. تیم ما نایب قهرمان لیگ برتر شده و فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت، به همین خاطر باید نیرو‌های‌مان را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم تیم را با جذب بازیکنان جدید ترمیم کنیم. نمازی هم این هفته به تهران می‌آید و بازیکنان مورد نیازش در پست‌های مختلف جذب خواهند شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن راجع به اینکه بعد از پیوستن امیر قلعه‌نویی به سپاهان قرار است این باشگاه برای جذب برخی از بازیکنان ذوب‌آهن نیز اقدام کند, خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به این شکل نیست، اما هر باشگاهی ممکن است قرارداد بازیکنانش تمام شده باشد و باشگاه‌های دیگر می‌توانند با این بازیکنان وارد مذاکره شوند، اما مذاکره با بازیکنانی که هنوز قرارداد دارند, از لحاظ اخلاقی خوب نیست.
جمشیدی با بیان اینکه «مطمئناً همه بازیکنان را حفظ خواهیم کرد»، درخصوص وجود نام کی‌روش استنلی در فهرست خرید باشگاه سپاهان, یادآور شد: ذوب‌آهن باشگاه کوچکی نیست که بازیکنان موقعیت بازی کردن در آن را از دست بدهند. این تیم نایب قهرمان لیگ است و در آسیا هم باید به میدان برود. اینها فرصتی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند خودشان را نشان دهند. کی‌روش در ذوب‌آهن می‌ماند, ضمن اینکه اکثر بازیکنان اصلی تیم با باشگاه قرارداد دارند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از انتقال قلعه‌نویی به دیگر تیم اصفهانی, اقدام سپاهانی‌ها برای جذب بازیکنان ذوب‌آهن نمی‌تواند بین هواداران دو تیم تنش‌زا باشد, بیان کرد: مطمئناً این‌طور است، اما ان‌شاءالله موضوع به این شکل که گفته می‌شود، نباشد. سپاهان تیم بزرگی است و قلعه‌نویی نیز یکی از مربیان بزرگ فوتبال ما. دو باشگاه اصفهانی باید به یکدیگر کمک کنند نه اینکه یک باشگاه بازیکنان تیم دیگر را ببرد. این کار اصلاً صحیح نیست. البته مذاکره با بازیکنان آزاد اشکالی ندارد و نه تنها سپاهان، بلکه همه تیم‌ها می‌توانند با بازیکنانی که قرارداد ندارند، وارد مذاکره شوند. با این حال باید بگویم تا الان نشنیده‌ایم که سپاهانی‌ها با بازیکنان ذوب‌آهن که هنوز قرارداد دارند, مذاکره کرده باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها