X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 خرداد 1397, 15:09
کد خبر: 26679
خبرنگار: khani
نظرات: 6

واکنش سپاهان به خبر توافق با محمد ایران‌پوریان

واکنش سپاهان به خبر توافق با محمد ایران‌پوریان واکنش سپاهان به خبر توافق با محمد ایران‌پوریان
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به ادعای توافق ۲ ساله با محمد ایران‌پوریان گفت: درباره هیچ بازیکنی تا پیش از امضای قرارداد صحبت نمی‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، مسئولان باشگاه سپاهان شب گذشته و پس از توافق با پیام نیازمند قراردادی 2 ساله با این بازیکن امضا کردند تا دروازه‌بان سابق پیکان نخستین خرید زردپوشان اصفهانی برای فصل جدید لقب بگیرد.
اما امروز برخی رسانه‌ها از توافق 2 ساله سپاهانی‌ها با محمد ایران‌پوریان مدافع راست فصل گذشته تراکتورسازی خبر داده‌اند. ادعایی که مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان آن را رد می‌کند.
مسعود تابش اظهار داشت: هر زمانی که با بازیکنی قرارداد ببندیم آن را اعلام می‌کنیم. شب گذشته هم بلافاصله پس از امضای قرارداد با پیام نیازمند این موضوع را رسانه‌ای کردیم و در مورد سایر بازیکنان هم هر وقت قرارداد بسته شد، صحبت می‌کنیم.
وی در پاسخ به اینکه موسی کولیبالی مدافع سابق سپاهان و بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان برای بازگشت به سپاهان ابراز تمایل کرده است و آیا سپاهان برنامه‌ای برای جذب او دارد، گفت: خیر هیچ صحبتی در مورد هیچ بازیکنی ندارم. هر بازیکنی که قرارداد بست و ما با او عکس گرفتیم، خبر پیوستنش به سپاهان را اعلام می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها