X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 خرداد 1397, 19:00
کد خبر: 26690
خبرنگار: talaei
نظرات: 2

دومین خرید طلایی پوشان هم نهایی شد؛

سپاهان به دنبال فراموشی خاطره های بد

سپاهان به دنبال فراموشی خاطره های بد سپاهان به دنبال فراموشی خاطره های بد
مدافع راست فصل گذشته تراکتورسازی با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال سپاهان ملحق شد تا دومین خرید طلایی پوشان هم کلید بخورد.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که در پایان رقابت های لیگ هفدهم به رتبه چهاردمی دست و بدترین نتایج آنها در تاریخ این رقابت ها رقم خورد، به هیچ وجه دوست ندارد اتفاقات تلخ سه سال اخیر که با کسب مقام های یازدهم، پنجم و چهاردهم همراه بوده، در لیگ هجدهم هم تکرار شود و پس از اینکه امیرقلعه نویی را به عنوان مربی خود برگزیدند، فعالیت زیادی در جذب بازیکن داشته اند.
آنها روز شنبه قرارداد پیام نیازمند گلر جوان و آینده دار فصل گذشته پیکان را به مدت دو فصل نهایی کردند و مدیران سپاهان همچنان با توجه به لیستی که امیرقلعه نویی در اختیار آنها قرار داده به دنبال تقویت تیم هستند.
از همین رو امروز یکی از بهترین مدافعان راست لیگ برتر طی سال های گذشته به عنوان دومین خرید طلایی پوشان معرفی شد تا طلایی پوشان از همین حالا عزم خود را برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم و احتمال کسب ششمین قهرمانی که مسعود تابش قول آن را به هواداران داده، جزم کنند.
در شرایطی که سپاهان 2 خرید خود را نهایی کرده و سرمربی فصل آینده خود را نیز انتخاب کرده، بسیاری از تیم های حاضر در لیگ برتر هنوز نه تنها تکلیف سرمربی فصل آینده خود را نمی دانند که حتی در راس کادر مدیریتی آنها نیز ابهام وجود دارد و همین موضوع می تواند دست بالای طلایی پوشان نسبت به سایر تیم ها برای لیگ هجدهم باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها