X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 خرداد 1397, 19:14
کد خبر: 26691
خبرنگار: khani
نظرات: 2

حق رشد شامل حال من نمی شود چون دیگر سهمیه بزرگسالان هستم

نيازمند: هدف گذاری من در سپاهان رسیدن به اتفاقات بزرگ است

نيازمند:  هدف گذاری من در سپاهان رسیدن به اتفاقات بزرگ است نيازمند:  هدف گذاری من در سپاهان رسیدن به اتفاقات بزرگ است
دروازه بان جدید سپاهان معتقد است برای اتفاقات بزرگ به این تیم آمده است.
انتخاب گلر جوان پیکان از سوی سپاهان و بردن پیام نیازمند به اصفهان خط بطلانی بود روی مانورهای این چند وقت سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال که مي‌گفتند مقصد او در لیگ هجدهم شاید این تیم باشد. با این حال این دروازه‌بان که معتقد است با اهداف بزرگی به اصفهان آمده و کار کردن کنار قلعه‌نويي برای او یک امتیاز ویژه برای رسیدن به موفقیت است با قدرت بحث خواسته میلیاردی‌اش از پیکان برای تمدید قرارداد را رد کرده و تنها عامل جدایی اش را یک تجربه جدید در مسیر موفقیت مي‌داند.
بالاخره گمانه زنی‌ها در مورد تو درست از آب درآمد و به سپاهان پیوستی؟
بعد از پایان لیگ مذاکراتی با سپاهان داشتم اما آنها منتظر بودند تا تکلیف سرمربی این تیم روشن شود که بعد از آمدن امیرخان قلعه‌نويي و نظر مثبت ایشان باشگاه تماس گرفت و بعد از توافقاتی که داشتیم قراردادم را با این تیم امضا کردم. البته قبل از آن با پیکان که زحمات زیادی برای من کشیدند هم مذاکره داشتم که در نهایت بعد از بررسی پیشنهادها تصمیم گرفتم به دعوت امیرخان جواب مثبت بدهم و با سپاهان قرارداد دو ساله امضا کردم.
حتما مي‌دانی که به سپاهانی رفتی که امسال بیش از دفعات قبل توقعات از این تیم بالا رفته و دیگر هواداران از آن قهرمانی مي‌خواهند؟
بله، به این موضوع کاملا واقف هستم اما با شناختی که از خودم و توانایی‌ام دارم مطمئن هستم در کنار کادرمدیریتی و فنی سپاهان مي‌توانم روزهای خوبی را برای این تیم و هواداران رقم بزنم و امید به خدا همه سعی خودمان را خواهیم کرد تا تیم از این وضعیتی که این چند سال دارد خارج شود و دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.
پس خیلی امیدواری این سپاهان باز هم در مسیر قهرمانی قرار بگیرد؟
به هرحال همه مي‌دانند امیر قلعه‌نويي هرجا که کار مي‌کند آنجا به کمتر از قهرمانی فکر نمی کند و این شخصیت ایشان قطعا کمک مي‌کند تا تیم در این مسیر قرار بگیرد. مطمئن هستم که سپاهان در لیگ هجدهم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در این مساله شک نکنید.
در خبرها آمده بود که تو با پیکان به توافق نرسیدی چون به آنها پیشنهاد میلیاردی داده بودی که این مساله با بودجه آنها همخوانی نداشت و همین شد که از این تیم جدا شدی؟
پیشنهاد میلیاردی؟! اصلا این طور نیست و جدایی من از پیکان اصلا به خاطر مسائل مالی یا پیشنهاد میلیاردی نبود. تنها عامل شاید تفاوت در تفکرها بود و اینکه مي‌خواستم برای رسیدن به اهدافم یک تجربه جدیدی داشته باشم که به نظرم با انتخاب سپاهان و کار در کنار امیر قلعه‌نويي قدم بزرگی در این مسیر برداشتم و تصمیم مناسبی برای آینده‌ام گرفتم.
ماجرای حق رشد که مي‌گویند باید به باشگاه پیکان بدهی چیست؟
فکر نکنم چنین پولی قرار باشد بدهم چون این مساله برای بازیکنانی است که با سن زیر 23 سال بین تیم‌ها جابه جا مي‌شوند. من امسال سهمیه بزرگسالان هستم و دیگر به همین خاطر حق رشد شامل حال من نمی شود.
پس با سپاهان هم بحث مالی نداشتی با این حساب خبری از قرارداد میلیاردی نیست؟
واقعا هدف گذاری من در سپاهان رسیدن به اتفاقات بزرگ است و اصلا با توجه به شرایط سنی ام به دنبال مسايل مالی نیستم و تنها هدفم رشد و رسیدن به اهدافی است که برای آینده ام با این تیم متصور هستم. بازهم تاکید مي‌کنم که عدم توافق من با پیکان مباحث مالی نبود و بعد از بررسی‌ها سپاهان را انتخاب کردم و اینکه واقعیت این است که وقتی یک مربی بزرگ مثل امیر قلعه‌نويي روی تو نظر مثبت دارد نمی توان به او نه گفت. امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب اعتماد صورت گرفته را بدهم و همراه با موفقیت سپاهان به آنچه که برای خودم در نظر دارم دست پیدا کنم.
گلر شماره یک هستی یا قرار است با دیگر گزینه‌هاي اسم و رسم دار تیم در درون دروازه رقابت کنی؟
با ابراهیم عالمه که تسویه کردند و طبق برنامه‌ریزی باشگاه قرار است تمام تمرکز خود را روی بهره‌گیری از دروازه‌بان‌هاي جوان بگذارد که امیدوارم بتوانم گزینه مناسبی برای حراست از دروازه سپاهان باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها