X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 خرداد 1397, 09:45
کد خبر: 26782
خبرنگار: khani
نظرات: 1

شاید از ذوب آهن بازیکن بگیریم

شهبازی: شرایط برای قهرمانی سپاهان مهیا است

شهبازی: شرایط برای قهرمانی سپاهان مهیا است شهبازی: شرایط برای قهرمانی سپاهان مهیا است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: لیست بازیکنانم را هفته آینده به باشگاه ارائه می‌دهم و تمریناتمان را هم پس از پایان امتحانات دانشجویان و از اواخر تیرماه آغاز می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایمنا در مورد شرایط تیمش برای حضور در فصل پیش‌رو، اظهار کرد: صد درصد امسال تیم خواهیم داد اما هنوز شرایط مشخص نیست.
وی در پاسخ به اینکه آیا با باشگاه سپاهان صحبتی هم داشتید، ادامه داد: برخی صحبت‌های ابتدایی انجام گرفته است اما همه مسائل به صورت کامل باز تشریح نشده چون باشگاه سپاهان درگیر تعیین مدیرعامل باشگاه و تیم بزرگسالان فوتبال آقایان بود، به زودی خبر نهایی و جزییات تیم فوتبال بانوان را را اعلام می‌کنند.
شهبازی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه سپاهان در مورد ماندن یا رفتن شما از تیم صحبتی کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: باشگاه از من لیست بازیکنان فصل جدید را خواسته است و صحبتی از رفتن با من نکرده است. من هم لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه ارائه می‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد جذب بازیکن جدید به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: صد درصد تعدادی بازیکن جوان و باتجربه بومی و غیربومی در چندین پست به ترکیب تیم اضافه می‌کنیم. با چهار، پنج بازیکنان غیربومی مدنظرم کم و بیش صحبت‌هایی داشته‌ام اما ابتدا با باشگاه سپاهان مذاکرات را انجام می‌دهم و پس از آن به صورت قطعی با بازیکنان برای پیوستن به ترکیب تیم صحبت می‌کنیم.
شهبازی در پاسخ به اینکه آیا از تیم ذوب آهن هم بازیکن جذب می‌کنید؟ اضافه کرد: مشخص نیست، شاید بازیکن ذوب آهنی هم گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه امسال هم با همان کادرفنی قبلی کار می‌کنم و کسی از کادر فنی تیم جدا نمی‌شود، گفت: اکثر بازیکنان ما دانشجو هستند و تمرینات را پس از پایان امتحانات آن‌ها شروع می‌کنیم تا بازیکنان با فراغ خاطر در تمرینات حضور داشته باشند و فکر می‌کنم نهایتاً اواخر تیرماه تمرینات تیم شروع شود. طبق چیزی که به ما اعلام کرده‌اند مسابقات لیگ برتر امسال از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.
شهبازی اضافه کرد: خواسته هر تیمی کسب قهرمانی است و همه شرایط برای تیم سپاهان مهیا است و بهتر است بتوانیم این خواسته را فراهم کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها