X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 خرداد 1397, 15:12
کد خبر: 26792
خبرنگار: khani
نظرات: 9

به صلاحم بود از استقلال بروم

شهباززاده: سپاهان باشگاه بزرگی است و نیازی به تعریف من نیست

شهباززاده: سپاهان باشگاه بزرگی است و نیازی به تعریف من نیست شهباززاده: سپاهان باشگاه بزرگی است و نیازی به تعریف من نیست
مهاجم جدید سپاهان می گوید همه چیز آماده است تا فصل فوق العاده ای را در این تیم پشت سر بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سجاد شهباززاده در نیم فصل اول گذشته به استقلال آمد تا بار دیگر با پیراهن شماره 10 این تیم به روزهای خوب فوتبالش برسد اما بدشناسی در فصل گذشته دست از سر شهباززاده برنداشت و او با چند مصدومیت روبرو شد و هرگز نتوانست توانایی های خود را در این تیم نشان بدهد.
او در نیم فصل دوم به القطر رفت و در هفته دوم مصدومیتش تشدید شد تا مجبور شود یک نیم فصل بیرون از فوتبال بماند و فصل ناامیدکننده او به این شکل به پایان برسد. شهباززاده اما هرگز ناامید نشد و تمرینات خود را استارت زد تا لیگ هجدهم را با قدرت آغاز کند، او در نهایت سپاهان را به عنوان تیم فصل آینده خود انتخاب کرد تا بار دیگر با سرمربیگری امیر قلعه نویی به روزهای اوج خود برگردد.
شهباززاده در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جالبی در مورد فصلی که به او گذشت و البته انتخاب سپاهان به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:
تو بعد از جدایی از استقلال هرگز حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشدی. این موضوع به دلیل دلخوریت از جدایی از این تیم بود؟
نه بحث دلخوری نبود. من حس می کنم وقتی باید صحبت کنم که حرف تازه ای داشته باشم ولی در آن مقطع نیاز داشتم عملکرد خوبی داشته باشم و به این شکل خودم را نشان بدهم و به همین دلیل ترجیح دادم سکوت کنم.
تو دو فصل پیش ستاره استقلال بودی و تقریبا همه تیم ها خواهان جذبت بودند، فکر می کردی با حضور دوباره در این تیم این اتفاق ها برایت بیفتد؟
فکر نمی کردم ولی این بالا و پایین فوتبال است. در آن زمان تصمیم هایی را گرفتم و پشتش هم هستم. در آن مقطع رفتنم به ترکیه تصمیم درستی بود ولی فوتبال بالا و پایین دارد و اتفاق هایی افتاد که باعث شد شرایط مطابق انتظار برایم پیش نرود.
فکر می کردی روزی برسد که استقلال تو را نخواهد؟
چیزی که شما می گویید به من گفته نشد. من با آقای شفر صحبت کردم و نظر مربی را متوجه شدم و تصمیم گرفتم بروم. من وقتی با آقای شفر صحبت کردم، با خودم گفتم به صلاحم است که بروم و به همین دلیل جدا شدم.
از شفر بابت این که به تو فرصت درخشش نداد ناراحت نیستی؟
ناراحت نیستم و در آن زمان تصمیم گرفتم شرایط جدیدی را تجربه کنم. به نظر خودم تصمیم حرفه ای گرفتم و در فوتبال حرفه ای جایی برای دلخوری وجود ندارد.
از این که در نیم فصل دوم پیشنهاد ذوب آهن را رد کردی و به القطر رفتی پشیمان نیستی؟
بحث پشیمانی نیست چون پشیمان شدن چیزی را عوض نمی کند. آنطور که دلم می خواست پیش نرفت ولی حالا آماده هستم تا همه چیز را جبران کنم و فصل فوق العاده ای را پشت سر بگذارم.
حس تو از حضور در سپاهان و کار کردن دوباره با امیر قلعه نویی چیست؟
الان جایی ام که خیلی به آینده امیدوار هستم، به جایی آمدم که مربی خوبی بالای سرش است و باشگاهی است که نیاز به تعریف من نیست چون باشگاه بزرگی است و زمانی که به سپاهان آمدم همه به من تبریک گفتند و این خود نشان می دهد با چه باشگاه بزرگی قرارداد امضا کرده ام. سپاهان دو سه سال نتایج خوبی نگرفت ولی حالا با بازیکنان و کادرفنی که به این تیم آمده اند مطمئن هستم در فصل جدید دوباره روزهای طلایی سپاهان آغاز خواهد شد.
مصدومیتی که فصل گذشته داشتی، به طور کامل برطرف شده است؟
مصدومیت من کامل برطرف شده است. من دو ماه است پرفشار تمرین می کنم و با شروع تمرینات سپاهان، در کنار تیم تمریناتم را آغاز خواهم کرد.
قبول داری اعتقاد ویژه امیر قلعه نویی به تو در راه بازگشت به روزهای اوج کمک می کند؟
قطعا همین است. یکی از دلایل انتخاب سپاهان به خاطر امیرخان بود و فکر می کنم فرصت خوبی برای من است تا بتوانم یک فصل فوق العاده را پشت سر بگذارم.
لیگ هجدهم را برای سپاهان چطور پیش بینی می کنی؟
من باور دارم فصل خیلی خوب برای سپاهان خواهد بود. هم به خاطر بازیکنان، هم به خاطر مربیان و هم به خاطر اراده ای که در مدیران سپاهان برای بازگشت به دوران طلایی وجود دارد این تیم در لیگ هجدهم فصل بسیار خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. همه چیز آماده است تا ما فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم.
فکر می کنی تیم های مدعی فصل آینده کدام تیم ها هستند؟
هیچ وقت چنین حرفی نمی شود زد. امسال تیم های مدعی کم نیستند و جدال قهرمانی جذاب می شود.
دوست داری بار دیگر به استقلال برگردی؟
اصلا راجع به این قضیه فکر نمی کنم. من الان فقط به سپاهان فکر می کنم و می خواهم در این تیم فصل فوق العاده ای را پشت سر بگذارم.
و به عنوان سوال پایانی، فکر می کنی ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند؟
کار واقعا سخت است ولی به هرحال فوتبال است و به نظرم شدنی است. حداقل مطمئن هستم تیم ملی نمایش آبرومندانه ای خواهد داشت. بازی اول تکلیف را روشن می کند و من فکر می کنم بازی با مراکش بسیار مهم است. امیدوارم بچه ها بازی های خوبی انجام بدهند و آرزو دارم این تیم از گروه خود صعود کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها