X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 تیر 1397, 21:12
کد خبر: 26863
خبرنگار: khani
نظرات: 5

تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم

تابش: سپاهان آماده همکاری با محرم است

تابش: سپاهان آماده همکاری با محرم است تابش: سپاهان آماده همکاری با محرم است
مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است برای سرمربی‌گری در سپاهان محرم باید چند سال بر روی نیمکت کسب تجربه کند تا این سمت به او محول شود، اما باشگاه سپاهان برای اضافه شدن او به کادر فنی تیم آماده همکاری است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از برنا، مسعود تابش شب گذشته در برنامه ضربه آزاد که از شبکه اصفهان پخش می شود، حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی توضیح داد که در زیر می خوانید.
سپاهان نقشه راه دارد
شما درمورد ثبات در مدیریت صحبت می‌کنید، اما در گذشته سپاهان در بقیه بخش ها همانند بازیکنان نیز ثبات داشت. البته باشگاه سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد. ما از سال‌ها پیش استراتژی داشته‌ایم برای مثال سپاهان 90 را داشتیم که از سال 85 برنامه ریزی و اجرایی کردیم و در حال حاضر نیز استراتژی سپاهان 1400 را داریم. سپاهان نقشه راه دارد و اگر این چنین نبود بقیه تیم‌ها نیز همانند فوتبال صدمه می‌دیدند.
ناکامی تیم فوتبال سپاهان به دلیل ساختار شکنی بود
سپاهان بیش از 60 تیم در رشته‌های مختلف دارد که همه تیم‌ها قهرمان و نایب قهرمان بودند. تیم‌های فوتبال ما از رده نونهالان تا پیشکسوتان نیز به همین شکل بودند اما دلیل ناکامی تیم فوتبال سپاهان در سال‌های اخیر به دلیل ساختار شکنی باشگاه بود. ساکت از سال 80 تا 89 مدیرعامل باشگاه بود و برنامه‌ریزی‌های زیادی برای باشگاه شد تا ساختاری برای سپاهان تعریف شود. از زمان ساکت تا بنده بیش از 6 مدیرعامل سپاهان به خود دیده است. هرسال یک مدیرعامل و سرمربی سپاهان به خود دیده است.
امیدوارم ایران با کاپیتانی حاج‌صفی صعود کند
در مورد بازی ایران با پرتغال باید بگویم بسیار دوست دارم ایران پیروز شود و صعود کند اما اگر بخواهم فنی و فوتبالی پاسخ دهم درصد صعود اسپانیا و پرتغال بیشتر است اما با این حال دوست دارم ایران با کاپیتانی حاج‌صفی به مرحله بعد صعود کند و دعا می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد.
بودجه 43 میلیاردی تیم فوتبال سپاهان کذب است
در برنامه شما عددی اعلام شد که بودجه تیم فوتبال سپاهان در سال گذشته 43 میلیارد تومان بوده است این در صورتی است که سپاهان در سال گذشته بودجه کل باشگاه نزدیک به این عدد بوده است. بودجه تیم فوتبال سپاهان سال گذشته 19.5 میلیارد تومان و هزینه پشتیبانی تیم فوتبال نزدیک به 4.5 میلیارد تومان بوده است و حدود 16 میلیارد هم هزینه سایر رشته‌های باشگاه شده است.
با قلعه‌نویی قهرمان آسیا می‌شدیم
سپاهان سال گذشته چهاردم شد که این رتبه برا آزار می‌دهد. برای موفقیت سپاهان باید شرایطی را فراهم می‌کردیم. در گام اول امیر قلعه‌نویی را به تیم آوردیم که یکی از قدرتنمند‌ترین و بهترین مربیان است. قلعه‌نویی سابقه همکاری 3 ساله را با سپاهان دارد که ارمغان آن 2 قهرمانی لیگ‌برتری با او بود و اگر برخی مشکلات پیش نمی‌آمد با او به قهرمانی آسیا نیز می‌رسیدیم.
جنس‌مان جور نبود
قلعه‌نویی اکنون مربیان خوبی را در کنار خود دارد و بایکنان مدنظر و مورد نیاز را نیز جذب کرده‌ایم. سپاهان سال گذشته‌ام بازیکنان خوبی داشت اما جنس‌مان جور نبود و در بعضی از خطوط بازیکن مناسبی نداشتیم. ولی اکنون با نظر قلعه‌نویی یارگیری کردم. او به باشگاه لیستی از بازیکنان مورد نظرش را ارائه داد که دارای اولویت 1 تا 3 بودند که بنده تمام بازیکنان اولویت 1 را جذب کردم.
بازیکنان جوان و سپاهانی به جز شریفی حفظ شدند
ما بازیکنان جوان و آکادمی سپاهان را حفظ کردیم. فقط مهدی شریفی از تیم جدا شد که در پست او بازیکنان زیادی بود و شریفی مدنظر سرمربی تیم نبود و از سپاهان جدا شد. علی کریمی طی جلسه‌ای که با من داشت علاقه خود را برای ادامه بازی در خارج عنوان کرد و احتمالا او نیز از تیم ما جدا خواهد شد اما بازیکنانی مانند رضا میرزایی و مهدی امینی به دلیل زیر 23 سال بودن با آن‌ها تمدید کردیم اما امسال به تیم های فولاد و پیکان به صورت قرضی خواهند رفت. عارف غلامی نیز همچنان وضعیت‌اش مشخص نیست.
به دنبال جذب هافبک برزیلی هستیم
اکنون یک بازیکن خارجی به نام استنلی کی‌روش داریم که خوشتبختانه سال گذشته در لیگ ایران بازی کرده است و بازی او مشخص است. اما یک بازیکن برزیلی دیگر نیز به احتمال زیاد جذب خواهیم کرد که هافبک بازیساز است. مطمئن باشید ما بازیکن خارجی بی کیفیت نخواهیم گرفت چراکه باید بهتر از بازیکنان ایرانی باشند تا آن‎ها را جذب کنیم.
مقابله به مثل نکردیم
حساسیتی برای جذب بازیکن از تیم‌های سرخابی نداشتیم و نخواستیم با جذب شریفی به پرسپولیس مقابله به مثل کنیم. البته در مقطعی مسلمان مورد نظر ما بود ولی با توجه به نیاز تیم احساس کردیم نیاز به جذب مدافع میانی و هافبک دفاعی داریم و در این پست بازیکن جذب کردیم و برای مسلمان آرزوی موفقیت داریم.
بصیرت گزینه سپاهان نیست
طی چند روز آینده تکلیف مدیر تیم را نیز مشخص می‌کنیم. بصیرت برای باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است اما اکنون گزینه باشگاه برای سمت مدیر تیم نیست.
نقش‌جهان مشکلات زیادی دارد
طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان در حال مقاوم سازی و تجهیز است اما بیش از5 ماه دیگر کار دارد. مشکل اصلی ورزشگاه تپه خاکی شرق ورزشگاه است که پارکینگ شماره 2 را مسدود کرده است. امسال هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و امیدوارم ورزشگاه هرچه زودتر تکمیل شود. از استاندار و مسئولین خواهش داریم که در تکمیل ورزشگاه ما را یاری کنند تا هرچه زودتر نقش‌جهان تکمیل شود. تمرین اول ما قرار بود در باغ فردوس باشد اما به دلیل استقبال هواداران به ورزشگاه نقش‌جهان انتقال دادیم و حدود 3 هزار هوادار برای تمرین ما به ورزشگاه آمدند. پیش‌بینی حضور 30 هوادار در بازی اول تیم را داریم.
سپاهان آماده همکاری با محرم است
ما جلسه‌ای را برای جذب محرم در کادرفنی تیم داشتیم و همچنان نیز علاقه‌مند و آماده همکاری با وی هستیم. قلعه‌نویی نیز مشکلی با این موضوع ندارد و خواهان او است اما احساس می‌کنم محرم خواهان سرمربی‌گری سپاهان است و علاقه‌ای به دستیاری ندارد. ولی محرم باید چند سال بیاید و تجربه کسب کند و مراحل مربی‌گری را طی کند و بعد باشگاه آماده همکاری با او است و می‌تواند در آینده سرمربی تیم فوتبال سپاهان شود.
سپاهان نوین باز خواهد گشت
بنده و آقای چرخابی مصوبه تیم ب باشگاه به نام سپاهان نوین را سال‌های گذشته گرفتیم که برکات زیادی را برای سپاهان داشت اما متاسفانه منحل شد. این نوید را به شما بدهم که خوشتبختانه مصوبه راه‌اندازی مجدد تیم ب سپاهان را گرفته‌ام و سپاهان نوین به زودی با خواهد گشت. اگر سپاهان نوین راه‌اندازی نشود ما باید بیش از 30 بازیکن جوان خوبمان را رضایت‌نامه بدهیم که بروند پس راه اندازی سپاهان نوین ضرورت دارد.
دلیل ناکامی سپاهان در سال‌های گذشته باشگاه بوده است

برخی علت ناکامی سپاهان را در سال‌های گذشته عدم همکاری فولاد مبارکه با باشگاه عنوان کرده بودند در صورتی که این چنین نیست و فولاد مبارکه به هر شکلی با ما همکاری کرده است. برای مثال بیش از 40 میلیارد برای ورزشگاه نقش‌جهان پرداخت کرده است تا ما صاحب ورزشگاهی اختصاصی شویم که عدد قابل توجهی است و اگر فولاد مبارکه نبود اثری از نقش‌جهان نمی‌ماند.
تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم
کسی نمی‌تواند در فوتبال قول قهرمانی دهد. رئال مادرید هرسال برای قهرمانی بسته می‌شود اما سال گذشته سوم شد. سپاهان امسال برای قهرمانی بسته شده است اما قولی مبنی بر این موضوع نمی‌دهم. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که امسال باعث نشاط و شادابی هواداران و مردم اصفهان می‌شویم. پیروزی‌های سپاهان و جاری بودن زاینده‌رود باعث شادابی مردم اصفهان می‌شود و امیدوارم امسال هر دو آن احیا شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها