X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1397, 11:14
کد خبر: 26894
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تابش: از دریافت حق پخش تلویزیونی محروم مانده‌ایم

تابش: از دریافت حق پخش تلویزیونی محروم مانده‌ایم تابش: از دریافت حق پخش تلویزیونی محروم مانده‌ایم
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: بیش از هفتاد درصد درآمد باشگاه‌ها در اکثر نقاط دنیا از طریق حق پخش تلویزیونی به دست می‌آید که در حال حاضر ما از این درآمد عمده محروم شده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: جاری شدن زاینده‌رود و پیروزی‌های باشگاه سپاهان در رشته‌های مختلف ورزشی همواره به‌عنوان دو عامل خشنودی مردم اصفهان در دیدار با استانداران استان در ادوار مختلف مورد تأکید قرار می‌گرفته است.
وی با بیان اینکه پیروزی یک تیم فوتبال اثرات نشاط‌آور زیادی بر مردم می‌گذارد، گفت: بر همین اساس لازم هست که مسئولان توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش به‌خصوص در بحث رفع مشکلات زیرساختی داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به وضعیت ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و امکانات در اختیار آن‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر همه این مسائل هزینه است و یکی از راه‌هایی که می‌توان از ورزش کسب درآمد کرد پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از هفتاد درصد درآمد باشگاه‌ها در اکثر نقاط دنیا از طریق حق پخش تلویزیونی به دست می‌آید که در حال حاضر ما از این درآمد عمده محروم شده‌ایم.
تابش با اشاره به نبود قانون کپی‌رایت، گفت: در یکی از خیابان‌های اصفهان که صدها فروشگاه محصولات ورزشی در آن فعال هستند به‌راحتی پیراهن، نشان و رنگ سپاهان به فروش می‌رسد بنابراین لازم هست که در این زمینه کنترل‌های لازم صورت بگیرد و از این طریق درآمدهای باشگاه تحصیل بشود تا باشگاه‌های ورزشی بتوانند روی پای خود بایستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها