X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 تیر 1397, 14:53
کد خبر: 26908
خبرنگار: lark
نظرات: 12

نمی‌توانیم قول صد در صدی برای قهرمانی بدهیم

تابش: محرم تمایلی به حضور در کادرفنی سپاهان ندارد

تابش: محرم تمایلی به حضور در کادرفنی سپاهان ندارد تابش: محرم تمایلی به حضور در کادرفنی سپاهان ندارد
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای قهرمانی در فصل پیش‌رو برنامه داریم، اما قول صد درصدی نمی‌توانیم بدهیم چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه بالاخره آیا محرم نویدکیا به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود یا خیر اظهار داشت: همه چیز به اختیار خود نویدکیا هست و اینکه به کادرفنی سپاهان اضافه شود یا خیر بستگی به تصمیم خودش دارد. البته با توجه به اینکه تا الان نویدکیا پاسخی به ما نداده فکر می‌کنم که او تمایلی به حضور در سپاهان نداشته باشد.
وی در مورد اینکه سطح توقع از تیم فوتبال سپاهان با توجه به کادر و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد بالا رفته و هواداران از این تیم فقط توقع قهرمانی دارند، گفت: رسیدن به قهرمانی خیلی سخت است و نمی‌شود گفت که از الان چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، ولی ما تمام تلاش خودرا برای رسیدن به قهرمانی به کار خواهیم گرفت. برای قهرمانی برنامه داشته و شرایطش را فراهم می‌کنیم، اما قول صد درصدی نمی‌توانیم بدهیم چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: به‌طور مثال رئال مادرید هم هر سال برای قهرمانی پا به میدان می‌گذارد، اما در نهایت می‌بینیم که نمی‌تواند قهرمان شود. هدف ما قهرمانی است و برای آن تلاش خواهیم کرد ولی اینکه بتوانیم به آن دست پیدا کنیم کار دشواری است. البته ما خودمان را با رئال مادرید مقایسه نمی‌کنیم و فقط مثال می‌زنیم. سپاهان پتانسیل و شخصیت قهرمانی را دارد و می‌تواند بار دیگر به این عنوان دست پیدا کند.
تابش در خصوص اینکه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران کشور را ترک کرده و حتی ممکن است به ایران برنگردد تصریح کرد: بله این احتمال وجود دارد که کی‌روش دیگر به ایران بازنگردد چون قرارداد او تا پایان مرداد بوده و ممکن است دیگر به ایران برنگردد. به هرحال فدراسیون باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد و با چند گزینه مذاکره کند. فدراسیون تمایل داشت تا پایان جام ملت‌های آسیا با کی‌روش قرارداد ببندد، اما تاجایی که ما می‌دانیم کی‌روش این پیشنهاد را قبول نکرده و درخواست قرارداد بلندمدت کرده است و همین امر ممکن است باعث شود تا این مربی دیگر به ایران برنگردد. باید واقع‌بین باشیم و برای هر اتفاقی خود را آماده کنیم. به نظرم می‌شود در این ۴۵ روز باقیمانده تا پایان قرارداد کی‌روش یکی، دو نفر را در فهرست انتظار داشته باشیم تا اگر یک درصد کی‌روش به ایران برنگشت تیم ملی بلاتکلیف نماند.
تابش در مورد گروه تیم فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیای جاکارتا خاطرنشان کرد: در گروه خوبی افتادیم و با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. باید تلاش کرد، چون تیم ایران بسیار خوب است. البته تیم امید نیاز به بازی‌های تدارکاتی خوب و بزرگ دارد تا آماده رقابتی سخت در جاکارتا شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها