X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 تیر 1397, 11:42
کد خبر: 26914
خبرنگار: khani
نظرات: 8

بازیکنان ناراضی نیستند

تابش: از امسال تیم سپاهان نوین راه اندازی می‌شود

تابش: از امسال تیم سپاهان نوین راه اندازی می‌شود تابش: از امسال تیم سپاهان نوین راه اندازی می‌شود
تیم جوانان سپاهان چند ماه پیش برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ جوانان شد، اما تا به امروز پاداشی از سوی باشگاه برای این بازیکنان تعیین نشد، حتي مدال‌های این بازیکنان توزیع نشد، این در حالی است که تیم فولاد خوزستان پس از اینکه به رتبه دوم رسید برای هر کدام از بازیکنان دو میلیون تومان در نظر گرفت.
با توجه به اینکه اعضای این تیم باید فصل آینده در تیم امید سپاهان به میدان بروند، به نظر می‌رسد انگیزه کافی در بین بازیکنان وجود ندارد و حتی شنیده می‌شود برخی از این بازیکنان از تیم جدا شده‌اند که مدیرعامل باشگاه سپاهان این صحبت را رد کرد و اعتقاد دارد انگیزه کافی بین اعضای تیم وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت وگو با ایسنا ،در همین رابطه و در خصوص توزیع مدال‌های تیم جوانان سپاهان که چند ماه پیش قهرمان لیگ جوانان شدند، اظهار کرد: منتظر هستیم در یک فرصتی توزیع مدال ها را داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم پرداخت پاداش به این بازیکنان اضافه کرد: حتماً در فرصتی مناسب این کار انجام خواهد گرفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این صحبت که برخی بازیکنان به دلیل نارضایتی قراردادشان را با تیم جوانان فسخ کرده‌اند، افزود: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند مگر می‌شود بازیکنی قراردادش را فسخ کند؟ شاید اگر ما بنا به دلایلی احساس کنیم بازیکنی باید قراردادش فسخ شود حتماً این کار صورت خواهد گرفت، اما تا به امروز هیچ بازیکنی از تیم جوانان جدا نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه اعضای تیم جوانان باید فصل آینده در قالب تیم امید در مسابقات شرکت کنند، به نظر شما آیا انگیزه کافی را دارند یا خیر، گفت: انگیزه کافی وجود دارد این بازیکنان سال‌ها در سپاهان بوده‌اند هیچ بازیکنی ناراضی نیست و تمام این صحبت‌ها شایعه است.
تابش با اشاره به راه اندازی مجدد تیم سپاهان نوین اظهار کرد: مصوبه مربوط به آن را گرفته‌ایم و از همین امسال این تیم راه اندازی می‌شود. البته اینکه از لیگ سه شروع می‌کنیم یا لیگ دو فعلاً مشخص نیست و باید ببینیم صلاح کار چیست.
وی با بیان اینکه در گذشته نیز تیم نوین را از لیگ سه شروع کردیم، افزود: سپاهان نوین پشتیبانی برای تیم بزرگسالان خواهد بود. باشگاه سپاهان نمی‌خواهد بازیکنان جوان را از دست بدهد مگر هر سال چند بازیکن از تیم امید می‌توانند راهی تیم بزرگسالان شوند؟ با حضور سپاهان نوین برخی بازیکنان از بلاتکلیفی در می‌آیند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تیم سپاهان نوین تیم "ب" ما خواهد شد، ادامه داد: بازیکنان می‌توانند در این تیم خودشان را نشان دهند هر بازیکنی شرایط خاص خود را دارد و هر کسی در یک سنی به بلوغ می‌رسد در نهایت هدف این است که نیروهای مستعد حفظ شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها