X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1397, 14:48
کد خبر: 26926
خبرنگار: khani
نظرات: 16

علی کریمی خودش دوست نداشت بماند؛

تابش: یکی از دو بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی را جذب می‌کنیم

تابش: یکی از دو بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی را جذب می‌کنیم تابش: یکی از دو بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی را جذب می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت سپاهان اظهار داشت:‌ خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و اکثر نفرات مورد نظر کادرفنی خیلی زود جذب شدند تا در شروع تمرینات در اختیار تیم باشند و بتوانیم خیلی زود استارت بزنیم. اردوی خوبی در کردان داشتیم و از جمعه هم به مدت یک هفته به اردوی ترکیه می‌رویم تا با آمادگی کامل فصل را شروع کنیم.
وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه گفت: همانطور که گفتم اکثر نفرات مورد نظر کادرفنی جذب شدند و فقط در یک پست نیاز به جذب بازیکن داریم و آن هافبک بازیساز است. قلعه‌نویی دو گزینه به ما معرفی کرده است که مشغول مذاکره هستیم و احتمالا با یکی از آنها قرارداد امضا می‌کنیم.
مدیرعامل سپاهان در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازیکن خارجی مد نظر باشگاه بازیکن گران قیمتی است، خاطرنشان کرد: با این وضعیت ارز هر بازیکنی که بخواهیم از خارج کشور به خدمت بگیریم گران قیمت خواهد بود ولی در هر صورت تیمی که می‌خواهد موفق شود باید هزینه کند. جذب بازیکن ارزان و بی‌کیفیت یعنی دور ریختن پول و گذاشتن بدهی روی دست باشگاه بدون بازدهی فنی ولی وقتی برای یک بازیکنِ خوب پول خرج شود می‌شود از او بازدهی فنی بالایی گرفت و تیم در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد.
تابش در مورد وضعیت علی کریمی و عارف غلامی خاطرنشان کرد: علی کریمی خودش به ما اعلام کرد قصد دارد فصل آینده خارج از ایران فوتبالش را دنبال کند و قراردادی هم با ما نداشت و از همینجا برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. عارف غلامی هم قراردادش با ما تمام شده است ولی اخیراً برای ماندن ابراز تمایل کرده و باید با او جلسه بگذاریم و ببینیم چه می‌شود و در صورت امکان او را حفظ می‌کنیم. غلامی محصول آکادمی سپاهان است و نباید او را به سادگی از دست بدهیم.
وی در رابطه با بحث کاپیتانی در سپاهان خاطر نشان کرد: تصمیم در این مورد بر عهده قلعه‌نویی است و سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد چه کسی کاپیتان باشد. پاپی و علی‌محمدی هستند و ایران‌پوریان و کیانی هم اضافه شدند و خوشبختانه چیزی که در تیم زیاد داریم کاپیتان است.
سرمربی سپاهان در رابطه با اضافه شدن رضا فتاحی به تیم هم گفت: ایشان به عنوان سرپرست و به جای آقای اخوان مشغول شدند که از مدیران با سابقه ورزشی مجموعه ما به حساب می‌آید و انسان صادق و زحمتکشی است که کارش را به خوبی بلد است.
تابش در پایان در مورد وضعیت سپاهان و اینکه گفته می‌شود آنها به همراه پرسپولیس گزینه‌های قهرمانی هستند گفت: سپاهان همیشه باید مدعی قهرمانی باشد ولی مدتی است که از این موضوع فاصله گرفته‌ایم ولی از این فصل دوباره قصد داریم به جمع مدعیان برگردیم. البته قول قهرمانی نمی‌شود داد و وقتی می‌بینید آلمان در دور گروهی حذف می‌شود یا تیم‌هایی مثل آرژانتین و برزیل کنار می‌روند یعنی در فوتبال نمی‌شود قول قهرمانی داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها