X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1397, 14:09
کد خبر: 26929
خبرنگار: khani
نظرات: 7

دو نیمه با دو ترکیب متفاوت؛

تاکتیک‌های قلعه نویی در سومین دیدار تدارکاتی

تاکتیک‌های قلعه نویی در سومین دیدار تدارکاتی تاکتیک‌های قلعه نویی در سومین دیدار تدارکاتی
امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان روز گذشته تیمش را با دو ترکیب متفاوت در دو نیمه راهی میدان کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که روز جمعه هفته گذشته و پس از اردوی یک هفته ای در کرج به اصفهان بازگشته است، روز گذشته در سومین دیدار تدارکاتی خود برابر امیدهای باشگاه قرار گرفت و در پایان با تک گل سجاد شهباززاده که در مقابل فولادخوزستان هم گلزنی کرده بود، با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد.
امیرقلعه نویی با توجه به اینکه حریف تیم امیدهای باشگاه بود، ترجیح داد تا در نیمه اول از بازیکنان جوان تر تیم استفاده کند، که کمتر فرصت حضور به دست می آورند. از همین رو مهدی صدقیان، حسن جعفرى، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانى، داوود رجبى، میلاد سرلک، حامد بحیرایى، محمد کریمی، ایمان زکی‌زاده، رضا دهقانی و ابراهیم صالحی در نیمه اول برای تیم بزرگسالان سپاهان به میدان رفتند.
در نیمه دوم اما قلعه نویی از ترکیب کامل تر خود استفاده کرد و می توان گفت به استثنای صدقیانی که در چارچوب دروازه جایگزین نیازمند شده بود، بقیه نفرات اصلی تیم بودند که ممکن است ترکیب یازده نفره سپاهان در بازی های لیگ را با کمی تغییر تشکیل دهند.
در نیمه دوم برای سپاهان صدقیان، یزدانی، پورقاز، آقایى، ایرانپوریان، کیانى پاپى، مهرداد محمدى، انصارى، علیمحمدى، شهباززاده و استنلی بازی کردند و در همین نیمه بود که سجاد شهباززاده موفق شد دومین گل خود را در دیدارهای دوستانه به ثمر برساند و تیم بزرگسالان سپاهان در پایان با یک گل بازی را از امیدهای باشگاه برد.
گفتنی است سپاهانی ها دو دیدار دوستانه را نیز در اردوی کردان برگزار کرده بودند که با یک پیروزی 2 بر صفر برابر فولادخوزستان و یک تساوی بدون گل برابر پارس جنوبی جم از زمین خارج شده بودند.
شاگردان امیرقلعه نویی تا انتهای این هفته تمرینات خود را در اصفهان دنبال می کنند و سپس برای برگزای یک اردوی چند روز عازم ترکیه خواهند شد.



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها