X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1397, 13:48
کد خبر: 26935
خبرنگار: khani
نظرات: 18

سرپرست سپاهان:

اطلاعی از مذاکره با جپاروف ندارم

اطلاعی از مذاکره با جپاروف ندارم اطلاعی از مذاکره با جپاروف ندارم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان نسبت به جذب سرور جپارف به این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال سپاهان این روزها خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران میکند. رضا فتاحی که به تازگی به عنوان مدیر این تیم منصوب شده است در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خدارو شکر شرایط تیم بسیار خوب است. با حضور قلعه نویی غیر از این هم نمیتوان انتظار داشت. او هم به لحاظ فنی و هم مدیریتی به شرایط سپاهان کمک کرده است.
او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این فصل هواداران سپاهان را خوشحال کنیم. دل مردم اصفهان به زاینده رود که این روزها خشک شده است و سپاهان خوش است.
مدیر تیم فوتبال سپاهان با اعلام اینکه این تیم روز شنبه به ترکیه سفر می‌کند، گفت: ما یک هفته در ترکیه خواهیم بود و در این مدت با دو تیم خوب دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.
فتاحی در مورد وضعیت مجوز حرفه‌ای گری باشگاه سپاهان هم بیان داد: ورزشگاه نقش جهان به یک مخروبه تبدیل شده بود که با کمک کارخانه فولاد مبارکه سپاهان و هزینه های میلیاردی توسط این مجموعه این ورزشگاه آماده شد. این روزها هم در تاش هستیم تا ان‌شاءالله برای این فصل مجوز حرفهای گری را بگیریم.
مدیر تیم سپاهان در پایان و درپاسخ به این سوال که آیا قرار است جپارف به این تیم اضافه شود، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها