X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1397, 15:27
کد خبر: 26938
خبرنگار: khani
نظرات: 8

کریمی بازیکن آزاد محسوب می‌شود

تابش: باشگاه سپاهان فعلا مذاکره‌ای با جباروف نداشته است

تابش: باشگاه سپاهان فعلا مذاکره‌ای با جباروف نداشته است تابش: باشگاه سپاهان فعلا مذاکره‌ای با جباروف نداشته است
مدیرعامل باشگاه سپاهان به جذب جباروف از استقلال واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه علی کریمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در آستانه جدایی از این تیم قراردارد و شنیده می‌شود که با استقلال مذاکراتی را داشته، اظهارداشت: کریمی با قلعه‌نویی صحبت کرده بود و این مربی هم به باشگاه آمد و گفت که کریمی می خواهد جدا شود. این بازیکن دیگر قراردادی با سپاهان ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. از همین رو او مختار است هر تصمیمی برای آینده خود بگیرد. اینکه استقلال با او مذاکره‌ای داشته یا خیر را نمی‌دانم ولی اگر بخواهد بماند با او تمدید می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قطعا کریمی از سپاهان جدا می شود، گفت: در حال حاضر نمی‌شود چیزی را با قاطعیت گفت ولی باید منتظر ماند و دید که او چه تصمیمی می‌گیرد. کادرفنی این بازیکن را می‌خواهد و اگر تصمیم به ماندن بگیرد قراردادش را تمدید می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه شنیده می‌شود این باشگاه مذاکراتی را با سرور جباروف داشته، خاطرنشان کرد: ما طبق درخواست کادرفنی قصد داریم یک هافبک بازی‌ساز جذب کنیم و در همین راستا هم مذاکراتی با چند گزینه خارجی داشتیم. باشگاه سپاهان فعلا مذاکره‌ای با جباروف نداشته اما اگر کادرفنی به ما اعلام کند که این بازیکن را می‌خواهد برای جذب او اقدام می‌کنیم. ما در حال حاضر با 2 گزینه خارجی در حال مذاکره هستیم تا در نهایت یکی از آنها را جذب کنیم. البته در این خصوص به توافقات اولیه‌ای هم دست پیدا کردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها