X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1397, 08:35
کد خبر: 26943
خبرنگار: khani
نظرات: 22

۴ پیشنهاد مالی بالاتر از سپاهان

غلامی : به احترام هواداران و قلعه نویی به باشگاه رفتم

غلامی : به احترام هواداران و قلعه نویی به باشگاه رفتم غلامی : به احترام هواداران و قلعه نویی به باشگاه رفتم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: ارزش باشگاه سپاهان بسیار بالاست و با این حال شان من هم باید حفظ شود زیرا مشکلات و سختی‌های زیادی در سال‌های گذشته پشت سر گذاشتم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، عارف غلامی در گفتگو با ایمنا، درباره وضعیت تمدید قراردادش با باشگاه سپاهان اظهار کرد: از اردوی تیم ملی امید مرخصی گرفتم و به احترام هواداران و آقای قلعه نویی به باشگاه سپاهان رفتم تا مذاکراتی با آقای تابش داشته باشم و امیدوارم در روز های آینده به نتیجه برسیم.
وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه سپاهان برای بازیکنان آکادمی خود کمتر از بازیکنان سایر باشگاه‌ها ارزش قائل است. من امروز برای سومین بار در باشگاه حضور یافتم و حُسن نیت خودم را نشان دادم.
مدافع تیم ملی امید درباره پیشنهادهای سایر تیم‌ها تصریح کرد: ‎از چهار تیم مختلف پیشنهاد دارم که همه پیشنهادات از لحاظ مالی از سپاهان بیشتر است.
غلامی در واکنش به این موضوع که با کمی تخفیف از جانب او روند تمدید قراردادش تسریع می‌شود، خاطرنشان کرد: ارزش باشگاه سپاهان بسیار بالاست و برای پیراهنی که پوشیده‌ام ارزش زیادی قائل هستم، همواره مدیون سپاهان بودم و خوشحالم که با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شدم.
وی افزود: در سال‌های گذشته از مواضع خود کوتاه آمده‌ام و در دوسال گذشته دریافتی من بسیار ناچیز بوده است، با این حال شان من هم باید حفظ شود زیرا مشکلات و سختی‌های زیادی در سال‌های گذشته پشت سر گذاشتم.
عارف غلامی خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم توقعاتم بالا بوده و تقاضای معقولانه‌ای داشته‌ام که سایر باشگاه‌ها حاضر به پرداخت آن شده اند. باز هم می‌گویم به خاطر هواداران که همیشه با پیام‌های‌شان باعث دلگرمی من بوده‌اند تا به حال صبر کرده‌ام.
کاپیتان تیم ملی امید درباره شرایط این تیم گفت: ‎خداروشکر شرایط خوبی داریم، بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و امیدوارم با کرانچار بتوانیم به حسرت چهل ساله ایران در رفتن به المپیک پایان دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها