X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1397, 19:22
کد خبر: 26986
خبرنگار: lark
نظرات: 1

انگیزه زیادی دارم که به تیم ملی برگردم

رحمانی: دوست دارم در سپاهان شماره ۱۱ را بپوشم

رحمانی: دوست دارم در سپاهان شماره ۱۱ را بپوشم رحمانی: دوست دارم در سپاهان شماره ۱۱ را بپوشم
مهاجم سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط جدیدش در باشگاه سپاهان با خبرورزشی به گفتگو پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرورزشی، بختیار رحمانی که خبر‌هایی در خصوص حضور او در نفت مسجدسلیمان یا فولاد خوزستان مطرح بود، در نهایت تصمیم به انتخاب سپاهان گرفت تا باز هم شاگرد امیر قلعه‌نویی شود. با بختیار در خصوص این انتخاب و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.
چطور شد سپاهان را انتخاب کردی؟
مسئولان این باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که در فهرست مورد نظر امیر قلعه‌نویی هستم. با اینکه چند پیشنهاد داشتم، اما به هر حال تصمیم گرفتم که سپاهان را انتخاب کنم و فکر می‌کنم این بهترین انتخاب بود.

در مورد سومین تجربه همکاری با قلعه‌نویی چه صحبتی داری؟
من از بازی کردن در تیم‌های امیرخان راحت هستم و خوشحالم این اتفاق رخ داد. هواداران سپاهان هم در این چند روز به من لطف داشتند و من برای این انتخاب با چند نفر از جمله حسین فرکی مشورت کردم.

بالاخره قرار است نیم‌فصل اول در کدام تیم بازی کنی؟
من در این مدت با پیشنهاد‌هایی روبه‌رو شدم ولی حالا بعد از عقد قرارداد با سپاهان ماجرا متفاوت خواهد بود. من در این زمینه باید با مسئولان باشگاه و همچنین امیر قلعه‌نویی صحبت کنم تا ببینم بهترین تصمیم چیست. به هر حال باشگاه سپاهان هم با من قرارداد امضا کرده و نظر آن‌ها مهم است.

تو با نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا نکرده بودی؟
خیر. من فقط با این تیم صحبت کردم و باید از عبدا... ویسی هم تشکر کنم. البته در یک مقطع تراکتورسازی و استقلال هم با من تماس گرفتند که البته بعد‌ها به من زنگ نزدند.

یعنی از استقلال هم پیشنهاد داشتی؟

در این زمینه آقای توفیقی با من تماس گرفتند و البته بعد‌ها خبری نشد. قسمت این بود که به سپاهان بیایم و از این اتفاق خوشحالم.

به نظر تو این تیم می‌تواند قهرمان شود؟
قلعه‌نویی هرجا باشد، قطعاً آن تیم بوی قهرمانی می‌دهد.

در سپاهان شماره چند را می‌پوشی؟
فعلاً معلوم نیست که از شروع لیگ با این تیم باشم یا به تیم دیگری بروم. من عاشق شماره ۱۱ هستم و دوست دارم در سپاهان شماره ۱۱ را بپوشم.

چقدر امیدواری به تیم ملی برگردی؟
خیلی دوست دارم دوباره برگردم و انگیزه زیادی دارم. این موضوع به عملکرد خودم بستگی دارد و امسال چند برابر سال‌های گذشته انگیزه دارم.

فکر می‌کنی کی‌روش باید در تیم ملی بماند؟
اگر قرار باشد کی‌روش برود و یک مربی خارجی دیگر بیاید، من معتقدم ماندن کی‌روش بهتر است. او بهترین گزینه برای تیم ملی است.

در مورد قهرمانی فر انسه در جام جهانی چه صحبتی داری؟
من طرفدار تیم ملی آرژانتین بودم که حذف شد و دیگر برایم مهم نبود که چه تیمی قهرمان می‌شود. فرانسه هم مستحق قهرمانی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها