X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1397, 19:32
کد خبر: 27007
خبرنگار: khani
نظرات: 14

تحت تاثیر این صحبت‌های سخیف قرار نمی‌گیریم

الهویی: سپاهان مثل برخی تیم‌ها خودرو نمی‌دهد!

الهویی: سپاهان مثل برخی تیم‌ها خودرو نمی‌دهد! الهویی: سپاهان مثل برخی تیم‌ها خودرو نمی‌دهد!
مربی تیم سپاهان نسبت به صحبت‌های محمد دایی درباره هزینه‌های باشگاه اصفهانی موضع‌گیری کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را آماده حضور در لیگ برتر می‌کند که صحبت‌هایی درباره هزینه‌های زیاد این باشگاه مطرح شده است. سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی در سپاهان درباره اردوی تیمش در کشور ترکیه عنوان کرد: اردوی ترکیه به عنوان آخرین بخش از دوره تمرینات پیش فصل با اهداف از پیش طراحی شده برگزار شد . دیدارهای دوستانه با کیفیت جهت قرار گرفتن بازیکنان در فرم مسابقه از لحاظ جسمانی و تاکتیکی داشتیم و می توانیم بگوییم که آقای قلعه‌نویی از شرایط راضی بودند. البته هنوز در بخش های مهمی دچار کمبودهایی هستیم که سعی داریم در کوتاه ترین زمان این نواقص را برطرف کنیم.
امروز محمد دایی مربی تیم سایپا درباره هزینه زیاد سپاهان مصاحبه‌ای انجام داد. الهویی درباره صحبت‌هایی که پیرامون قراردادهای باشگاه سپاهان مطرح شده بیان کرد: معمولا در فوتبال حرفه‌ای و از افراد حرفه ای چنین اظهار نظرهایی نمی بینید ، مثلا هیچ وقت مربی ساندرلند نسبت به خرید آلیسون دروازه بان جدید لیورپول اظهار نظر منفی نمی کند زیرا رفتار غیر حرفه ای و غیر منطقی ای است . ولی اگر این دوستان قصد دارند که در مورد مواردی که ارتباطی به ایشان ندارد اظهار نظر کنند لازم است چند نکته را ذکر کنیم.
مربی سپاهان ادامه داد: اول اینکه باشگاه سپاهان برخلاف سایر باشگاه ها قراردادهای شفافی دارد ، نه خبری از اضافه کردن خودروهای چند صد میلیونی به قرارداد بازیکن است و نه قراردادن آپشن های چند صد میلیونی حق مسکن جهت دور زدن قانون مالیاتی. مدارک باشگاه ها در سازمان لیگ موجود است و می‌توان بودجه و قرارداد های سال جاری سپاهان را با سال های گذشته مقایسه کرد و البته با باشگاه های دیگر در سال های قبل که نتایج مشخصی داشتند. دوم اینکه مطمئنا برای بازیکنان اولویت اول حضور در باشگاه های بزرگ و کار کردن با کادر فنی بزرگ و توانمند است و نمی توان به دلیل انتخاب باشگاه بزرگی مثل سپاهان که تاریخ پر افتخار ، هواداران پر شمار و سرمربی بزرگی دارد بازیکنان را مواخذه کرد و یا به آنها برچسب هایی سخیف زد.
الهویی در پایان افزود: موضوع آخر اینکه بعضی از بازیکنان که در فصل نقل و انتقالات مدنظر کادر فنی باشگاه سایپا بودند و اتفاقا از چند هفته پایانی لیگ قبل برخلاف رفتار حرفه‌ای و اخلاقی تماس‌های تلفنی با این بازیکنان برقرار شده بود، به باشگاه‌های دیگر غیر از سپاهان پیوستند و یا هزینه‌های بسیار بالایی در سایر باشگاه‌های اتفاق می‌افتد. به فرض اینکه ایشان حق دارند در مورد این موضوعات اظهار نظر کنند ، چرا از آن باشگاه ها اسم نمی‌برند؟ اظهاراتی اینچنین و اسم بردن از باشگاه سپاهان صرفا نیت این دوستان برای برهم زدن تمرکز مجموعه سپاهان است ولی مطمئن باشید که باشگاه های بزرگ و انسان های بزرگ تحت تاثیرحرفهای سخیف و غیر حرفه ای اینچنینی قرار نمی گیرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها